Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. juni 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig et par shorts til min datter i uglestof 

Str. 80/86 hun er 1 år, men meget tynd? Så ved ikke om de er store eller små i størrelsen. 

Og hvor lang ventetid er der? De er mega fede....

Hvilket uglestof tænker du på?

Lige nu har jeg et par bestillinger, men jeg mangler lidt stof til dem, så afhængigt af hvad du gerne vil have, kan jeg eventuelt sy dem med det samme, hvis jeg har det du gerne vil have

Min datter er 13 måneder og også meget tynd. Hun bruger 80 - også den størrelse dem på billedet er, hvor hun har dem på. Hun er ca. 77 cm lang, så ud fra det kan du måske vurderer om 80 er stort nok? De er rimelig store synes jeg og mønstret siger str. 80 er 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mille83

Mette. skriver:

Hvilket uglestof tænker du på?

Lige nu har jeg et par bestillinger, men jeg mangler lidt stof til dem, så afhængigt af hvad du gerne vil have, kan jeg eventuelt sy dem med det samme, hvis jeg har det du gerne vil have

Min datter er 13 måneder og også meget tynd. Hun bruger 80 - også den størrelse dem på billedet er, hvor hun har dem på. Hun er ca. 77 cm lang, så ud fra det kan du måske vurderer om 80 er stort nok? De er rimelig store synes jeg og mønstret siger str. 80 er 1 år.

Vi bestiller dem i str. 80. Jamen jeg vil egentlig gerne bare have uglestof hehe. Har du et sted jeg kan se det forskellige uglestof? - eller et forslag? 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Vi bestiller dem i str. 80. Jamen jeg vil egentlig gerne bare have uglestof hehe. Har du et sted jeg kan se det forskellige uglestof? - eller et forslag? 

http://www.malika-rosa.dk/shop/retrostof-med-kuloerte-3362p.html

http://www.malika-rosa.dk/shop/retrostof-med-kuloerte-3363p.html

Det stof som jeg har linket til nederst har jeg hjemme til at kunne sy et par i

Det med grøn baggrund har jeg ikke mere af, men det kan bestilles hvis det er. Ellers har jeg også de røde / lyserøde ugler som jeg allerede har syet et par af, som du kan se billede af de færdige i tråden på s. 1.

er der noget af det der kan bruges?

Anmeld

6. juni 2011

Mille83

Mette. skriver:

http://www.malika-rosa.dk/shop/retrostof-med-kuloerte-3362p.html

http://www.malika-rosa.dk/shop/retrostof-med-kuloerte-3363p.html

Det stof som jeg har linket til nederst har jeg hjemme til at kunne sy et par i

Det med grøn baggrund har jeg ikke mere af, men det kan bestilles hvis det er. Ellers har jeg også de røde / lyserøde ugler som jeg allerede har syet et par af, som du kan se billede af de færdige i tråden på s. 1.

er der noget af det der kan bruges?

Yes det der er linket til , til sidst som er hjemme, den er go  Hvad kant sætter du så på? (undskyld jeg spørger så meget) 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Yes det der er linket til , til sidst som er hjemme, den er go  Hvad kant sætter du så på? (undskyld jeg spørger så meget) 

Perfekt, det holder jeg til dig så.
Jamen kanten bestemmer du også. Det er det billede med at blomster stoffet, det under også det sidste billede som er kant stof, så du skal bare sige hvad du gerne vil have på.

Jeg skal også lige bruge nogle mål af din datter, så jeg kan sy dem til at passe hende. Men når du har bestemt stoffet, så skriv det gerne i en pb til mig, så jeg har styr på hvem jeg syer til Også kan jeg lige skrive hvilke mål jeg mangler. 

Anmeld

7. juni 2011

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2011

Mette.

Anmeld

8. juni 2011

Mette.

Anmeld

8. juni 2011

LISBETH:-)

Kan de sys i str. 98 og i str. 104?

Anmeld

8. juni 2011

Mette.

lisbeth2910 skriver:

Kan de sys i str. 98 og i str. 104?

Ja, det burde de sagtens kunne Mønstret går helt op til 128 mener jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.