Afstemning om navnet "Cirkel"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Simon's moar <3

Jeg har stemt nej, da det absolut ikk er noget jeg kunne finde på at kalde mit barn, ligesom mange af de andre skriver, er det for mig en genstand og ikk et barn..

Ang. det med mobning, så ville jeg ha Simon til at hedde Bastian, min mormor blev også ved med, at han ville blive mobbet og kaldet "basse".. Dog ikk derfor, det ikk blev det navn, men jeg tror også, at man med det navn, og måske lidt buttet, ville være et for nemt mobbeoffer..
Hvad med evt. at bruge det som mellemnavn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

baby012

sorry, men kan ikke lade være med at tænke på et kælpedyr en af mine veninder havde da hun var bette (slange) ..

så nope, det kunne jeg aldrig finde på --  

Anmeld

10. juli 2011

butterflyPhoto

ok dette skal ikke tages som noget kritik, men kun som sjovt indslag..

Jeg kunne ikke finde på at døbe min pige for cirkel, men da jeg var gravid, hørte jeg om en der havde dømt sin pige det, og sagde det for sjovt til manden. Han kvitterede med for sjov at sige at det ku vi godt sålænge hun så fik mellemnavnet Line...  

Eller måske efternavnet Spark 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

11. juli 2011

cnmigo

Så kunne man blive en helt matematisk familie; Cirkel, Firkant, Trekant, Triangel, Rhombe, Trapez osv.

Nej, jeg syntes det er for skørt og alt for specielt.

Anmeld

11. juli 2011

esiuol

Gemalen og jeg har trævlet listen over godkendte navne igennem for inspirationens skyld, og faldt over Cirke (uden L). De synes vi begge er ret sødt.

Anmeld

11. juli 2011

HeidiØ

Jeg synes ikke det er så pænt! .. men kør den ud til Cirkeline, så sys jeg det er i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.