Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestøv skriver: Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel
Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel
Jeg synes måske det er lidt for skørt! Måske er det lige noget man skal vænne sig til. Ligesom navne som Storm osv som jo nu er blevet meget normale.
Er det til en pige eller en dreng???
Sorry, men det navn er virkelig et no-go! :/
Mulse-mor skriver: Jeg synes måske det er lidt for skørt! Måske er det lige noget man skal vænne sig til. Ligesom navne som Storm osv som jo nu er blevet meget normale. Er det til en pige eller en dreng???
rikkeas skriver: Sorry, men det navn er virkelig et no-go! :/
Det er altså for mærkeligt, og lyder mere som om forældrene bare skulle have et helt specielt navn som ingen andre hedder.
:-) jeg syntes det er lidt sødt, men kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, og hvis lille cirkel er undfanget i en trekant så må jeg grine :-)
Stjernestøv skriver: Jeg elsker det bare! Det er et pigenavn.
Jeg elsker det bare! Det er et pigenavn.
Og det er jo vigtigst hva du tænker . Men som sagt skal folk nok lige vænne sig til det, da det jo ikke er et navn man er vant til. Men ja hvis man kan hedde Storm, Bjørn, Steen, Chili osv Så kan man vel også hedde Cirkel. Er det et godkendt navn?
Stjernestøv skriver: Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det
Lige en lille forsættelse til min tråd om navnet Cirkel Skriv gerne jeres mening om det
Undskyld.
men, jeg bryder mig slet ikke om navnet. Så har stemt, Nej, synes det er for skørt..
Knus Camilla
Mi skriver: Det er altså for mærkeligt, og lyder mere som om forældrene bare skulle have et helt specielt navn som ingen andre hedder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128