Slagelse folk - kig her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.760 visninger
91 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Magsen

Nu kom den lige under - søger veninder - selvom det ikke er heeelt det jeg gør, sagen er bare den, at jeg begynder at opgive min drøm om at bo i khb eller Roskilde (eller lige deromkring) og jeg finder heeeeeele tiden SUPER fede lejligheder i slagelse ?? Jeg kender bare SLET ikke byen, er der nogen herinde der kommer derfra og kan fortælle mig lidt om stedet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

>>Carina<<

Maggieh skriver:

Nu kom den lige under - søger veninder - selvom det ikke er heeelt det jeg gør, sagen er bare den, at jeg begynder at opgive min drøm om at bo i khb eller Roskilde (eller lige deromkring) og jeg finder heeeeeele tiden SUPER fede lejligheder i slagelse ?? Jeg kender bare SLET ikke byen, er der nogen herinde der kommer derfra og kan fortælle mig lidt om stedet??

Jeg har boet der indtil for lidt over 2 år siden. Jeg kan godt li byen. Hvad vil du gerne vide?

Anmeld

7. juni 2011

Den lykkelige

Jeg bor ikke i slagelse.. men er der rigtig ofte.. kan rigtig godt lide byen!  

Anmeld

7. juni 2011

nevfaniel

Maggieh skriver:

jo det er en meget fed by.

der er en del natklubber og butikker

OG MASSERE AF LÆKKRE SOLDATER hehe

Anmeld

7. juni 2011

Polkaprik

Jeg bor også i slagelse og her er rigtig hyggeligt.

Anmeld

7. juni 2011

Noneother

Jeg bor her, og jeg synes selv at det er en rigtig dejlig by.
Dog vil jeg IKKE anbefale dig at søge lejlighed i "nordbyen" Jacob dampesvej, albert ipsensvej og hvad de blokke derude nu hedder. Det er ligesom der hvor brandvæsnet ikke kører uden politieskorte.

Hvis der er noget du vil vide nærmere, er du velkommen til at skrive..

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Carina1984 skriver:

Jeg har boet der indtil for lidt over 2 år siden. Jeg kan godt li byen. Hvad vil du gerne vide?

jamen, altså vil gerne vide det hele? :p 

meneskerne generalt? hvordan er de? :p hvad med skole fx. hf og teknisk skole? hvordan ville det være at finde et fritidsjob fx. ? vuggestuer?? er det er storby, kører der busser rundt over det hele? er der mange af de billige butikker?? 

jaaaaer maaange spørgsmål, du svarer bare på hvad du kan/gider 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Polkaprik skriver:

Jeg bor også i slagelse og her er rigtig hyggeligt.

eeeej, gør du så kunne vi måske aftale et kagemøde hvis vi flytter en dag 

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

Jeg har aldrig boet der men har været der meget pga. eks som er sergant i slagelse. En super hyggelig by med masser af butikker og liv i gaderne i weekenderne. Og ja, mange soldater

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Noneother skriver:

Jeg bor her, og jeg synes selv at det er en rigtig dejlig by.
Dog vil jeg IKKE anbefale dig at søge lejlighed i "nordbyen" Jacob dampesvej, albert ipsensvej og hvad de blokke derude nu hedder. Det er ligesom der hvor brandvæsnet ikke kører uden politieskorte.

Hvis der er noget du vil vide nærmere, er du velkommen til at skrive..

eeej, også dig  

1000 tak for det 

eeeeeeeej, havde ellers lige fundet en nice en i albert.... heh

hvad med den her?? :b 

http://www.boligportal.dk/lejebolig/3_v%C3%A6relses_lejlighed_Slagelse_914850.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.