Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Maalene

Babyklar skriver:

hihi ja MÆND  - det navn napper vi når pigen en gang skal laves

Haha - forstår jeg godt søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Ja! Ville være SÅ meget nemmere hvis jeg bare skulle bestemme det

Nej hun blir nok den eneste Emilie

Hvis du nu kunne vælge HELT selv, hvad blev det så, hvis man må spørge?

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

FrkLarsen skriver:

Uheldige og uheldige..

Emilie har jeg ønsket min kommende datter skulle hedde siden jeg var helt lille pige, og vupti, idag har jeg en Emilie..

En Emilie er en meget meget stædig dame med temperament!

Så pas på med at døbe hende det 

Ej, go for it, navner er smukkere end smukt 

Det kunne måske misforståes

Mente mere, det ville være uheldigt, hvis hun kom i klasse med 3 andre, som hedder det samme - det ville jeg være lidt ked af

Hihi - dejligt hun har sine egne meninger, man må se det positive i det Hehe... Ej, er sikker på det er den skønneste lille datter I har jer - håber vores bliver ligeså dejlig (er moderen nu sikker på)

Anmeld

3. juni 2011

Mette.

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Jeg synes det er det skønneste skønne navn og helt perfekt  Min egen datter, nu på 13 måneder hedder Emilie, og vi har aldrig været i tvivl om det var det bedste navn.

Anmeld

3. juni 2011

Caroline86

min højtelskede søster hedder Emilie, så jeg synes det er et fantastisk navn

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Carina1984 skriver:

Rigtig sødt navn og tillykke med at I har fundet et navn til prinsessen det er bare skønt. Vi har selv lige bestemt os for navnet til vores prinsesse. Dejlig fornemmelse

Tusind mange tak - og stort tillykke til jer også

Er utrolig skønt at have navnet på plads, så har hun lige pludselig endnu mere identitet guldklumpen derinde

Hvad er jeres valg faldet på, hvis det er noget I vil dele?

Anmeld

3. juni 2011

Happiness

Maalene skriver:

Hvis du nu kunne vælge HELT selv, hvad blev det så, hvis man må spørge?

Hvis jeg helt selv måtte vælge, uden at tage hensyn til familie eller andet, ville det være Bastian. Eller Phillip.

Hehe... Fik sat manden igang. Så lige nu sidder han og laver ENDNU en navneliste

Anmeld

3. juni 2011

FrkLarsen

Maalene skriver:

Det kunne måske misforståes

Mente mere, det ville være uheldigt, hvis hun kom i klasse med 3 andre, som hedder det samme - det ville jeg være lidt ked af

Hihi - dejligt hun har sine egne meninger, man må se det positive i det Hehe... Ej, er sikker på det er den skønneste lille datter I har jer - håber vores bliver ligeså dejlig (er moderen nu sikker på)

Uh ja, moderen synes altid ens baby er det dejligste ;-)

Ja, den lille dame ved hvad hun vil, ingen tvivl der!

Får hun ikke sin vilje så bliver hun stiv som en flitsbue og skriger i vildens sky, eller glor hun bare op på mig og sender sure miner ;-)

Du har en dejlig tid i vente! GLÆD jer!  

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

cecilie1984 skriver:

SKØNT navn det hedder min datter på næsten 3 år.

Det var også det eneste navn manden og mig kunne blive enige om.

vi venter nu en lillesøster som skal hedde FREJA

Århh - hvor fint Rigtig rigtig god smag du har Hihi...

Freja er også bare et SKØNT navn - men har min søster og svoger sagt fra hun blev gravid første gang, at deres pige skulle hedde, når/hvis de fik det, indtil videre har de dog kun en dreng, men mon ikke der lige pludselig kommer en mere

Anmeld

3. juni 2011

Vial

Maalene skriver:

Haha - undskyld, men synes det var en skøn kommentar med skrigola

Hvis vi begynder at kalde hende Emilie nu, så kan det være hun indretter sig efter navnet

Ja, det kan være. Min datter hed Viola fra jeg var til kønsscanning i 17. uge. Så Det har nok været med til at forme hende.

Kigger nogle gange på hende og tænker, at hun ALDRIG ville have kunnet hedde Mille, Emma og den slags yndige navne, som Emilie også er.

Egentlig pudsigt for Emil er jo et rigtig gavtyv navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.