Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11.546 visninger
127 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Mette.

Hej piger.

Jeg har efterhånden syet en del shorts til brugere herinde fra, men er nu færdig med alle mine bestillinger, så er der flere som kunne være interesseret i at købe et par? De syes efter barnets mål, og stof og farve kan i selv bestemme

Her er lidt billeder af nogen jeg allerede har syet, det første billede er af min datter i et par, så i kan se hvordan de sidder. skriv ved interesse

De sidste billeder er af forskelligt stof, jeg har dog ikke nok i alt stof til flere par, men skriv, måske kan jeg få mere hjem, hvis noget ønskes. Jeg har også lagt et enkelt billede ind af et par tullebukser og diverse rib farver, så hvis nogen skulle have interesse i sådan nogle, kan det også laves.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

qp

Det der grønne stof med ugler .... Hvor har du købt det???  

Anmeld

6. juni 2011

sne190810

Hvor meget tager du for et par?

Min datter er ret lille i livet, bruger stadig str. 3 i bleer til trods for hun er snart 10 måneder.  
Kan se her nu efter det er blevet varmt, at jeg mangler sommertøj indeed, til hende  

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

sne190810 skriver:

Hvor meget tager du for et par?

Min datter er ret lille i livet, bruger stadig str. 3 i bleer til trods for hun er snart 10 måneder.  
Kan se her nu efter det er blevet varmt, at jeg mangler sommertøj indeed, til hende  

Så gætter jeg på hun maks skal have en str. 74 eller 80? Så er prisen 100 kr., kan desværre ikke gøres billigere

Min datter er også meget lille, selvom hun er 13 måneder. Jeg har syet dem hun bruger en del ind, og jeg vil ligeledes kunne sy efter hvor bred din datter er om livet osv.

Anmeld

6. juni 2011

3rollinger

Jeg er ogsaa meget interesseret i at vide prisen 

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

qp skriver:

Det der grønne stof med ugler .... Hvor har du købt det???  

I USA Jeg tror nok det er udgået fra produktion, synes jeg, jeg så en anden bruger skrev herinde, så jeg ved ikke om det er til at frem skaffe mere af.

Prøv at google det, kollektionen hedder "What a Hoot", måske det kan hjælpe.

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

3rollinger skriver:

Jeg er ogsaa meget interesseret i at vide prisen 

Det afhænger af størrelsen, men 74 + 80 er 100 kr., og 86 + 92 er 125 kr.,

Jeg kan desværre ikke gøre det billigere end det.

Anmeld

6. juni 2011

Nalle

Hvor lang tid tager de at lave, fra min bestiller dem?

Anmeld

6. juni 2011

Mette.

Nalle skriver:

Hvor lang tid tager de at lave, fra min bestiller dem?

Jeg kan sy dem rimelig hurtigt, men jeg tager helst ikke mere end et par bestilliger af gangen, netop fordi det bliver for uoverskueligt så

Men inden for 3 dage kan jeg sy dem - der er en del arbejde i det, så desværre ikke hurtigere end det.

Anmeld

6. juni 2011

sne190810

Mette. skriver:

Så gætter jeg på hun maks skal have en str. 74 eller 80? Så er prisen 100 kr., kan desværre ikke gøres billigere

Min datter er også meget lille, selvom hun er 13 måneder. Jeg har syet dem hun bruger en del ind, og jeg vil ligeledes kunne sy efter hvor bred din datter er om livet osv.

Altså det er meget forskelliget mht til str. Jeg har et par bukser fra Wheat i str. 3måneder .. Dem passer hun fint i livet. Længden er kort ja, men de fungere bare som sådan nogle knickers for hende. Og passer jo perfekt her i varmen.  

Men tænker lige over det, og så vender jeg tilbage!

btw så syntes jegprisen er ganske okay  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.