Jer der er/skal på "kur"/kostomlægning/livstilsændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Sofia24 skriver:

Tak for svar...

Ja det er helt sikkert den eneste vej der findes - den med sund kost og motion... Men jeg tænkte mere på hvad der duer/har virket for Jer: Er det Nupo? Slankedoktor? Madlog? eller noget helt fjerde??

Det gik lynenes hurtigt for mig med at tabe mig ned til ca 85 kg, men vægten er stået stille siden  Så gav jeg amningen skylden, men det er vi også stoppet med nu...

Jeg må bare op på hesten...

Nøjs hvor spændende, så er der baby til Jer lige rundt om hjørnet  tænker at du virkelig må ha lidt i den varme vi har haft i dag...?  

gav du amningen skylden for du ikke tabte dig? Hvis ja ville jeg bare sige at jeg altid har hørt at hvis man ammer,¨så trækker "maven" sig hurtigere sammen end hvis man ikke gør.

jeg skal også til at komme lidt i form, og jeg er så heldig der ligger et fitness center tæt på hvor jeg bor. SÅ jeg tager min baby med derop i dagtimerne, ellers vil jeg træne om aftenen når manden er hjemme....

også håber jeg at kroppen bliver mere fast, synes en graviditet tager hårdt på kroppen

Kan det ikke være på "bare" skal finde fordele og ulemper for at komme igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Halbschön

Eva. skriver:

Prøv at portionsanrette og sæt så maden væk, rejs dig og ryd væk hurtigt...det har også altid været der den var svær for mig..

Ja, det er også sådan vi gør - vi øser hvert fald op ude i køkkenet, så man ikke blir fristet af at tage en portion mere.. Oftest er det jo alligevel bare øjnene man spiser med.. Salaten/grøntsagerne har vi med ind til bordet, som det eneste... Men så har jeg en kæreste som er en streg i luften og ALTID har lyst til noget lækkert når Nicolai er kommet i seng, slik, chokolade, is, chips eller popcorn... Han går mes glæde i fakta efter det, og så er det sq svært ikke at smage når han kommer tilbage med det ;-( Da jeg boede selv fik jeg ikke alle de ting, for jeg gad ikke gå ud og handle kl 20 for at få slik.. Øv øv, fede Renée!

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

Mor til prinsessen :-) skriver:

gav du amningen skylden for du ikke tabte dig? Hvis ja ville jeg bare sige at jeg altid har hørt at hvis man ammer,¨så trækker "maven" sig hurtigere sammen end hvis man ikke gør.

jeg skal også til at komme lidt i form, og jeg er så heldig der ligger et fitness center tæt på hvor jeg bor. SÅ jeg tager min baby med derop i dagtimerne, ellers vil jeg træne om aftenen når manden er hjemme....

også håber jeg at kroppen bliver mere fast, synes en graviditet tager hårdt på kroppen

Kan det ikke være på "bare" skal finde fordele og ulemper for at komme igang?

ja der er nogle der siger at kroppen holder på fedtet når man ammer - og andre siger at kroppen bruger af fedtet når man ammer...

what to believe??

Anmeld

5. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Sofia24 skriver:

ja der er nogle der siger at kroppen holder på fedtet når man ammer - og andre siger at kroppen bruger af fedtet når man ammer...

what to believe??

hehe ja det er ikke altid til at finde ud af.. der er altid nogle som mener det ene og andre der mener noget andet...  et er vi enige i.... Vi skal tabe os

har du fået nogle ideer til hvad du kan gøre? Har også hørt at det nogle gange kan virke uoverskueligt at ændre alt på en gang. Nogle gange er det nok med at ændre 1-2 ting om ugen... feks at fjerne hvidt brød, slik, sodavand, smør, osv.

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

R&N skriver:

Ja, det er også sådan vi gør - vi øser hvert fald op ude i køkkenet, så man ikke blir fristet af at tage en portion mere.. Oftest er det jo alligevel bare øjnene man spiser med.. Salaten/grøntsagerne har vi med ind til bordet, som det eneste... Men så har jeg en kæreste som er en streg i luften og ALTID har lyst til noget lækkert når Nicolai er kommet i seng, slik, chokolade, is, chips eller popcorn... Han går mes glæde i fakta efter det, og så er det sq svært ikke at smage når han kommer tilbage med det ;-( Da jeg boede selv fik jeg ikke alle de ting, for jeg gad ikke gå ud og handle kl 20 for at få slik.. Øv øv, fede Renée!

Men det er kun 14 dage så er du ude af din sukkerafhængighed. og så er det jo heller ikke sundt for de tynde...

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

Sofia24 skriver:

what to believe??

Nogle taber sig ved amning andre tager på....så der er intet enten eller..

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

R&N skriver:

sådan gør min kæreste også... i forgårs sagde han: "jeg vil godt gi dessert i dag" og så kørte han og kom hjem 10 min efter med 2 bægre Ben&Jerrys is

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe ja det er ikke altid til at finde ud af.. der er altid nogle som mener det ene og andre der mener noget andet...  et er vi enige i.... Vi skal tabe os

har du fået nogle ideer til hvad du kan gøre? Har også hørt at det nogle gange kan virke uoverskueligt at ændre alt på en gang. Nogle gange er det nok med at ændre 1-2 ting om ugen... feks at fjerne hvidt brød, slik, sodavand, smør, osv.

ja jeg har fået et par gode ideer...

Jeg skal have kigget lidt mere på den anbefalede bog i hvert fald...

Måske skal jeg på madlog igen...

og så skal jeg vist have indført hyppige, men sunde mellemmåltider... ellers går jeg sukkerkold og gør jeg først det, ryger jeg i den nærmeste butik og køber noget usundt!

og så skal jeg "følges/hjælpes ad" sammen med R&N  du vil måske også være med os??

Anmeld

5. juni 2011

Halbschön

Sofia24 skriver:

sådan gør min kæreste også... i forgårs sagde han: "jeg vil godt gi dessert i dag" og så kørte han og kom hjem 10 min efter med 2 bægre Ben&Jerrys is

Mænd! ;-) og ja hvor fedt er det lige? Udover den fedt der sætter sig...

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

Eva. skriver:

Nogle taber sig ved amning andre tager på....så der er intet enten eller..

man havde vel håbet man var en af de heldige der tabte sig 1 2 3 - men NEJ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.