Maalene skriver:
Åhh, kunne godt lyde som begyndende bækkenløsning søde
Har du været ved lægen?
Ja, har så ondt i mine fingre og fødder, fordi de bare er så hævede, kommer til at ligne en HVAL inden jeg føder 
Uhh, hvor spændende - kun 10 dage tilbage... Eeej, hvor jeg glæder mig til at se billeder af jeres lille fis
Vil I have kønnet og vide, når den tid kommer? 
Jeg skal til lægen idag, kl 15.30, så må jeg se hvad hun siger.. Synes bare jeg er så lad for tiden, orker ikke en dyt, er træt, ugidelig, har ondt og ubehag som en i hel**** !! Argh.. Så jeg 'glæder' mig til bare at vide hvad jeg skal regne med det er, der er så ubehageligt..
Ej, øv!! Kan godt forestille mig et ubehag det må være med så hævet fingre, sommer-varmen hjælper nok heller ikke just til
Sikke noget..
Vi vil rigtig gerne have kønnet afvide, og håber at de måske kan gisne om det til NF, he he.. Ellers kan det være vi køber os til en køns skanning, for jeg trænger til at shoppe mit ubehag væk, men det kan jeg jo ikke førend at jeg ved hvad det bliver
he he.. Nu må vi se.. Men nu skal alle af dem jeg taler med, have piger indtil videre - så jeg må vel få hanen, der skal jo være lidt ligevægt 
Anmeld