Afstemning om navnet "Cirkel"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Levi&LilysMor

Så synes jeg nu bedre om cirkeline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Københavnermor

Tuttelut89 skriver:

Så synes jeg nu bedre om cirkeline

Anmeld

6. juni 2011

Pigent

Stjernestøv skriver:

Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det

Cirkeline er sødt, men ikke bare Cirkel. 

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Det er godt nok ikke lige mig.. Jeg tror det jeg altid tænker er, at hvis barnet beklageligvis skulle ende som mobbeoffer (har været dér, ikke sjovt), så er det bare så synd hvis barnet har fået et navn som er alt for let at angribe.. Det er nok dér jeg kommer fra, når jeg ikke bryder mig om det. Jeg ville heller ikke kalde min søn firkant eller trekant, og det er jo det samme princip for mig at se

Men hvis i er vilde med det, skal i da bare skide et stykke hvad vi andre mener Jeg synes bedre om Cirkeline, selvom det ikke er helt min favorit heller  

Anmeld

6. juni 2011

BinaMor

jeg sys det er sødt men ville ikke selv vælge det. men det er da ligemeget. mine børn hedder selv specielle navne. og til dem der sir: "arghh det skal bare lyde specielt-det er for tosset".. kan man jo sige om deres børns navne bare skal lyde som alle andres? det er da for tosset

man skal vælge det man føler for. ikke havd der er modenavnet lige nu.

jeg var ved at kalde min datter for Sofia istedet for Madelina som JEG følte for fordi folk ikke fandt det "normalt" guuud hvor er jeg glad for jeg holdte ved alligevel. hun ER jo min Madelina

Anmeld

6. juni 2011

Stjernestoev

Lige et svar til alle jer der skriver om mobning
Jeg synes ikke man skal tænke på om barnet har en fare for at blive mobbet pga. navnet. Så giver man et eller amdet sted plads til mobning. Jeg kunne da aldrig finde på, at vælge et sæt tøj fra, bare fordi folk måske synes det er specielt, og at folk kunne finde på at drille med det! Man skal gøre hvad man har lyst til, og ikke tænke så meget på, hvordan andre folk vil reagere.

Anmeld

6. juni 2011

Stjernestoev

BinaMor skriver:

jeg sys det er sødt men ville ikke selv vælge det. men det er da ligemeget. mine børn hedder selv specielle navne. og til dem der sir: "arghh det skal bare lyde specielt-det er for tosset".. kan man jo sige om deres børns navne bare skal lyde som alle andres? det er da for tosset

man skal vælge det man føler for. ikke havd der er modenavnet lige nu.

jeg var ved at kalde min datter for Sofia istedet for Madelina som JEG følte for fordi folk ikke fandt det "normalt" guuud hvor er jeg glad for jeg holdte ved alligevel. hun ER jo min Madelina

Er så enig med dig

Hedder dog selv Sofia. Men synes du har valgt et super smukt navn

Anmeld

6. juni 2011

lucas<3

Stjernestøv skriver:

Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det

syns det er et sjovt og anderledes navn som ikke alle heder,

jeg har navnet trille jeg godt kan li og min kæreste syns det er mega underligt navn.. og folk syns jeg er skør..

Anmeld

6. juni 2011

FruHolm <3

da jeg læste navnet, var det eneste der faldt mig ind, at det er da kaffe

Anmeld

6. juni 2011

BinaMor

Stjernestøv skriver:

Er så enig med dig

Hedder dog selv Sofia. Men synes du har valgt et super smukt navn

hehe, men mit sofia var mit alternativ så sys også det er smuktmen mere normalt end det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.