Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. juni 2011

Mette.

sne190810 skriver:

Altså det er meget forskelliget mht til str. Jeg har et par bukser fra Wheat i str. 3måneder .. Dem passer hun fint i livet. Længden er kort ja, men de fungere bare som sådan nogle knickers for hende. Og passer jo perfekt her i varmen.  

Men tænker lige over det, og så vender jeg tilbage!

btw så syntes jegprisen er ganske okay  

Det er bare iorden Men hvis du beslutter dig for et par, så syer jeg dem bare så de passer lige til hende, og ikke efter en præcis størrelse. Min datter bruger også mindre end hendes gennemsnits alder, så det er perfekt at sy selv, så det kan tilpasses.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sne190810

Mette. skriver:

Det er bare iorden Men hvis du beslutter dig for et par, så syer jeg dem bare så de passer lige til hende, og ikke efter en præcis størrelse. Min datter bruger også mindre end hendes gennemsnits alder, så det er perfekt at sy selv, så det kan tilpasses.

Super service

jamen jeg vender tilbage

Anmeld

6. juni 2011

Sofia24

Ihh hvor er de fine!!

Har du noget lidt mere drenge-stof

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

Sofia24 skriver:

Ihh hvor er de fine!!

Har du noget lidt mere drenge-stof

Nej, jeg har intet hjemme, men hvis du er interesseret, kunne du tage et kig på stof2000.dk, også køber jeg gerne en slags stof hjem, hvis der er noget du kunne tænke dig et par i

Anmeld

6. juni 2011

CamillaSoefelt

Mette. skriver:

Hej piger.

Jeg har efterhånden syet en del shorts til brugere herinde fra, men er nu færdig med alle mine bestillinger, så er der flere som kunne være interesseret i at købe et par? De syes efter barnets mål, og stof og farve kan i selv bestemme

Her er lidt billeder af nogen jeg allerede har syet, det første billede er af min datter i et par, så i kan se hvordan de sidder. skriv ved interesse

De sidste billeder er af forskelligt stof, jeg har dog ikke nok i alt stof til flere par, men skriv, måske kan jeg få mere hjem, hvis noget ønskes.

Jeg vil så gerne bestille et par shorts til min søn, det skal nok være en str 80.. Vil gerne bestille med det blå uglestof du har og så for oven og forneden må der gerne være det blå/hvid prikkede, hvis det matcher hinanden i farven. En anden ting jeg vil spørge om er det grønne ugle stof og det grøn/hvid prikkede, er der nok så du kan sy et sengesæt i str junior i det? Og vil du gøre det?

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

CamillaSoefelt skriver:

Jeg vil så gerne bestille et par shorts til min søn, det skal nok være en str 80.. Vil gerne bestille med det blå uglestof du har og så for oven og forneden må der gerne være det blå/hvid prikkede, hvis det matcher hinanden i farven. En anden ting jeg vil spørge om er det grønne ugle stof og det grøn/hvid prikkede, er der nok så du kan sy et sengesæt i str junior i det? Og vil du gøre det?

Shortsene er helt fint, det kan jeg sagtens klare Men send mig lige en pb, men "ordren", så kan jeg bedre holde styr på det.

Men hensyn til sengetøj, jeg har ikke nok til at sy det, men jeg vil gerne se om jeg kan få hjem til at sy et sæt til jer Jeg tænker det vil blive ret dyrt udelukkende i ugler og prikker, så måske en ensfarvet på bagsiden? vil vil lige undersøge om det er muligt at få mere hjem og en eventuelt materiale pris

Anmeld

6. juni 2011

sophiemy

qp skriver:

Det der grønne stof med ugler .... Hvor har du købt det???  

man kan blandt andet købe det her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/retrostof-med-kuloerte-3363p.html

Anmeld

6. juni 2011

3rollinger

Mette. skriver:

Hvilke maal skal du helt praecist bruge? Benlaenge og livvidde?

Jeg vil nok gerne bestille to styk, men jeg vender lige tilbage senere.

Knus

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

CamillaSoefelt skriver:

Jeg har lige kigget på sengetøjet, fordi meterprisen på det stof er ret meget, vil indkøbsprisen til at sy et sæt være 450 kr., så det bliver vidst alt for dyrt

Men jeg ved du kan købe det her:

http://www.filabel.dk/shop/Sengetid/Sengetid+Sengetøj/pr-KRÖL-10011.aspx

Så måske det kunne være et alternativ? Det er hvertfald billigere

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

3rollinger skriver:

Hvilke maal skal du helt praecist bruge? Benlaenge og livvidde?

Jeg vil nok gerne bestille to styk, men jeg vender lige tilbage senere.

Knus

Du er velkommen til at vende tilbage

Selve længden på shortsene kører efter størrelsen, men jeg skal bruge livvidden, og jeg plejer at få ud fra et par bukser som passer barnet godt i forvejen, også lave en elastisk som svare til det. Så skal jeg bruge omkredsen på låret lige over knæet.

Med hensyn til størrelsen, så er det øverste billede en str. 80, min datter er 77 cm høj, så ud fra det kan du måske vurdere hvilken størrelse der vil passe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.