Jer der er/skal på "kur"/kostomlægning/livstilsændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Sofia24

KaLee skriver:

Altså det aller vigtigste i et vægttab er virkelig at man har motivationen og viljestyrken med sig... ellers nytter det intet... 

Jeg kalder den følelse for UMPF... ;-) Den er helt unik... :-)

Jamen jeg har langt endnu... Jeg skal smide ca 30 kg endnu, så du kan godt regne ud at jeg er tæt på elefantstørrelse i forhold til dig ;-)

HVis du er interesseret - kan du følge min nystartede blog, hvor jeg skriver lidt af hvert om processen.. den er meget ny... :-)

http://tabertrunten.blogspot.com/ 

det vil jeg meget gerne !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Aves.

Sund kost, afstemte portioner og en viljestyrke der vil noget...sådan tabte jeg 30 kg på under 6 mdr.

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

Eva. skriver:

Sund kost, afstemte portioner og en viljestyrke der vil noget...sådan tabte jeg 30 kg på under 6 mdr.

Hold da op - DET var hurtigt!!  Men flot!!

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

Sofia24 skriver:

Hold da op - DET var hurtigt!!  Men flot!!

Hvis man er stædig og vedholdende så kan man sagtens...men det kræver at man er på hele tiden og ikke synder....det var endda uden motion..

Anmeld

5. juni 2011

Jonna1979

Har du prøver de danske vægtkosulenter det giver en et spark bagi samtidig med de lærer dig om sund kost følger du det er det min et kilo om ugen jeg har pco og svært ved at tabe mig men taber mig faktisk godt når jeg følger dem

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

Jonna1979 skriver:

Har du prøver de danske vægtkosulenter det giver en et spark bagi samtidig med de lærer dig om sund kost følger du det er det min et kilo om ugen jeg har pco og svært ved at tabe mig men taber mig faktisk godt når jeg følger dem

Hej - nej det er faktisk noget jeg ikke har prøvet!

Går du så til nogle møder eller lignende og er det ikke dyrt?

Anmeld

5. juni 2011

Jonna1979

Sofia24 skriver:

Hej - nej det er faktisk noget jeg ikke har prøvet!

Går du så til nogle møder eller lignende og er det ikke dyrt?

kan ikke huske hvad det koster i opstart men det koster vist 70 kr pr vejning det er også en slat men jo en invistering i ens liv det er også dyrt at købe snolder osv:-) jeg syntes det er vigtig at komme til møderne det er der man bliver sparket bagi og får movitationen op

Anmeld

5. juni 2011

Sofia24

Jonna1979 skriver:

kan ikke huske hvad det koster i opstart men det koster vist 70 kr pr vejning det er også en slat men jo en invistering i ens liv det er også dyrt at købe snolder osv:-) jeg syntes det er vigtig at komme til møderne det er der man bliver sparket bagi og får movitationen op

jamen det har du da ret i, det er jo en selv "man bruger penge på" - på den gode måde

Ku være jeg sku spørge om de gir su-rabat

Anmeld

5. juni 2011

Jonna1979

Sofia24 skriver:

jamen det har du da ret i, det er jo en selv "man bruger penge på" - på den gode måde

Ku være jeg sku spørge om de gir su-rabat

hehe ved jeg ikke om de gør men det koster jo at leve sundt men det er vejen frem, det er jo også dyrt med junk osv

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

Jeg synes det er mega sejt,at du kan løbe 5 km!

Jeg har været på nupokure, suppekure, og alt andet, der findes.. Jeg har omkring 5-10 kilo, jeg bare ikke kan få bugt med.

Jeg har tabt mig at alle disse kure, men tog ALT på igen, da jeg stoppede med dem. Selvom jeg spiste sundt.. Inden jeg blev gravid brugte jeg madlog i en måned, og det hjalp mig med at se, hvor mange kalorier jeg indtager. Mit problem er ikke søde sager, men bare god mad. Så det var lidt svært for mig at genneskue, hvor jeg fik for meget.

Men det, der har gjort mest for mig, det er at spise mange gange i løbet af dagen. Så bliver jeg ikke så sulten, at jeg spiser aaalt for meget. Jeg spiser fx råkost, salat, frugt og andet meget sundt i mellem måltiderne. Og så at prøve at ikke spise så meget, som jeg plejer.. Og motion hjalp med at forbrænde fedt de rette steder Og generelt få en strammere krop - og det er jo lækkert!

Men nu hvor jeg er gravid, spiser jeg en del for meget.. Har allerede taget 7 kilopå, og er i uge 18. Så skal helt sikkert i krig med vægten, når jeg er færdig med at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.