Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Sådan
Sådan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Hmm, et par cm måske? Hvad du synes der kan være pænt Det må gerne være løst, netop så de ikke sidder tæt til benet
Hmm, et par cm måske? Hvad du synes der kan være pænt Det må gerne være løst, netop så de ikke sidder tæt til benet
jeg har helt glemt at skrive, bukserne kommer til at koste 110 kr., jeg kan simpelthen ikke gøre det billigere med uglestoffet. Er det fint med dig? bare lige inden jeg klipper dem.
Mette. skriver: jeg har helt glemt at skrive, bukserne kommer til at koste 110 kr., jeg kan simpelthen ikke gøre det billigere med uglestoffet. Er det fint med dig? bare lige inden jeg klipper dem.
Ja, det er helt fint
CamillaSoefelt skriver: Ja det er helt fint! Bare Klip
Ja det er helt fint! Bare Klip
Dine kommer stadig kun til at koste 100 kr., det er fordi jeg skal sy et par bukser til en anden bruger, og der går lidt mere stof end til shorts
Mette. skriver: Dine kommer stadig kun til at koste 100 kr., det er fordi jeg skal sy et par bukser til en anden bruger, og der går lidt mere stof end til shorts
..
Mette. skriver: ..
1: Mørk lilla
2:Tyrkis
3: Mørk brun
4: Grøn
Men hvis du ikke synes nogen af dem passer, kan jeg sagtens prøve at finde en anden farve, du siger bare hvilken
Jeg kunne godt tænke mig et par shorts til min datter i uglestof
Str. 80/86 hun er 1 år, men meget tynd? Så ved ikke om de er store eller små i størrelsen.
Og hvor lang ventetid er der? De er mega fede....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128