Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

LISBETH:-)

Mette. skriver:

Ja, det burde de sagtens kunne Mønstret går helt op til 128 mener jeg..

Det lyder godt:-) Hvad kommer det til og koste for 2 par i str. 98 og 2 par i str. 104

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Mette.

lisbeth2910 skriver:

Det lyder godt:-) Hvad kommer det til og koste for 2 par i str. 98 og 2 par i str. 104

Jeg har faktisk slet ikke overblik over det, for jeg har slet ikke syet dem i de størrelser endnu, så må jeg vende tilbage i morgen, når jeg har kigget på hvad der går af stof til den størrelse?

Anmeld

8. juni 2011

Mette. skriver:

Jeg har faktisk slet ikke overblik over det, for jeg har slet ikke syet dem i de størrelser endnu, så må jeg vende tilbage i morgen, når jeg har kigget på hvad der går af stof til den størrelse?

Det er bare helt i orden.

Ved ikke om det mønster du har i 98 passer til en der stadig bruger ble? For min datter er kun 1 år så der skal kunne være en ble i dem:-9

Anmeld

8. juni 2011

Mette.

lisbeth2910 skriver:

Det er bare helt i orden.

Ved ikke om det mønster du har i 98 passer til en der stadig bruger ble? For min datter er kun 1 år så der skal kunne være en ble i dem:-9

Jeg sender dig lige en pb i morgen når jeg ved det.

Om mønstret er til ble er faktisk et godt spørgsmål. Men de er jo meget posede i det, og jeg kan eventuelt tage nogle mål på dem, også kan vi sammenligne med nogle bukser hun bruger. Hvis shortsene så er mindre, kan jeg altid lægge lidt ekstra til i bredden, det er intet problem. Men jeg sender dig lige en besked i morgen.

Anmeld

8. juni 2011

Mette. skriver:

Jeg sender dig lige en pb i morgen når jeg ved det.

Om mønstret er til ble er faktisk et godt spørgsmål. Men de er jo meget posede i det, og jeg kan eventuelt tage nogle mål på dem, også kan vi sammenligne med nogle bukser hun bruger. Hvis shortsene så er mindre, kan jeg altid lægge lidt ekstra til i bredden, det er intet problem. Men jeg sender dig lige en besked i morgen.

Det er bare perfekt! Det vil jeg glæde mig til for vi mangler virkelig virkelig sommer tøj

Anmeld

8. juni 2011

Lunae

Er det elastik i toppen? Er prisen inkl Porto?

Anmeld

9. juni 2011

eliasogmor

Mette. skriver:

Hej piger.

Jeg har efterhånden syet en del shorts til brugere herinde fra, men er nu færdig med alle mine bestillinger, så er der flere som kunne være interesseret i at købe et par? De syes efter barnets mål, og stof og farve kan i selv bestemme

Her er lidt billeder af nogen jeg allerede har syet, det første billede er af min datter i et par, så i kan se hvordan de sidder. skriv ved interesse

De sidste billeder er af forskelligt stof, jeg har dog ikke nok i alt stof til flere par, men skriv, måske kan jeg få mere hjem, hvis noget ønskes. Jeg har også lagt et enkelt billede ind af et par tullebukser og diverse rib farver, så hvis nogen skulle have interesse i sådan nogle, kan det også laves.

er der også en drengemodel???

Anmeld

9. juni 2011

Mette.

Lunae skriver:

Er det elastik i toppen? Er prisen inkl Porto?

Ja, der er elastik i toppen og jeg syer den efter barnet, så den ikke er for stram eller løs.

Prisen er uden porto, jeg kan absolut ikke gøre det billigere i materialer end de 100 kr., så prisen er fast på det.

Anmeld

9. juni 2011

Mette.

eliasogmor skriver:

er der også en drengemodel???

Jeg har syet et par til en dreng i denne model i grønt stof med grøn kant, så det kan jeg godt.

Men hvis der er noget du tænker der skal være anderledes, kan jeg måske lave det. Jeg får også et mønster hjem på knickers idag, de ser rigtig fine ud, men jeg har jo ikke prøvet at sy dem endnu.

Anmeld

9. juni 2011

Lene27

hej...jeg kunne godt tænke mig et par som dem på billede 2 i str 92 og 62 er det noget du kan lave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.