Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulse-mor skriver: Og det er jo vigtigst hva du tænker . Men som sagt skal folk nok lige vænne sig til det, da det jo ikke er et navn man er vant til. Men ja hvis man kan hedde Storm, Bjørn, Steen, Chili osv Så kan man vel også hedde Cirkel. Er det et godkendt navn?
Og det er jo vigtigst hva du tænker . Men som sagt skal folk nok lige vænne sig til det, da det jo ikke er et navn man er vant til. Men ja hvis man kan hedde Storm, Bjørn, Steen, Chili osv Så kan man vel også hedde Cirkel. Er det et godkendt navn?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: Undskyld. men, jeg bryder mig slet ikke om navnet. Så har stemt, Nej, synes det er for skørt.. Knus Camilla
Undskyld.
men, jeg bryder mig slet ikke om navnet. Så har stemt, Nej, synes det er for skørt..
Knus Camilla
Stjernestøv skriver: Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det
Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det
Jeg synes det er vildt sødt og havde det på min liste, men manden synes det var for underligt
Jeg har stemt stort nej, kan ikke lide det som et navn.
Det er alt for mærkeligt...
Må indrømme at jeg nogen gange tænker om man ikke vil ha at nogen skal tage ens børn seriøse i livets løb...
Jeg synes, at det er for skørt
Stjernestøv skriver: Det er okay Hver sin smag jo.
Det er okay Hver sin smag jo.
Nemmelig
Stjernestøv skriver: Jeg synes det er rigtig fint. Men jeg kan også godt lide mere normale navne. Men hvis jeg skal have en datter, så skal hun hedde Cirkel eller Cirkeline
Jeg synes det er rigtig fint. Men jeg kan også godt lide mere normale navne. Men hvis jeg skal have en datter, så skal hun hedde Cirkel eller Cirkeline
Ja hver sin smag
Stjernestøv skriver:Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det
maria_wt skriver: Det er alt for mærkeligt... Må indrømme at jeg nogen gange tænker om man ikke vil ha at nogen skal tage ens børn seriøse i livets løb...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128