Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

>>Carina<<

Rigtig sødt navn og tillykke med at I har fundet et navn til prinsessen det er bare skønt. Vi har selv lige bestemt os for navnet til vores prinsesse. Dejlig fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

cecilie1984

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

SKØNT navn det hedder min datter på næsten 3 år.

Det var også det eneste navn manden og mig kunne blive enige om.

vi venter nu en lillesøster som skal hedde FREJA

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Nadia&Daniel skriver:

Jeg syntes det er et smukt navn..

Vi var også blevet enig om Sofie - men men men, vores baby som kom ud (vi kendte ikke kønnet), var på INGEN MÅDE en Sofie.. Det passede slet ikke til hende. Hun var derimod en LAURA

Glder mig til at se billeder af Jeres guldklump når tiden kommer

Haha - sjovt, at man bare kan se med det samme, at det bare ikke passer til den lille guldklump

Kan sagtens være, det samme sker her... Hehe... Men synes det er rart at have et navn på plads, i de fleste tilfælde ender det vidst også med, at det er det valget falder på

Hun er også den smukkeste lille Laura

Hvor er du sød - er også edder-spændt på at se vores lille prinsesse - det kan KUN gå for langsomt

Anmeld

3. juni 2011

Janni.

Maalene skriver:

Hihi - hvor er du sød

Så må vi hellere kalde hende det, hvis du garanterer os en sød, dejlig og mild pige

Jeg kender 2 der hedder Emilie, og de svarer til min beskrivelse  Så selvfølgelig er jeres pige da også det 

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Kan rigtig godt lide navnet... synes det er smukt... 

DEJLIGT at høre søde

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

DEJLIGT at høre søde

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Synes det er super sødt og kan rigtig godt lide det  Vi har også fundet et som nok bliver navnet

Bare SKØNT at høre

Neeeej, hvor spændende - er det hemmeligt, eller må man høre?

Anmeld

3. juni 2011

Nadia&Daniel

Maalene skriver:

Haha - sjovt, at man bare kan se med det samme, at det bare ikke passer til den lille guldklump

Kan sagtens være, det samme sker her... Hehe... Men synes det er rart at have et navn på plads, i de fleste tilfælde ender det vidst også med, at det er det valget falder på

Hun er også den smukkeste lille Laura

Hvor er du sød - er også edder-spændt på at se vores lille prinsesse - det kan KUN gå for langsomt

Jeg forsøgte også de første dage at kalde hende Sofie - ville så gerne have hun var en Sofie.. Men det gik ikke.. Så snakkede vi om Laura - og det følte vi begge var navnet til hende

Vi havde Sofie, Clara-Sofie og Clara - men var blevet enig om Sofie.. Vi havde ingen drengenavne - på tros af at alle sagde det var en drengemave jeg havde..

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Bare SKØNT at høre

Neeeej, hvor spændende - er det hemmeligt, eller må man høre?

Det er hemmeligt Ikke en gang min mor må vide det Folk skal altid have en mening og ødelægge det for én, selv hvis man ikke beder om deres mening, men hvis først barnet er ude og har fået navnet, så kan folk ikke tillade sig at "brokke sig" længere Og der er altid "en der kender en, der hedder det, som synes personen med det navn er pisse nederen". Og desuden, hvis nu hun ikke ligner en XXXXXXXX, så er det træls at hun allerede hedder det i alle folks hoveder

Men kan da sige, at det er et relativt kort navn, som kan udtales både på dansk og engelsk Mellemnavnet kan jeg dog afsløre bliver Nicoline  

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

KaMa skriver:

Det er et meget mildt og yndigt navn. Et lyserødt navn. Det ville aldrig passe til min datter. Hun er en Viola aka SKRIGola. En tyk og hidsig dame. Sådan serj jeg ikke en Emilie.

Det er et navn, der blev brugt meget for 25 år siden. I hvert fald, der hvor jeg boede.

Haha - undskyld, men synes det var en skøn kommentar med skrigola

Hvis vi begynder at kalde hende Emilie nu, så kan det være hun indretter sig efter navnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.