Sofia24 skriver:
Ja kært barn har mange navne... 
Kort om min situation: Jeg har i mange år vejet ca 78-79 kg (er en høj robust pige), formåede at tabe mig ned til 74-75 kg for snart 3 år siden og det var SÅ FEDT!!
Jeg tog et par kg på over lang tid (det gjorde ikke det store), vi blev gravide (vi mistede i 13. uge) men efter det vejede jeg 81 kg og kom aldrig af med det igen og vi ville jo forsøge at blive gravide igen så hurtigt som muligt såååå.... Det blev vi 2 mdr efter og under den graviditet tog jeg 22 kg på 
I dag - 10 mdr efter fødslen af Silas
- vejer jeg 84-85 kg!!
Den sidste uge har jeg bare følt mig rigtig led og tyk - så jeg er ved at skrabe ALT den motivation sammen jeg kan for NU SKAL DET ALTSÅ BARE VÆRE... og i dag hvor det har været SÅ varmt at jeg næsten ingen tøj har haft på, har jeg haft det så træls med mine deller og tøj jeg ikke længere kan passe
øv altså...
Og hvad vil jeg så med det her indlæg??
Jeg vil gerne spørge Jer søde damer hvad I gør/har gjort/vil gøre for at smide de overflødige kilo - altså hvad virker for Jer?
Og er der evt en/nogle som også vil i gang nu og vil hjælpe mig/følges?
Kram Sofia 
Ps. Har været til motionsløb i dag og løb 5 km på 27.14 min 
Jeg skal også selv tabe mig da jeg er overvægtig.. Jeg er ved at være godt og grundig træt af at veje for meget og ikke kan lege med vores hund uden at blive forpustet når jeg løber rundt med hende.. 
Men jeg er så "heldig" at min krop selv er begyndt at sige stop, hvergang, som i HVERGANG, jeg spiser noget usundt får jeg det skidt med kvalme og alt muligt.. Så jeg er begyndt at spise meget salat og nyder det faktisk bagefter og bliver også mæt af det.. 
Igår var jeg på marked med min mor og søster og der havde jeg lavet sandwich hjemmefra som vi havde med.. Super lækkert.. Min mor købte så en pølse derude som vi delte, da jeg havde spist den fik jeg det så dårligt, og fortrød jeg havde spist den, selvom det jo smager godt.. 
Men er stille og rolig begyndt at sige fra over for de usunde ting fordi jeg får det skidt bagefter, men det er ikke nemt når nu det smager godt.. Men vil hellere have det godt og spise sundt end jeg vil spise noget bare fordi det smager godt og så have det skidt
Så et KÆMPE plus for mig at min krop selv fortæller mig at det ikke er godt for mig..