Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. juni 2011

CamillaSoefelt

Mette. skriver:

Jeg har lige kigget på sengetøjet, fordi meterprisen på det stof er ret meget, vil indkøbsprisen til at sy et sæt være 450 kr., så det bliver vidst alt for dyrt

Men jeg ved du kan købe det her:

http://www.filabel.dk/shop/Sengetid/Sengetid+Sengetøj/pr-KRÖL-10011.aspx

Så måske det kunne være et alternativ? Det er hvertfald billigere

Ja det kan jeg da godt se så. Hvor er du sød, det vil jeg da købe right away til min dejlige bandit så! TAK! Har sendt dig en besked med min ordre, og vil gerne ha 2 par i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

132319

Ihh, du kunne vel ikke sy et par lange tullebukser i det grønne uglestof? 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

132319 skriver:

Ihh, du kunne vel ikke sy et par lange tullebukser i det grønne uglestof? 

Det kan du tro jeg kan Det er det jeg plejer at sy, så shortsene er bare en udvidelse af sortiment

hvilken størrelse skal de være i? og hvilken farve rib tænker du? Jeg har stort set alle farver, jeg kan også tage et billede af dem alle senere, også kan du vurderer ud fra det.

Anmeld

6. juni 2011

132319

Mette. skriver:

Det kan du tro jeg kan Det er det jeg plejer at sy, så shortsene er bare en udvidelse af sortiment

hvilken størrelse skal de være i? og hvilken farve rib tænker du? Jeg har stort set alle farver, jeg kan også tage et billede af dem alle senere, også kan du vurderer ud fra det.

Fantastisk 

Har du en lys-lilla med hvide prikker evt.? 

Jeg har forresten en veninde der meget gerne vil bestille en uglepude, jeg finder lige ud af hvilket stof der skal på vingerne, for så kan vi jo lige så godt bestille samlet, ikk? 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

132319 skriver:

Fantastisk 

Har du en lys-lilla med hvide prikker evt.? 

Jeg har forresten en veninde der meget gerne vil bestille en uglepude, jeg finder lige ud af hvilket stof der skal på vingerne, for så kan vi jo lige så godt bestille samlet, ikk? 

Nej, ikke rib stof. Jeg ved slet ikke om sådan noget findes. Jeg har en enkelt stribet med lyserød/rød, men ellers er det ens farvet. Men jeg har flere forskellige lilla farver. Hvilken størrelse skulle bukserne være?

Det kan sagtens lade sig gøre med en ugle også, du kan bare give besked når du ved hvilken vinger den skal have. 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

Alt stof + kanter er nu lagt i tråden med billeder

Anmeld

6. juni 2011

132319

Nej, ikke rib stof. Jeg ved slet ikke om sådan noget findes. Jeg har en enkelt stribet med lyserød/rød, men ellers er det ens farvet. Men jeg har flere forskellige lilla farver. Hvilken størrelse skulle bukserne være?

Det kan sagtens lade sig gøre med en ugle også, du kan bare give besked når du ved hvilken vinger den skal have. 

Jamen så bare en lys lilla kant, det ville være fint. Kan du lave rib både foroven og forneden? Størrelsen må meget gerne være 80 

Jeg viser lige min veninde stoffet til  vingerne i aften, så vender jeg tilbage 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

132319 skriver:

Jamen så bare en lys lilla kant, det ville være fint 

Jeg viser lige min veninde stoffet til  vingerne i aften, så vender jeg tilbage 

Jeg har lagt et billede ud af alle mine ribkanter - de tre til venstre i midten er lilla, hvilken en af dem skal det være?

Det er fint Jeg mangler babyfløjl til uglen, men det er bestilt, kommer dog først næste mandag, men jeg syer alt klar til den der, så det kan komme med posten tirsdag i næste uge, håber det kan gå.

Anmeld

6. juni 2011

CamillaSoefelt

Mette. skriver:

Nu er jeg nysgerrig, hvad er det for en ugle:-)?

Anmeld

6. juni 2011

132319

Mette. skriver:

Jeg har lagt et billede ud af alle mine ribkanter - de tre til venstre i midten er lilla, hvilken en af dem skal det være?

Det er fint Jeg mangler babyfløjl til uglen, men det er bestilt, kommer dog først næste mandag, men jeg syer alt klar til den der, så det kan komme med posten tirsdag i næste uge, håber det kan gå.

Jeg fik tilføjet lidt efter du citerede mig  Men det må gerne være den yderste, altså den lyseste. Og så må det gerne være str. 80.

Kan du lave ribkant både foroven og forneden? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.