Jer der er/skal på "kur"/kostomlægning/livstilsændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

JustAnotherName

Sofia24 skriver:

dejligt at høre fra en med-skyldig

Hvor høj er du? jeg er 178 ca, og 85 kg til morgen

Jeg er kun lige knap 165 cm  ....Mit sidder primært på mave, lår og røv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Bambii

Sofia24 skriver:

Ja kært barn har mange navne...

Kort om min situation: Jeg har i mange år vejet ca 78-79 kg (er en høj robust pige), formåede at tabe mig ned til 74-75 kg for snart 3 år siden og det var SÅ FEDT!!

Jeg tog et par kg på over lang tid (det gjorde ikke det store), vi blev gravide (vi mistede i 13. uge) men efter det vejede jeg 81 kg og kom aldrig af med det igen og vi ville jo forsøge at blive gravide igen så hurtigt som muligt såååå.... Det blev vi 2 mdr efter og under den graviditet tog jeg 22 kg på

I dag - 10 mdr efter fødslen af Silas - vejer jeg 84-85 kg!!

Den sidste uge har jeg bare følt mig rigtig led og tyk - så jeg er ved at skrabe ALT den motivation sammen jeg kan for NU SKAL DET ALTSÅ BARE VÆRE... og i dag hvor det har været SÅ varmt at jeg næsten ingen tøj har haft på, har jeg haft det så træls med mine deller og tøj jeg ikke længere kan passe  øv altså...

Og hvad vil jeg så med det her indlæg??

Jeg vil gerne spørge Jer søde damer hvad I gør/har gjort/vil gøre for at smide de overflødige kilo - altså hvad virker for Jer?

Og er der evt en/nogle som også vil i gang nu og vil hjælpe mig/følges?

Kram Sofia

Ps. Har været til motionsløb i dag og løb 5 km på 27.14 min

Jeg skal også selv tabe mig da jeg er overvægtig.. Jeg er ved at være godt og grundig træt af at veje for meget og ikke kan lege med vores hund uden at blive forpustet når jeg løber rundt med hende..

Men jeg er så "heldig" at min krop selv er begyndt at sige stop, hvergang, som i HVERGANG, jeg spiser noget usundt får jeg det skidt med kvalme og alt muligt.. Så jeg er begyndt at spise meget salat og nyder det faktisk bagefter og bliver også mæt af det..

Igår var jeg på marked med min mor og søster og der havde jeg lavet sandwich hjemmefra som vi havde med.. Super lækkert.. Min mor købte så en pølse derude som vi delte, da jeg havde spist den fik jeg det så dårligt, og fortrød jeg havde spist den, selvom det jo smager godt..

Men er stille og rolig begyndt at sige fra over for de usunde ting fordi jeg får det skidt bagefter, men det er ikke nemt når nu det smager godt.. Men vil hellere have det godt og spise sundt end jeg vil spise noget bare fordi det smager godt og så have det skidt Så et KÆMPE plus for mig at min krop selv fortæller mig at det ikke er godt for mig..

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

JustAnotherName skriver:

Er "sund kost" = daglig skål salat? Eller hvilke ting spiste du?

SEJT GÅET!!  

Jeg spiste og spiser al kost...jeg spiste bare intet af det unødvendige som jo er is, kager, chips, slik osv...så almindelig varireret kost. Jeg gik efter devisen, at det jeg spiser nu skal jeg kunne holde ud resten af livet, eller ender jeg som en af de 95% der tager det hele på igen. Og jeg har holdt det i nu 8 år. Så jeg lavede bare alle retter så sunde som det lod sig gøre og spiste mest af det sunde og mindst af det ikke så sunde når jeg lavede mad.

Vælg det sundeste og mest fedtfattige alternativ af al slags mad.

og tak...jeg er også glad for det...var lidt stor i det..

