Jer der er/skal på "kur"/kostomlægning/livstilsændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Aves.

JustAnotherName skriver:

Aaaaarhhhhhh, det kan da nemt være DÈT, der er kode-knækkeren  

Det gør forskellen her....og jeg har taget på de sidste måneder, giver nemlig ikke min krop den der aftenro..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

JustAnotherName

Eva. skriver:

Det gør forskellen her....og jeg har taget på de sidste måneder, giver nemlig ikke min krop den der aftenro..

Altså fordi du har syndet efter aftensmaden, eller??

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

JustAnotherName skriver:

Altså fordi du har syndet efter aftensmaden, eller??

Har i hvert fald droppet den rytme jeg ellers har kørt...forkælet mig selv til eksamen skrivning...men jeg giver ikke kroppen den der ro på de timer.. så jeg har vænnet mig til at spise hele tiden nu..

Anmeld

9. juni 2011

Snuffler25

Eva. skriver:

Jeps..sund kost og INTET usundt og uødvendigt.. og husk at få din søvn, det er så vigtigt i forhold til vægttab...her er lige lidt inspiration...

https://www.baby.dk/debat/114031pi2/ordet-er-frit/hvad-er-din-mening-om--.aspx

Sikke en forvandling du har gennemgået, det må jeg nok sige!

Så fik du fjernet ekstra udlag efter vægttabet ? Har min lillebror også prøvet, han tabte 56 kg og der var MEGET løs hud.. fik en helt ny navle ud af det.

Er det det samme du har prøvet ?

fatter ik du ku tabe så meget uden at gøre andet end omlægge kostvaner.. - de fjernede ik også lige lidt fedt nu du "var under kniven" ?

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Snuffler25 skriver:

Sikke en forvandling du har gennemgået, det må jeg nok sige!

Så fik du fjernet ekstra udlag efter vægttabet ? Har min lillebror også prøvet, han tabte 56 kg og der var MEGET løs hud.. fik en helt ny navle ud af det.

Er det det samme du har prøvet ?

fatter ik du ku tabe så meget uden at gøre andet end omlægge kostvaner.. - de fjernede ik også lige lidt fedt nu du "var under kniven" ?

Jeg havde kun løs hud under navlen, så jeg slap for den store omgang...de sugede den dybe fedt der lå på mine yderlår og ellers ikke andet.. jo, mine bryster...de blev lavet, jeg har billeder fra før og efter i mit labum, hvis det er du vil se forvandlingen.

Og ja, det var bare ved kosten....80% af vægttab er udelukkende kostbetinget...så det kan man sagtens..

Anmeld

9. juni 2011

Sofia24

Eva. skriver:

Jeg havde kun løs hud under navlen, så jeg slap for den store omgang...de sugede den dybe fedt der lå på mine yderlår og ellers ikke andet.. jo, mine bryster...de blev lavet, jeg har billeder fra før og efter i mit labum, hvis det er du vil se forvandlingen.

Og ja, det var bare ved kosten....80% af vægttab er udelukkende kostbetinget...så det kan man sagtens..

jeg vil gerne se din forvandling
er der en kode eller??

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Sofia24 skriver:

jeg vil gerne se din forvandling
er der en kode eller??

Ja, sender dig den lige...

Anmeld

9. juni 2011

Snuffler25

Eva. skriver:

Ja, sender dig den lige...

Også gerne kode til mig tak :-) vil gerne se din forvandling, det sejr gået! Måske du kan blive min inspiration :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.