Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Maalene

Miss T skriver:

Et af de navne, jeg selv kunne finde på at bruge.. Dejligt for jeres kommende lille pige.

Hvor er det bare dejligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Har det på PRÆCIS samme måde! Troede kun det var kvinder der gik op i den slags med navne og sådan, men så tog man sku lige fejl :O 

Ja... Hehe... Har godt nok været ved at gå ud af mit gode skind flere gange - men dejligt der endelig kom lidt fornuft frem i ham Haha... Ej, men jeg kunne skrive 20 navne op, og så gik han ellers bare igang med at strege ud, så var ved at falde bagover, da han sagde navnet i dag 

Anmeld

3. juni 2011

SSL

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Hej du smukke!

Hvor er det dejligt  - ved du hvad jeg tænker? - at det da er perfekt! En bekendt, har en sød og dejlig datter med dét navn, det er så fin-pige agtigt, så sødt altså, virkelig sødt

Og så beklager jeg dybt, at jeg ikke får skrevet til dig, jeg er i minus af overskud pt, det er jo ikke altid heeeelt uden kvaler at være gravid  

Håber I har det dejligt, stort knus og tillykke med navnet

Anmeld

3. juni 2011

Valle81

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Elsker navnet

Min datter hedder Asta Emilie

Anmeld

3. juni 2011

Happiness

Maalene skriver:

Bastian kan jeg rigtig godt lide Det synes jeg er super sødt...

Haha - hvad får han skrevet af navne så?

Jonathan, Victor, Sander og Lauge.

Resten af navnene har jeg skrottet Tror valget bliver mellem Jonathan og Victor.

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

SSL skriver:

Hej du smukke!

Hvor er det dejligt  - ved du hvad jeg tænker? - at det da er perfekt! En bekendt, har en sød og dejlig datter med dét navn, det er så fin-pige agtigt, så sødt altså, virkelig sødt

Og så beklager jeg dybt, at jeg ikke får skrevet til dig, jeg er i minus af overskud pt, det er jo ikke altid heeeelt uden kvaler at være gravid  

Håber I har det dejligt, stort knus og tillykke med navnet

Århh, hvor er du sød smukke

Ja, sådan tænker jeg også om navnet - tror altså det er det HELT perfekte navn til vores lille prinsesse

Det er bare HELT i orden - kender det alt for godt selv, små ting kan være svære at overskue ind imellem

Hvor langt er du ved at være henne søde - og går det ellers godt med dig og maven?

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Valle81 skriver:

Elsker navnet

Min datter hedder Asta Emilie

Uhh, smukt smukt SMUKT

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Jonathan, Victor, Sander og Lauge.

Resten af navnene har jeg skrottet Tror valget bliver mellem Jonathan og Victor.

Sad faktisk og overvejede at foreslå Sander til dig, da du nævnte Bastian (Ved ikke lige hvor sammenhængen er der)

Kan jeg ihvertfald rigtig godt lide... Men Victor var også med på min drengeliste, synes det er et skønt navn

Jonathan er også super sødt... Ihh, kan altså godt forstå det er svært

Anmeld

3. juni 2011

Valle81

Maalene skriver:

Uhh, smukt smukt SMUKT

Ja ikke:0)

I må gerne stjæle det:0)

Anmeld

3. juni 2011

SSL

Maalene skriver:

Århh, hvor er du sød smukke

Ja, sådan tænker jeg også om navnet - tror altså det er det HELT perfekte navn til vores lille prinsesse

Det er bare HELT i orden - kender det alt for godt selv, små ting kan være svære at overskue ind imellem

Hvor langt er du ved at være henne søde - og går det ellers godt med dig og maven?

Jamen, det ER perfekt, hvis I synes det ER perfekt

Jeg kunne sagtens se det for mig, dig og din dejlige pige, Emilie  

ja, synes jeg har et MEGET overanstrengt underliv, der skal intet til så mærker jeg det som en i he*****!!  Om det er kraftige ligamentsmerter eller begyndende bakkenløsning ved jeg ikke, jeg HÅBER på det første.. Ska nok lige til lægen tirsdag og mærkes lidt på så de kan identificere hvor det sidder, ubehaget..

Jeg er 11+0 imorgen, jeg synes tiden flyver faktisk! Jeg har jo kun lige fundet ud af at Vi skal have baby ! - føler jeg

Har du det fortsat godt og dejligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.