Slagelse folk - kig her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Magsen

Den lykkelige skriver:

Jeg bor ikke i slagelse.. men er der rigtig ofte.. kan rigtig godt lide byen!  

sound gyyyyd :b 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Magsen

nevfaniel skriver:

jo det er en meget fed by.

der er en del natklubber og butikker

OG MASSERE AF LÆKKRE SOLDATER hehe

hahahha, jeg har ikke noget at bruge lækre soldater til  

ellers tak for info'en heheh

bor du der? :b 

Anmeld

7. juni 2011

JuelZ

Maggieh skriver:

Nu kom den lige under - søger veninder - selvom det ikke er heeelt det jeg gør, sagen er bare den, at jeg begynder at opgive min drøm om at bo i khb eller Roskilde (eller lige deromkring) og jeg finder heeeeeele tiden SUPER fede lejligheder i slagelse ?? Jeg kender bare SLET ikke byen, er der nogen herinde der kommer derfra og kan fortælle mig lidt om stedet??

Jeg bor lige udenfor slagelse i Bisserup men har da før været en del i slagelse da jeg boede i Dianalund FED by og ja os rigtig fede lejligheder ...

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Jeg har aldrig boet der men har været der meget pga. eks som er sergant i slagelse. En super hyggelig by med masser af butikker og liv i gaderne i weekenderne. Og ja, mange soldater

er det rigtig, eej det lyder godt :p ! 

er det ikke skræmmende med alle de soldater?  

hvor bor du btw ?? :b 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Tina-Hansen skriver:

Jeg bor lige udenfor slagelse i Bisserup men har da før været en del i slagelse da jeg boede i Dianalund FED by og ja os rigtig fede lejligheder ...

synes bare alle de meeega seje lejligheder jeg kan finde er i slagelse :b måske det er DER man skal flytte til - billige og lækre :p

Anmeld

7. juni 2011

Noneother

Maggieh skriver:

eeej, også dig  

1000 tak for det 

eeeeeeeej, havde ellers lige fundet en nice en i albert.... heh

hvad med den her?? :b 

http://www.boligportal.dk/lejebolig/3_v%C3%A6relses_lejlighed_Slagelse_914850.html

JA ude i det kvarter kan du altid få lejlighed lynhurtigt. -men ikke om jeg turde bo derude. Slet ikke med en lille en. Der er ildspåsættelser hver uge osv. Så DON´T do it!!

Så hellere den du har linket til på Bjergbygade. -Jeg bor på Ærøvej (hvor der osse er til at få lejlighed forholdsvis hurtigt) lige bag ved bjergbygade faktisk. Og du har centrum 10 minutters gang derfra. + Aldi og Bilka 10 minutters gang til den anden side.

Selandia ligger faktisk osse indenfor god gåafstand, hvis man lige lærer smutvejen  - Dem er der mange af her i Slagelse...

Anmeld

7. juni 2011

JuelZ

Maggieh skriver:

synes bare alle de meeega seje lejligheder jeg kan finde er i slagelse :b måske det er DER man skal flytte til - billige og lækre :p

hehe det er da ihvertfald overvejelserne værd .. håber ihvertfald at du finder noget du kan bruge til noget

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Noneother skriver:

JA ude i det kvarter kan du altid få lejlighed lynhurtigt. -men ikke om jeg turde bo derude. Slet ikke med en lille en. Der er ildspåsættelser hver uge osv. Så DON´T do it!!

Så hellere den du har linket til på Bjergbygade. -Jeg bor på Ærøvej (hvor der osse er til at få lejlighed forholdsvis hurtigt) lige bag ved bjergbygade faktisk. Og du har centrum 10 minutters gang derfra. + Aldi og Bilka 10 minutters gang til den anden side.

Selandia ligger faktisk osse indenfor god gåafstand, hvis man lige lærer smutvejen  - Dem er der mange af her i Slagelse...

ej puha - det gør jeg så ikke !! 

men altså problemet er bare at jeg er meega dårlig til at søge, og jeg aner ikke hvor noget er? og så SLET ikke i slagelse :b heh

hvor har jeg linket til den anden?? 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Tina-Hansen skriver:

hehe det er da ihvertfald overvejelserne værd .. håber ihvertfald at du finder noget du kan bruge til noget

jo tak - det håber jeg sku også. Har viiiiiiiiiiiiiiirkelig ledt længe efterhånden

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

er det rigtig, eej det lyder godt :p ! 

er det ikke skræmmende med alle de soldater?  

hvor bor du btw ?? :b 

Jo altså jeg ville personligt holde mig fra soldaterne men jeg har også hørt hvad de siger når de sidder på kasernen og "mandehørmer"

Jeg bor i Ringsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.