Slagelse folk - kig her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Okay Det er ikke den kreds jeg snakker med men ved næsten hvem de alle er, dog har jeg ikke lige stødt på det navn før

du ville nok ku huske det hvis du havde mødt ham..

det er ikke ligefrem et navn man glemmer haha :b 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Noneother

Maggieh skriver:

jeg kan også godt forstå dem på den måde, at de ikke synes om det. Men på den anden side, så ville jeg fx aldrig lade være med at hjælpe Naomi (når den tid kommer) med noget hun brænder for pga at jeg ikke kan lide det .. 

Det er jo lige præcis det. Før eller siden må man gi´slip, og give plads. Lige meget hvor svært det er.

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

du ville nok ku huske det hvis du havde mødt ham..

det er ikke ligefrem et navn man glemmer haha :b 

Nej det er det ikke lige

Tror nu heller ikke at jeg har mødt ham

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Nej det er det ikke lige

Tror nu heller ikke at jeg har mødt ham

Det skal du heller ikke være ked af!! tro mig 

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

Det skal du heller ikke være ked af!! tro mig 

Hihi det anede jeg på den måde du skrev det på ;D ;D ;D

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Hihi det anede jeg på den måde du skrev det på ;D ;D ;D

hehe, hvad kan jeg sige :p 

Anmeld

7. juni 2011

Englebassen82

Har selv boet i slagelse da jeg læste til Sygeplejerske og har stadig familie der bor der, jeg er vild med Slagelse og skulle jeg flytte til "stor" by så skulle det helt sikkert være der....

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Noneother skriver:

JA ude i det kvarter kan du altid få lejlighed lynhurtigt. -men ikke om jeg turde bo derude. Slet ikke med en lille en. Der er ildspåsættelser hver uge osv. Så DON´T do it!!

Så hellere den du har linket til på Bjergbygade. -Jeg bor på Ærøvej (hvor der osse er til at få lejlighed forholdsvis hurtigt) lige bag ved bjergbygade faktisk. Og du har centrum 10 minutters gang derfra. + Aldi og Bilka 10 minutters gang til den anden side.

Selandia ligger faktisk osse indenfor god gåafstand, hvis man lige lærer smutvejen  - Dem er der mange af her i Slagelse...

mener du 10 min. fra der hvor vi ''skal bo'' eller så tæt på der hvor du bor?? :b 

Anmeld

7. juni 2011

Krussedulle

Maggieh skriver:

Nu kom den lige under - søger veninder - selvom det ikke er heeelt det jeg gør, sagen er bare den, at jeg begynder at opgive min drøm om at bo i khb eller Roskilde (eller lige deromkring) og jeg finder heeeeeele tiden SUPER fede lejligheder i slagelse ?? Jeg kender bare SLET ikke byen, er der nogen herinde der kommer derfra og kan fortælle mig lidt om stedet??

Jeg bor også i Slagelse..

og er faktisk glad for det!! vi bor i rækkehus 5 min gå-gang fra centrum, ganske vidst er det ikke den største by, men der er mange skoler, og institutioner.. en enkelt privatskole (der har jeg i øvrigt selv gået   )

gode butikker og indkøbsmuligheder.. bum bum, der er mange gode cafeer også.. 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Englebassen82 skriver:

Har selv boet i slagelse da jeg læste til Sygeplejerske og har stadig familie der bor der, jeg er vild med Slagelse og skulle jeg flytte til "stor" by så skulle det helt sikkert være der....

eej, hvor dejligt at høre :b 

kun positivt so fare :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.