Slagelse folk - kig her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Noneother

ej puha - det gør jeg så ikke !! 

men altså problemet er bare at jeg er meega dårlig til at søge, og jeg aner ikke hvor noget er? og så SLET ikke i slagelse :b heh

hvor har jeg linket til den anden?? 

I det jeg citerede før har du linket til en på Bjergbygade.

I øvrigt hedder boligselskaberne her slagelseboligselskab og fob.
Jeg kan dog bedst lide fob da de ikke tager dig i r**** når du fraflytter lejligheden.

Fob.dk (der kan du søge online fra torsdag kl 15 til tirsdag kl 15)
slagelsebolig.dk

men igen. Hvis du gerne vil flytte herhen, skal jeg gerne være behjælpelig med alt hvad jeg kan. -Det kan jo godt være svært når man kommer så langt fra, som du gør. Så du spørg bare løs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Jo altså jeg ville personligt holde mig fra soldaterne men jeg har også hørt hvad de siger når de sidder på kasernen og "mandehørmer"

Jeg bor i Ringsted

seriøst haha 

nåårh okey, der bor min eks kæreste også  

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

seriøst haha 

nåårh okey, der bor min eks kæreste også  

Man siger jo gerne at alle kender alle i Ringsted så måske jeg ved hvem det er?

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Noneother skriver:

I det jeg citerede før har du linket til en på Bjergbygade.

I øvrigt hedder boligselskaberne her slagelseboligselskab og fob.
Jeg kan dog bedst lige fob da de ikke tager dig i r**** når du fraflytter lejligheden.

Fob.dk (der kan du søge online fra torsdag kl 15 til tirsdag kl 15)
slagelsebolig.dk

men igen. Hvis du gerne vil flytte herhen, skal jeg gerne være behjælpelig med alt hvad jeg kan. -Det kan jo godt være svært når man kommer så langt fra, som du gør. Så du spørg bare løs!

1000 tak, hvor det sødt af dig 

ja det er nemlig meeega svært :/ jeg aner ingenting(næsten) altså for lidt over et års tid siden var jeg jo stadig et barn  ej, men min familie gider ikke hjælpe da de ikke vil have vi smutter, så jeg ved ikke rigtig .. 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Man siger jo gerne at alle kender alle i Ringsted så måske jeg ved hvem det er?

hehe, ja måske :b han er en af ''perker'ne'' Han er russer og hedder Ilja 

Anmeld

7. juni 2011

Noneother

Maggieh skriver:

1000 tak, hvor det sødt af dig 

ja det er nemlig meeega svært :/ jeg aner ingenting(næsten) altså for lidt over et års tid siden var jeg jo stadig et barn  ej, men min familie gider ikke hjælpe da de ikke vil have vi smutter, så jeg ved ikke rigtig .. 

Et eller andet sted kan man jo godt forstå dem. Det må være hårdt at ens datter vil flytte så langt væk. men jeg kan da udemærket godt følge din beslutning. -man kan ikke basere hele sit liv på hvad ens forældre synes bedst om.

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

hehe, ja måske :b han er en af ''perker'ne'' Han er russer og hedder Ilja 

Okay Det er ikke den kreds jeg snakker med men ved næsten hvem de alle er, dog har jeg ikke lige stødt på det navn før

Anmeld

7. juni 2011

nevfaniel

Maggieh skriver:

hahahha, jeg har ikke noget at bruge lækre soldater til  

ellers tak for info'en heheh

bor du der? :b 

nej jeg bor i korsør men har gået på hhx i slagelse for nogen år siden så kender byen godt ihvertfald den del af byen der sker noget i

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Noneother skriver:

Et eller andet sted kan man jo godt forstå dem. Det må være hårdt at ens datter vil flytte så langt væk. men jeg kan da udemærket godt følge din beslutning. -man kan ikke basere hele sit liv på hvad ens forældre synes bedst om.

jeg kan også godt forstå dem på den måde, at de ikke synes om det. Men på den anden side, så ville jeg fx aldrig lade være med at hjælpe Naomi (når den tid kommer) med noget hun brænder for pga at jeg ikke kan lide det .. 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

nevfaniel skriver:

nej jeg bor i korsør men har gået på hhx i slagelse for nogen år siden så kender byen godt ihvertfald den del af byen der sker noget i

Ollreid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.