Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Fantastisk navn. Det havde vi også som en mulighed, men der var bare det at min niece hedder Maya Emilie, så det ville nok ligge for tæt - nå ja, plus vi jo skal have en dreng vi har tænkt enten Tristan eller Lucas, men det kan nå St ændre sig endnu.

Mindre detalje, at det er en dreng I gemmer på Haha... SÅ kan I smide de sidste to bogstaver, og kalde ham Emil

Uhh, det er også bare rigtig rigtig fine navne... Min søster og hendes kæreste havde Lucas og Tobias i tankerne (kendte ikke kønnet) - men da han kom ud, lignede han bare en Simon

Kan være det samme sker hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

meem

Suuper sødt navn ! Det hedder min ældste datter

Anmeld

7. juni 2011

Maalene

meem skriver:

Suuper sødt navn ! Det hedder min ældste datter

Uhh, fantastisk smag du har 

Anmeld

7. juni 2011

FruEllingsen

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Synes det er VIRKELIG sødt

Anmeld

8. juni 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det passer jo godt til Noah Haha...

Ja, heldigvis... Synes godt nok det er strid i den varme her... Men hvad gør man ikke for de små pus

Glæder mig til at se jeres lille charmeprins søde

ja man gør jo alt for de små purker , men ja er godt nok os glad for JEg ikke er høj gravid nu eller noget

Jeg ser om jeg kan nå det inden vi tager afsted søde

Anmeld

8. juni 2011

Pigent

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Rigtig smukt navn

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Orh det er da en fiiiiiint navn søde 

Skønt for jer I er blevet enige.... 

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Maalene skriver:

Åhh, kunne godt lyde som begyndende bækkenløsning søde Har du været ved lægen?

Ja, har så ondt i mine fingre og fødder, fordi de bare er så hævede, kommer til at ligne en HVAL inden jeg føder

Uhh, hvor spændende - kun 10 dage tilbage... Eeej, hvor jeg glæder mig til at se billeder af jeres lille fis Vil I have kønnet og vide, når den tid kommer?

Jeg skal til lægen idag, kl 15.30, så må jeg se hvad hun siger.. Synes bare jeg er så lad for tiden, orker ikke en dyt, er træt, ugidelig, har ondt og ubehag som en i hel**** !! Argh.. Så jeg 'glæder' mig til bare at vide hvad jeg skal regne med det er, der er så ubehageligt..

Ej, øv!! Kan godt forestille mig et ubehag det må være med så hævet fingre, sommer-varmen hjælper nok heller ikke just til Sikke noget..

Vi vil rigtig gerne have kønnet afvide, og håber at de måske kan gisne om det til NF, he he.. Ellers kan det være vi køber os til en køns skanning, for jeg trænger til at shoppe mit ubehag væk, men det kan jeg jo ikke førend at jeg ved hvad det bliver he he.. Nu må vi se.. Men nu skal alle af dem jeg taler med, have piger indtil videre - så jeg må vel få hanen, der skal jo være lidt ligevægt

Anmeld

8. juni 2011

RiUL

Maalene skriver:

Hihi - tusind tak

Og skønt navn I har valgt til jeres lille dreng - glæder mig til både ham og Emilie kommer til verden

Tusind tak!

Ja, jeg glæder mig også  Det blir simpelthen bare SÅ spændende det hele  

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

SSL skriver:

Jeg skal til lægen idag, kl 15.30, så må jeg se hvad hun siger.. Synes bare jeg er så lad for tiden, orker ikke en dyt, er træt, ugidelig, har ondt og ubehag som en i hel**** !! Argh.. Så jeg 'glæder' mig til bare at vide hvad jeg skal regne med det er, der er så ubehageligt..

Ej, øv!! Kan godt forestille mig et ubehag det må være med så hævet fingre, sommer-varmen hjælper nok heller ikke just til Sikke noget..

Vi vil rigtig gerne have kønnet afvide, og håber at de måske kan gisne om det til NF, he he.. Ellers kan det være vi køber os til en køns skanning, for jeg trænger til at shoppe mit ubehag væk, men det kan jeg jo ikke førend at jeg ved hvad det bliver he he.. Nu må vi se.. Men nu skal alle af dem jeg taler med, have piger indtil videre - så jeg må vel få hanen, der skal jo være lidt ligevægt

Eeeej, hvor jeg kender det søde - er også bare total død, når jeg kommer hjem fra arbejde - orker ingenting...

Hvordan gik det ved lægen i dag? Håber de har kunne hjælpe dig

Uhh, kan jeg godt forstå Hun troede det blev en pige til NF, og vi købte en kønsscanning i uge 16, som bekræftede det

Kan varmt anbefale jordemoder.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.