Afstemning om navnet "Cirkel"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Lusi

Det er ik et navn der kan bringe mit pis i kog, eller få mig til at sige du ik kan lide dit barn synes det er meget sødt, men ikke noget jeg selv ville døbe mine børn.. Læste på et tidspunkt at der var nogle der havde ansøgt om Rhododendron-busk og en anden der havde ansøgt om Stejepan.. SÅ kan man snakke om underlige navne! :/ jeg synes, at hvis i kan lide navnet så tag det! Og folk der siger "det bliver hun mobbet med" ved du hva glem det, for hvis de synes man Ska mobbes, så mobber de sgu uanset om du hedder Lærke, Camilla eller Tina!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Tullebobs

Hej

Jeg 'kender' den første Cirkel, da hendes mor og jeg var i samme mødregruppe på nettet  - og fulgte derfor deres kamp for at få navnet godkendt.

Forældrene havde gode argumentationer, synes jeg, og Cirkel er bare Cirkel for fuld udblæsning idag  

Så jeg er muligvis farvet, men jeg elsker det navn

Hilsner fra Trine

Anmeld

6. juni 2011

Kloster

Stjernestøv skriver:

Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det

Jeg har stemt nej.

I mine øjne er Cirkel en ting.

Jeg er ikke til navne, der indikere ting, men det er jo smag og behag...

Anmeld

6. juni 2011

PernilleogDennis

Monica P skriver:

:-) jeg syntes det er lidt sødt, men kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, og hvis lille cirkel er undfanget i en trekant så må jeg grine :-)

hahahah  

Anmeld

7. juni 2011

Stjernestoev

Tullebobs skriver:

Hej

Jeg 'kender' den første Cirkel, da hendes mor og jeg var i samme mødregruppe på nettet  - og fulgte derfor deres kamp for at få navnet godkendt.

Forældrene havde gode argumentationer, synes jeg, og Cirkel er bare Cirkel for fuld udblæsning idag  

Så jeg er muligvis farvet, men jeg elsker det navn

Hilsner fra Trine

Anmeld

7. juni 2011

Fru.Ø

Nej syntes det er et underligt navn,hvis da kan kalde det et navn

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Stjernestøv skriver:

Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det

Helt ærligt....det vil da være synd for barnet.
Somme tider bør man som forældre lige tænke sig om.
Med sådan et navn er barnet dømt til at blive mobbet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

SussieThyssen skriver:

Helt ærligt....det vil da være synd for barnet.
Somme tider bør man som forældre lige tænke sig om.
Med sådan et navn er barnet dømt til at blive mobbet.

Kærligst
Sussie

Ej

Anmeld

10. juli 2011

FrkT

Har stemt Nej, det er for skørt. Men synes ikke det er for SKØRT, synes det er desideret grimt og underligt! 

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

FrkT skriver:

Har stemt Nej, det er for skørt. Men synes ikke det er for SKØRT, synes det er desideret grimt og underligt! 

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.