Slagelse folk - kig her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Magsen

Sinore skriver:

Jeg bor også i Slagelse..

og er faktisk glad for det!! vi bor i rækkehus 5 min gå-gang fra centrum, ganske vidst er det ikke den største by, men der er mange skoler, og institutioner.. en enkelt privatskole (der har jeg i øvrigt selv gået   )

gode butikker og indkøbsmuligheder.. bum bum, der er mange gode cafeer også.. 

EJ er det rigtigt? !!! 

er der hf og teknisk skole? :b tror du jeg får Naomi ind nogen steder ? :b og hvordan tror du det ville være at finde et arbejde?? :b 

undskyld for alle mine spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Noneother

Maggieh skriver:

mener du 10 min. fra der hvor vi ''skal bo'' eller så tæt på der hvor du bor?? :b 

Begge dele. Jeg mente derfra hvor du viste mig. men jeg bor som sagt 5 minutter derfra. Dvs. tættere på Bilka, men lidt længere fra byen.

Anmeld

7. juni 2011

Steph_Laurits

Noneother skriver:

JA ude i det kvarter kan du altid få lejlighed lynhurtigt. -men ikke om jeg turde bo derude. Slet ikke med en lille en. Der er ildspåsættelser hver uge osv. Så DON´T do it!!

Så hellere den du har linket til på Bjergbygade. -Jeg bor på Ærøvej (hvor der osse er til at få lejlighed forholdsvis hurtigt) lige bag ved bjergbygade faktisk. Og du har centrum 10 minutters gang derfra. + Aldi og Bilka 10 minutters gang til den anden side.

Selandia ligger faktisk osse indenfor god gåafstand, hvis man lige lærer smutvejen  - Dem er der mange af her i Slagelse...

Er Ærøvej ikke blevet en total gettho? Syntes jeg at jeg har hørt. Boede der selv for... Puuuha, 12 år siden ca. boede i nummer 2

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Noneother skriver:

Begge dele. Jeg mente derfra hvor du viste mig. men jeg bor som sagt 5 minutter derfra. Dvs. tættere på Bilka, men lidt længere fra byen.

eeej, shit det lyder godt mand :p !! 

hvad med, bus? er der nogen tæt på? og er der vuggestur og skole tæt på? 

ej, tror du kommer til at fortryde at du ville hjælpe mig 

Anmeld

7. juni 2011

Noneother

StephanieJ skriver:

Er Ærøvej ikke blevet en total gettho? Syntes jeg at jeg har hørt. Boede der selv for... Puuuha, 12 år siden ca. boede i nummer 2

Nej altså. Vi har osse "folk fra ande lande" herude. -men de opfører sig pænt. Så jeg vil ikke kalde det ghetto på nogen måde. Her er mest af alt fyldt med unge mødre, og ældre mennesker.

Anmeld

7. juni 2011

ZamanogDania

Jeg synes slagelse er en dejlig by med mange butikker og der skulle være en fred by Jeg har gået i handelsskole der.
Men godt du flytter der, så er du tæt på mig søde

Anmeld

7. juni 2011

Noneother

eeej, shit det lyder godt mand :p !! 

hvad med, bus? er der nogen tæt på? og er der vuggestur og skole tæt på? 

ej, tror du kommer til at fortryde at du ville hjælpe mig 

Der Jeg bor lige ved siden af både vuggestue, skole og børnehave. Så ja det er tæt på. Her går bybusser i hvert fald hver halve time. 1 gang i timen efter 18. men derudover er der masser af andre busser ind mod byen fra Bilka/mcD
-OG her bor masser af DPér herude af. Bare spørg polkaprik.

Jeg fortryder ikke. Er et meget tålmodigt menneske

Anmeld

7. juni 2011

Krussedulle

Maggieh skriver:

EJ er det rigtigt? !!! 

er der hf og teknisk skole? :b tror du jeg får Naomi ind nogen steder ? :b og hvordan tror du det ville være at finde et arbejde?? :b 

undskyld for alle mine spørgsmål 

der er gode muligheder mht til børnapasning.. kan fx lige nævne at der lige er startet 3 nye i den bh min store dreng går i..  vil mene at der ikke er vildt lange ventelister..

der er teknisk skole, hf, gym, hg, hhx, vuc, sosu, pæd. semi., og sygepl. skole..  (du kan bla tage Hf på vuc og andre enkeltfag)

jobmæssigt, hmm, nu har jeg ikke selv haft job i 5 år () men vil da mene at der altid er nogle som søger..

håber du kunne bruge mine lidt usikre svar  

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Jeg synes slagelse er en dejlig by med mange butikker og der skulle være en fred by Jeg har gået i handelsskole der.
Men godt du flytter der, så er du tæt på mig søde

eeeeej, var det i slagelse du boede??  

var det ikke i ringsted søde ? 

Anmeld

7. juni 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

eeeeej, var det i slagelse du boede??  

var det ikke i ringsted søde ? 

jo, men der er 10-15 min væk derfra. så det er dejlig nem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.