Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Maalene

Janni. skriver:

Jeg kender 2 der hedder Emilie, og de svarer til min beskrivelse  Så selvfølgelig er jeres pige da også det 

Kender også en - så nu er vi oppe på 3... Hehe...

Ej, uanset hvordan hun bliver, kommer vi jo til at elske hende højere end noget andet Det skal ihvertfald ikke misforståes det andet jeg skrev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

millesofie

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

jeg tænker bare .... hvordan kan i finde et navn før i har set hende

jeg kunne ikke bestemme mig for hvad tinke skulle hedde før på trejde dagen efter jeg havde født, for mig betyder det noget om barnet ligner en emilie eller om hun ligner en josefine  

men det er jo så forskelligt, men tillykke

Anmeld

3. juni 2011

>>Carina<<

Maalene skriver:

Tusind mange tak - og stort tillykke til jer også

Er utrolig skønt at have navnet på plads, så har hun lige pludselig endnu mere identitet guldklumpen derinde

Hvad er jeres valg faldet på, hvis det er noget I vil dele?

Præcis Vil da gerne dele Vores prinsesse skal hedde Liva

Anmeld

3. juni 2011

Janni.

Maalene skriver:

Kender også en - så nu er vi oppe på 3... Hehe...

Ej, uanset hvordan hun bliver, kommer vi jo til at elske hende højere end noget andet Det skal ihvertfald ikke misforståes det andet jeg skrev

Ingen misforståelser herfra 

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Nadia&Daniel skriver:

Jeg forsøgte også de første dage at kalde hende Sofie - ville så gerne have hun var en Sofie.. Men det gik ikke.. Så snakkede vi om Laura - og det følte vi begge var navnet til hende

Vi havde Sofie, Clara-Sofie og Clara - men var blevet enig om Sofie.. Vi havde ingen drengenavne - på tros af at alle sagde det var en drengemave jeg havde..

Århh, hvor dejligt... Synes også Laura er super super smukt

Synes det er lidt vildt, at man med det samme giver den lille en identitet, og bare kan mærke, navnet er forkert...

Det samme skete med min søster (de kendte heller ikke kønnet), de var enige om 2 drengenavne, men da han kom ud, lignede han bare en Simon

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Elsker det, hvis jeg en gang fik en pige skulle hun hedde det, men det er røget af i svinget nu. For har en dreng der hedder EMil nu

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Det er hemmeligt Ikke en gang min mor må vide det Folk skal altid have en mening og ødelægge det for én, selv hvis man ikke beder om deres mening, men hvis først barnet er ude og har fået navnet, så kan folk ikke tillade sig at "brokke sig" længere Og der er altid "en der kender en, der hedder det, som synes personen med det navn er pisse nederen". Og desuden, hvis nu hun ikke ligner en XXXXXXXX, så er det træls at hun allerede hedder det i alle folks hoveder

Men kan da sige, at det er et relativt kort navn, som kan udtales både på dansk og engelsk Mellemnavnet kan jeg dog afsløre bliver Nicoline  

Kan sagtens forstå dig

Vores SKAL ligne en Emilie, ellers ved jeg ikke hvad vi gør - vi bliver aldrig enige om andre navne... Hehe...

Uhh, tror hun kommer til at hedde Bella så, ved ikke hvorfor - men det er mit bud... Glæder mig til at høre prinsessens navn, når hun finder vej ud til jer

Nikoline er min kæreste også helt vild med, han har dog en kammereat, som venter en Nikoline, så det kan vi ikke tage Hehe...

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Mette. skriver:

Jeg synes det er det skønneste skønne navn og helt perfekt  Min egen datter, nu på 13 måneder hedder Emilie, og vi har aldrig været i tvivl om det var det bedste navn.

Det er bare DEJLIGT at høre

Rigtig go´smag I har jer

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Caroline86 skriver:

min højtelskede søster hedder Emilie, så jeg synes det er et fantastisk navn

Endnu ingen har sagt noget negativt om Emilie - så er der vidst ingen tvil længere

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Kan sagtens forstå dig

Vores SKAL ligne en Emilie, ellers ved jeg ikke hvad vi gør - vi bliver aldrig enige om andre navne... Hehe...

Uhh, tror hun kommer til at hedde Bella så, ved ikke hvorfor - men det er mit bud... Glæder mig til at høre prinsessens navn, når hun finder vej ud til jer

Nikoline er min kæreste også helt vild med, han har dog en kammereat, som venter en Nikoline, så det kan vi ikke tage Hehe...

Haha, det er det samme her! Vi skal finde et reserve, men det var svært bare at finde frem til det her

Men det er ikke Bella eller noget der indeholder Bella. Selvom jeg ville ØNSKE det! Isabella, Annabella, you name it. Men ak nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.