Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hvis jeg helt selv måtte vælge, uden at tage hensyn til familie eller andet, ville det være Bastian. Eller Phillip.

Hehe... Fik sat manden igang. Så lige nu sidder han og laver ENDNU en navneliste

Bastian kan jeg rigtig godt lide Det synes jeg er super sødt...

Haha - hvad får han skrevet af navne så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maalene

FrkLarsen skriver:

Uh ja, moderen synes altid ens baby er det dejligste ;-)

Ja, den lille dame ved hvad hun vil, ingen tvivl der!

Får hun ikke sin vilje så bliver hun stiv som en flitsbue og skriger i vildens sky, eller glor hun bare op på mig og sender sure miner ;-)

Du har en dejlig tid i vente! GLÆD jer!  

Ja, det ville jo også være mærkeligt andet

Haha - kan godt høre, at hun lyder som en bestemt lille dame, men uden tvivl en dejlig en af slagsen

Uhh ja, det er jeg slet slet ikke i tvivl om, kan ikke vente til hun kommer til verden

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

KaMa skriver:

Ja, det kan være. Min datter hed Viola fra jeg var til kønsscanning i 17. uge. Så Det har nok været med til at forme hende.

Kigger nogle gange på hende og tænker, at hun ALDRIG ville have kunnet hedde Mille, Emma og den slags yndige navne, som Emilie også er.

Egentlig pudsigt for Emil er jo et rigtig gavtyv navn.

Så må vi hellere komme igang med at kalde hende det Haha...

Det er lidt sjovt, for man siger jo, at barnet slet ikke kan hedde andet, når barnet først har fået et navn - men kan godt være Viola havde været en undtagelse, hvis hun havde heddet Mille

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Fisenberg skriver:

jeg tænker bare .... hvordan kan i finde et navn før i har set hende

jeg kunne ikke bestemme mig for hvad tinke skulle hedde før på trejde dagen efter jeg havde født, for mig betyder det noget om barnet ligner en emilie eller om hun ligner en josefine  

men det er jo så forskelligt, men tillykke

Vi kan ikke rigtig blive enige om andre navne Hehe...

Ej, synes bare det er rigtig rart, at have navnet på plads, det er der jo rigtig rigtig mange der gør... Men hvis hun nu slet ikke ligner en Emilie, må jeg jo lære af det, og så skal hun selvfølgelig ikke hedde det

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Carina1984 skriver:

Præcis Vil da gerne dele Vores prinsesse skal hedde Liva

Århh, hvor er det bare et flot navn

Manden kan desværre ikke lide nogle navne, som bare er den mindste mindste smule utraditionelle (hvis du forstår) - synes det er super super smukt

Anmeld

3. juni 2011

Miss T

Et af de navne, jeg selv kunne finde på at bruge.. Dejligt for jeres kommende lille pige.

Anmeld

3. juni 2011

Mor-til-asta-09

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Super sødt navn..

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Vingummien skriver:

Elsker det, hvis jeg en gang fik en pige skulle hun hedde det, men det er røget af i svinget nu. For har en dreng der hedder EMil nu

Haha - ja, der er Emilie nok lidt for tæt på

Men Emil er altså også et SKØNT navn

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Haha, det er det samme her! Vi skal finde et reserve, men det var svært bare at finde frem til det her

Men det er ikke Bella eller noget der indeholder Bella. Selvom jeg ville ØNSKE det! Isabella, Annabella, you name it. Men ak nej

Arghh øv - det var ellers et godt bud

Ja, troede slet ikke manden ville være så kræsen... Haha... Troede faktisk jeg næsten fik frit spil, men ak nej

Men selvfølgelig dejligt han har en mening om det, selvom den ikke har været lige god hver gang

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Arghh øv - det var ellers et godt bud

Ja, troede slet ikke manden ville være så kræsen... Haha... Troede faktisk jeg næsten fik frit spil, men ak nej

Men selvfølgelig dejligt han har en mening om det, selvom den ikke har været lige god hver gang

Har det på PRÆCIS samme måde! Troede kun det var kvinder der gik op i den slags med navne og sådan, men så tog man sku lige fejl :O 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.