Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathias Villads skriver: Den er jeg helt klart frisk¨på.... Er der noget som du er i tvivl om, så spørger du bare.... så skal jeg svare så godt jeg kan... Som en anden skrev, der er nogen steder, som du skal holde dig fra... ærøvej ville jeg nu også holde mig fra... boede der som ung og var lige flyttet hjemmefra... der er utrygt derude og det er kun blevet værre... men der er mange andre steder, som er kanone.... Her er gode indkøbsmuligheder også... ellers tager det kun en time med toget til KBH Mette...
Den er jeg helt klart frisk¨på....
Er der noget som du er i tvivl om, så spørger du bare.... så skal jeg svare så godt jeg kan...
Som en anden skrev, der er nogen steder, som du skal holde dig fra... ærøvej ville jeg nu også holde mig fra... boede der som ung og var lige flyttet hjemmefra... der er utrygt derude og det er kun blevet værre... men der er mange andre steder, som er kanone....
Her er gode indkøbsmuligheder også... ellers tager det kun en time med toget til KBH
Mette...
super, det gør vi da hihi
1000 tak for det, hmm, den eneste hjælp jeg har brug for LIGE nu er det skide nummer, og ih hvor jeg ikke gider betale 350 kr. for at få det
Men TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sinore skriver: Er du her! hihi hvor hyggeligt vi ses den 21 i mødregruppe, hos dig tak for sms'en
Er du her! hihi hvor hyggeligt
vi ses den 21 i mødregruppe, hos dig tak for sms'en
hehe, ja jeg er lidt så'en over alt
jamen det gør vi da, laver nok en kage m. fondant tror jeg
Maggieh skriver: Nu kom den lige under - søger veninder - selvom det ikke er heeelt det jeg gør, sagen er bare den, at jeg begynder at opgive min drøm om at bo i khb eller Roskilde (eller lige deromkring) og jeg finder heeeeeele tiden SUPER fede lejligheder i slagelse ?? Jeg kender bare SLET ikke byen, er der nogen herinde der kommer derfra og kan fortælle mig lidt om stedet?? )
Nu kom den lige under - søger veninder - selvom det ikke er heeelt det jeg gør, sagen er bare den, at jeg begynder at opgive min drøm om at bo i khb eller Roskilde (eller lige deromkring) og jeg finder heeeeeele tiden SUPER fede lejligheder i slagelse ?? Jeg kender bare SLET ikke byen, er der nogen herinde der kommer derfra og kan fortælle mig lidt om stedet?? )
Mig mig mig Mig med hunden Jeg bor i Slagelse og har boet her hele mit liv (32år)
Jeg kan rigtig godt lide byen..
Flyt endelig her til og tag gerne din mors hund med Hehe
Kram
mortilfreja skriver: Mig mig mig Mig med hunden Jeg bor i Slagelse og har boet her hele mit liv (32år) Jeg kan rigtig godt lide byen.. Flyt endelig her til og tag gerne din mors hund med Hehe Kram
eeeeeej, gøøør du
YEY, så tager jeg hunden med hihi
åårh utroligt, KUN godt om byen
Maggieh skriver: eeeeeej, gøøør du YEY, så tager jeg hunden med hihi åårh utroligt, KUN godt om byen
Jubiiii... Men er hunden ik på færøerne???
Ja flyt du roligt her til byen..
mortilfreja skriver: Jubiiii... Men er hunden ik på færøerne??? Ja flyt du roligt her til byen..
jo ??? jeg kidnapper den da bare
Maggieh skriver: jo ??? jeg kidnapper den da bare
Ja gør lige det... Eller lån den i et par måneder.. Din mor skal vel oz se hvor du er flyttet hen.. Hvis du altså flytter til slagelse
mortilfreja skriver: Ja gør lige det... Eller lån den i et par måneder.. Din mor skal vel oz se hvor du er flyttet hen.. Hvis du altså flytter til slagelse
jaaa, det jo lige det hehe
Kan se du har fået mange svar allerede.. Men ville blot sige, ligesom noneother.. hold dig fra de der veje hun nævner og ligeledes også kjerullfsvej.. der er mange ildspåsættelser osv, og det er da røv belastende og sku bo der Ligeledes så pas også på med og leje dig ind hos hansen lejligheder.. de er "tunge" og rykke rundt med og kommer sjældent og afhjælper inden for kort til med de evt probelmer der ku være.HVIS du alligvel vælger dem, så HUSK hvis du fraflytter fra dem igen at det klart bedre kan svare sig og finde en maler selv.. De ripper hele dit depositum plus ekstra hvis de ska gøre den i stand!!! Ellers tjah, så er det en meget god by Vold og krminalitet er der jo altid, men det er ikk sådan at man ikk tør og gå ude.. Har selv boet det, og var super glad for det. Nu bor jeg i Sorø som er et kvarter væk på motorvej, så er tit i Slagelse og shoppe eller handle stadig Masser butikker, skoler, osv..
Lou87 skriver: Kan se du har fået mange svar allerede.. Men ville blot sige, ligesom noneother.. hold dig fra de der veje hun nævner og ligeledes også kjerullfsvej.. der er mange ildspåsættelser osv, og det er da røv belastende og sku bo der Ligeledes så pas også på med og leje dig ind hos hansen lejligheder.. de er "tunge" og rykke rundt med og kommer sjældent og afhjælper inden for kort til med de evt probelmer der ku være.HVIS du alligvel vælger dem, så HUSK hvis du fraflytter fra dem igen at det klart bedre kan svare sig og finde en maler selv.. De ripper hele dit depositum plus ekstra hvis de ska gøre den i stand!!! Ellers tjah, så er det en meget god by Vold og krminalitet er der jo altid, men det er ikk sådan at man ikk tør og gå ude.. Har selv boet det, og var super glad for det. Nu bor jeg i Sorø som er et kvarter væk på motorvej, så er tit i Slagelse og shoppe eller handle stadig Masser butikker, skoler, osv..
åårh okey, altså de hansen lejl. har vel ikke noget at gøre med dem man finder på boligportalen vel?? :p
eeeej hvor godt så er du også med i byde Maggie velkommen til slagelse baby komsammen
det lyder som et super sted !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128