Slagelse folk - kig her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

TTM

Jeg bor selv i slagelse, dog i eget hus, men har tidligere haft lejlighed hos Slagelse Boligselskab, havde ingen problemer da jeg fraflyttede dem, man skal dog liiiige være opmærksom på hvilken aftale der er mht. vedligeholdelse i lejligheden... Jeg boede under "b-ordning", dvs jeg selv skulle male men der var en konto hvor jeg hver måned betaler x kr.

Pas på de private udlejere, de tager en i r*ven hvis de kan komme af med det.

Hvis du flytter ind i en lejlighed, skal du sørge for og tage EN MASSE billeder med et kamera hvor dato'en også kan ses.

Jeg syntes det er en dejlig by og bo i, der er en masse muligheder for og shoppe, både tøj/mad/ osv. og hver onsdag er det "torvedag" hvor byens centrum summer af hygge. Garderhusarne rider igennem byen hver onsdag, total hygge

Du skriver bare hvis der er noget du vil vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Krussedulle

Maggieh skriver:

det lyder helt vildt godt  

jeg har ikke rigtig søgt lejlighed andre steder end kbh og Roskilde da det bare er drømme BYEN !! men nu får vi jo se :b 

Vi drømmer også om at komme til KBH og bo  

Meen, som situationen er lige nu, så er den drøm sat HELT på standby.. og bliver nok først taget op til overvejelse igen, om en 8-10 år når vi skal købe hus

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Sinore skriver:

Vi drømmer også om at komme til KBH og bo  

Meen, som situationen er lige nu, så er den drøm sat HELT på standby.. og bliver nok først taget op til overvejelse igen, om en 8-10 år når vi skal købe hus

er det rigtigt? hvordan kan det være ? :p 

Anmeld

7. juni 2011

Krussedulle

TykkeTrunteMor skriver:

Jeg bor selv i slagelse, dog i eget hus, men har tidligere haft lejlighed hos Slagelse Boligselskab, havde ingen problemer da jeg fraflyttede dem, man skal dog liiiige være opmærksom på hvilken aftale der er mht. vedligeholdelse i lejligheden... Jeg boede under "b-ordning", dvs jeg selv skulle male men der var en konto hvor jeg hver måned betaler x kr.

Hvis du flytter ind i en lejlighed, skal du sørge for og tage EN MASSE billeder med et kamera hvor dato'en også kan ses.

Jeg syntes det er en dejlig by og bo i, der er en masse muligheder for og shoppe, både tøj/mad/ osv. og hver onsdag er det "torvedag" hvor byens centrum summer af hygge. Garderhusarne rider igennem byen hver onsdag, total hygge

Er du her! hihi hvor hyggeligt

vi ses den 21 i mødregruppe, hos dig  tak for sms'en

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

TykkeTrunteMor skriver:

eej, det med b-ordning har jeg da aldrig hørt om tak for at du lige nævnte det nej jeg har fundet udaf efterhånden ikke at leje privat hehe :b 

eeeeeej, hvor lyder det hyyyggeligt !! ih jeg vil virkelig gerne, skal bare lige have fat i nr'et synes bare det er meget at betale 350 kr. for et enkelt nummer 

Anmeld

7. juni 2011

Krussedulle

Maggieh skriver:

tjah, vi er begge under uddannelse, har to børn og syntes det virker mere eller mindre uoverskueligt at finde lejlighed i passende størrelse..

Jeg har to kusiner som bor i Kbh NV, og ELSKER at være der på besøg, det er en helt anden "stemning"..

vi bor meget lukket, gemt lidt væk fra en trafikeret vej, med egen have, midt i centrum (OG det elsker jeg VIRKELIG ) Men hos mine kusiner, er der bare altid biler, og mange lyde (ind imellem skudepisoder, som er knap så hyggelige at høre på) men det er sgu også fedt at bo der hvor der altid sker noget..

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Sinore skriver:

tjah, vi er begge under uddannelse, har to børn og syntes det virker mere eller mindre uoverskueligt at finde lejlighed i passende størrelse..

Jeg har to kusiner som bor i Kbh NV, og ELSKER at være der på besøg, det er en helt anden "stemning"..

vi bor meget lukket, gemt lidt væk fra en trafikeret vej, med egen have, midt i centrum (OG det elsker jeg VIRKELIG ) Men hos mine kusiner, er der bare altid biler, og mange lyde (ind imellem skudepisoder, som er knap så hyggelige at høre på) men det er sgu også fedt at bo der hvor der altid sker noget..

forstår dig fuldt ud 

Anmeld

7. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Maggieh skriver:

Slagelse er da klart byen her....

Jeg har boet her hele mit liv... bor selv tæt på byen og banen.. 5 min gå gang i eget hus...

Folk er søde og rare og her er ikke voldsom meget kriminalitet eller vold i forhold til så mange andre steder...

Super gode uddannelse muligheder, gode muligheder for børnepasning og jobs...

Bylivet er okay, men jo ikke KBH....

Gode og hyggelige cafeer..

Lejligheder, som jeg synes du skulle kigge nærmere på, er via FOB... Klokkestøbergade, er små hyggelige lejligheder, men super billige, og lige i centrum... passer godt, hvis man er 2voksne og et barn...

Mette

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Mathias Villads skriver:

Slagelse er da klart byen her....

Jeg har boet her hele mit liv... bor selv tæt på byen og banen.. 5 min gå gang i eget hus...

Folk er søde og rare og her er ikke voldsom meget kriminalitet eller vold i forhold til så mange andre steder...

Super gode uddannelse muligheder, gode muligheder for børnepasning og jobs...

Bylivet er okay, men jo ikke KBH....

Gode og hyggelige cafeer..

Lejligheder, som jeg synes du skulle kigge nærmere på, er via FOB... Klokkestøbergade, er små hyggelige lejligheder, men super billige, og lige i centrum... passer godt, hvis man er 2voksne og et barn...

Mette

eeej, hvor lyder det bare godt !! 1000 tak  

hvor sjovt at der er flere herinde fra der bor der, vi må da lave et Velkommen til slagelse Maggie, baby.dk sammenkomst 

Anmeld

7. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Maggieh skriver:

eeej, hvor lyder det bare godt !! 1000 tak  

hvor sjovt at der er flere herinde fra der bor der, vi må da lave et Velkommen til slagelse Maggie, baby.dk sammenkomst 

Den er jeg helt klart frisk¨på....

Er der noget som du er i tvivl om, så spørger du bare.... så skal jeg svare så godt jeg kan...

Som en anden skrev, der er nogen steder, som du skal holde dig fra... ærøvej ville jeg nu også holde mig fra... boede der som ung og var lige flyttet hjemmefra... der er utrygt derude og det er kun blevet værre... men der er mange andre steder, som er kanone....

Her er gode indkøbsmuligheder også... ellers tager det kun en time med toget til KBH

Mette...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.