Jer der er/skal på "kur"/kostomlægning/livstilsændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Sofia24

Jonna1979 skriver:

hehe ved jeg ikke om de gør men det koster jo at leve sundt men det er vejen frem, det er jo også dyrt med junk osv

ja det koster faktisk mange penge alt det junk!!!

hu ha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Jonna1979

Sofia24 skriver:

ja det koster faktisk mange penge alt det junk!!!

hu ha...

jaaa men for pokker det smager godt samt pasta og hvidt brød me love men øvvvvvvv det går jo ikke

Anmeld

5. juni 2011

JustAnotherName

I dag - 10 mdr efter fødslen af Silas - vejer jeg 84-85 kg!!

Den sidste uge har jeg bare følt mig rigtig led og tyk - så jeg er ved at skrabe ALT den motivation sammen jeg kan for NU SKAL DET ALTSÅ BARE VÆRE... og i dag hvor det har været SÅ varmt at jeg næsten ingen tøj har haft på, har jeg haft det så træls med mine deller og tøj jeg ikke længere kan passe  øv altså...

Og hvad vil jeg så med det her indlæg??

Jeg vil gerne spørge Jer søde damer hvad I gør/har gjort/vil gøre for at smide de overflødige kilo - altså hvad virker for Jer?

Og er der evt en/nogle som også vil i gang nu og vil hjælpe mig/følges?

Kram Sofia

Hold da op mand, dette indlæg er som skrevet af min hånd.
Og jeg havde helt seriøst overvejet at oprette et indlæg fuldstændigt magen. Så jeg kender helt og aldelels til din situation!!

Måske jeg lige skulle tage mig tid til, at læse svarene igennem, og se om "de gyldne vise ord", skulle stå et sted hér. Jeg bør så meget se at gøre noget ved det. Jeg er TRÆT AF at være overvægtig (vejer ca. 85 kg.), men jeg evner tilsyneladende ikke dét som skal til, for at gøre en ærlig og ordentlig indsats - og det SKAL jeg altså. For jeg får det træls og dårligt indeni, af at se ud som jeg gør, og være træt af mig selv

Anmeld

5. juni 2011

AndreasMor84

Lene Hansson

Anmeld

5. juni 2011

JustAnotherName

Fisenberg skriver:

prøv den her bog den koster mellen 50-100 kr i boghandlen og den virker

forfatter : allan carr

titel : endelig slank

den gør noget så man tænker i andre/nye baner

prøv det, det er en lille bog

Du har den ikke tilfældigvis til salg?

Anmeld

5. juni 2011

twinboys

5. juni 2011

JustAnotherName

Eva. skriver:

Sund kost, afstemte portioner og en viljestyrke der vil noget...sådan tabte jeg 30 kg på under 6 mdr.

Er "sund kost" = daglig skål salat? Eller hvilke ting spiste du?

SEJT GÅET!!  

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

twinboys skriver:

ww

Har prøvet, det er det med at tælle point ikke?

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

JustAnotherName skriver:

Hold da op mand, dette indlæg er som skrevet af min hånd.
Og jeg havde helt seriøst overvejet at oprette et indlæg fuldstændigt magen. Så jeg kender helt og aldelels til din situation!!

Måske jeg lige skulle tage mig tid til, at læse svarene igennem, og se om "de gyldne vise ord", skulle stå et sted hér. Jeg bør så meget se at gøre noget ved det. Jeg er TRÆT AF at være overvægtig (vejer ca. 85 kg.), men jeg evner tilsyneladende ikke dét som skal til, for at gøre en ærlig og ordentlig indsats - og det SKAL jeg altså. For jeg får det træls og dårligt indeni, af at se ud som jeg gør, og være træt af mig selv

dejligt at høre fra en med-skyldig

Hvor høj er du? jeg er 178 ca, og 85 kg til morgen

Anmeld

5. juni 2011

twinboys

Sofia24 skriver:

Har prøvet, det er det med at tælle point ikke?

jeps...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.