Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.903 visninger
109 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Maalene

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

K&S

Jeg synes, det er super sødt

Anmeld

3. juni 2011

Happiness

Smukt!

Det er ikke for brugt, og ikke et der er så specielt at man rynker på næsen

Og dejligt I endelig er blevet enige søde. Er begyndt at tvivle på det sker herhjemme...

Anmeld

3. juni 2011

Krussedulle

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Syntes at det er et skønt navn  

Anmeld

3. juni 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

ih det er da rigtig sødt

Anmeld

3. juni 2011

FrkLarsen

SUPER smukt navn!!! 

Min datter hedder nemlig også Emilie, og jeg kan ikke blive træt nok af det navn!

Synes dog der er mange der døber deres små Emilie ligenu, men måske det bare er mig? :-) 

Anmeld

3. juni 2011

Janni.

I mine ører er EMILIE en sød, dejlig og mild pige, hvilket jeres prinsesse sikkert er 

Smukt navn! 

Anmeld

3. juni 2011

Nadia&Daniel

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Jeg syntes det er et smukt navn..

Vi var også blevet enig om Sofie - men men men, vores baby som kom ud (vi kendte ikke kønnet), var på INGEN MÅDE en Sofie.. Det passede slet ikke til hende. Hun var derimod en LAURA

Glder mig til at se billeder af Jeres guldklump når tiden kommer

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

K&S skriver:

Jeg synes, det er super sødt

Dejligt at høre

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Kan rigtig godt lide navnet... synes det er smukt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.