Anmeld

5. juni 2011

millesofie

JustAnotherName skriver:

Du har den ikke tilfældigvis til salg?

nej desværre

den går på omgang, så lige pt er den lånt ud

Anmeld

5. juni 2011

Halbschön

Eva. skriver:

Jeg spiste og spiser al kost...jeg spiste bare intet af det unødvendige som jo er is, kager, chips, slik osv...så almindelig varireret kost. Jeg gik efter devisen, at det jeg spiser nu skal jeg kunne holde ud resten af livet, eller ender jeg som en af de 95% der tager det hele på igen. Og jeg har holdt det i nu 8 år. Så jeg lavede bare alle retter så sunde som det lod sig gøre og spiste mest af det sunde og mindst af det ikke så sunde når jeg lavede mad.

Vælg det sundeste og mest fedtfattige alternativ af al slags mad.

og tak...jeg er også glad for det...var lidt stor i det..

Hej smukke Eva!
Lavede du specielle slankeretter? Eller lavede du bare alm mad mes sunde ingredienser? For jeg synes godt nok det er maden, især aftensmaden der er svær for mig lige nu... For det er jo noget vi alle tre skal ku spise, da vi simpelthen ikke har råd til to retter hver dag... har sagt det før og siger det igen, du så sej!

Til TS!
Jeg er også overvægtig - i større grad end dig - så der skal virkelig også ryge nogle kilo. Jeg er frisk på at "følges" med dig;-) ps, senest 11 dage har jeg svaret!!;-)

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

R&N skriver:

Hej smukke Eva!
Lavede du specielle slankeretter? Eller lavede du bare alm mad mes sunde ingredienser? For jeg synes godt nok det er maden, især aftensmaden der er svær for mig lige nu... For det er jo noget vi alle tre skal ku spise, da vi simpelthen ikke har råd til to retter hver dag... har sagt det før og siger det igen, du så sej!

Til TS!
Jeg er også overvægtig - i større grad end dig - så der skal virkelig også ryge nogle kilo. Jeg er frisk på at "følges" med dig;-) ps, senest 11 dage har jeg svaret!!;-)

tak smukke...

Nej, jeg har aldrig lavet specielle slankeretter, det har jeg hverken tålmodighed eller energi til og så ville det vælte for mig...det skal bare være på en måde som jeg altid kan...men altså, det er jo muligt at lave alle retter fedtfattige, så det har jeg gjort...og spist mindre også.

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

R&N skriver:

Hej smukke Eva!

Til TS!

Uhh det er spændende...  Jeg hep hep hepper!!!

Lyder godt med at følges... Det ku være godt! Så sku vi næsten have vores egen lille up-dates-tråd med vægt, mål osv

Jeg er personligt startet op i dag - nu kan det være nok!!

Anmeld

5. juni 2011

Halbschön

Eva. skriver:

tak smukke...

Nej, jeg har aldrig lavet specielle slankeretter, det har jeg hverken tålmodighed eller energi til og så ville det vælte for mig...det skal bare være på en måde som jeg altid kan...men altså, det er jo muligt at lave alle retter fedtfattige, så det har jeg gjort...og spist mindre også.

Det jo det, det er bare med at udskifte nogle af ingredienserne.. jeg synes godt nok at det er aftensmaden der er værst, men jeg må tá mig sammen!!!

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

R&N skriver:

Det jo det, det er bare med at udskifte nogle af ingredienserne.. jeg synes godt nok at det er aftensmaden der er værst, men jeg må tá mig sammen!!!

Prøv at portionsanrette og sæt så maden væk, rejs dig og ryd væk hurtigt...det har også altid været der den var svær for mig..

Anmeld

5. juni 2011

Halbschön

Sofia24 skriver:

Uhh det er spændende...  Jeg hep hep hepper!!!

Lyder godt med at følges... Det ku være godt! Så sku vi næsten have vores egen lille up-dates-tråd med vægt, mål osv

Jeg er personligt startet op i dag - nu kan det være nok!!

Tak ;-) lever også bare i en konstant spænding i disse dage, svaret kan jo komme når som helst!;-)

Ja, sådan en kunne vi lave, en tråd hvor man kan opbakke hinanden både når det går godt og skidt.. Opbakningen mangler jeg nemlig desværre her hjemme fra, og det gør det absolut ikke nemmere at tabe sig så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.