Hvor tit er jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

han vil aldrig komme til at føle et svigt fordi hans bio far ikke er der.....

Det synes jeg er imponerende du kan udtale dig så sikkert om.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Men barnet mangler jo sin far...den rolle kan en anden fremmed mand da aldrig tage....

det kan han da..dvs at min læreste kan lige så godt opgive at være der for elias fordi elias stadig vil være svigtet for hans bio ,ikke er der..det er jo noget fis...

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Det synes jeg er imponerende du kan udtale dig så sikkert om.,

tak skal du have...

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

det kan han da..dvs at min læreste kan lige så godt opgive at være der for elias fordi elias stadig vil være svigtet for hans bio ,ikke er der..det er jo noget fis...

nej, din kæretse, din mor, din veninde, din ven osv vil da alle kunne give din søn en masse og en masse godt....børn kan aldrig få for meget kærlighed. Men ingen kan gå ind og være den far der valgte fra og gøre det godt igen. men det er jo ikke din skyld, men bare et faktum.

Anmeld

22. november 2008

A.

Eva skriver:

Dejligt dit barn så ser sin far...forstod det som faderen helt havde valgt fra...det trøster mig for dit barn...dejligt, det skal du være glad for. Det andet er bare ikke ok over for sit barn...

nå ok har ellers skrev at han ser ham..jo han er vild stolt af sin søn han kan bare ikke være her 110% lige nu..men han gør hvad han kan

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

nå ok har ellers skrev at han ser ham..jo han er vild stolt af sin søn han kan bare ikke være her 110% lige nu..men han gør hvad han kan

Jeg har sgu nok ikke læst ordentligt....tror ikke det handler om at være der hver dag, så meget som det handler om han bare ved han er der og hvem han er....hellere lidt end intet.
Knus Eva...som ville ønske at alle forældre magtede deres ansvar

Anmeld

22. november 2008

Christinahr

Eva skriver:

nej, din kæretse, din mor, din veninde, din ven osv vil da alle kunne give din søn en masse og en masse godt....børn kan aldrig få for meget kærlighed. Men ingen kan gå ind og være den far der valgte fra og gøre det godt igen. men det er jo ikke din skyld, men bare et faktum.

Ligesom hvis vi som mødre af en uforklarlig grund ikke var i barnets liv ville vi heller ikke kunne erstattes af nogen andre. Vi vil være savnet af barent, præcis som faren vil

Anmeld

22. november 2008

A.

Eva skriver:

Jeg har sgu nok ikke læst ordentligt....tror ikke det handler om at være der hver dag, så meget som det handler om han bare ved han er der og hvem han er....hellere lidt end intet.
Knus Eva...som ville ønske at alle forældre magtede deres ansvar

vi vil alle ønske at alle forældre magtede deres ansvar men sådan er det desværre ikke eva..

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Ligesom hvis vi som mødre af en uforklarlig grund ikke var i barnets liv ville vi heller ikke kunne erstattes af nogen andre. Vi vil være savnet af barent, præcis som faren vil

Lige netop....

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

tror bar jeg hopper fra nu..for sys bestemt ikke det vil gavne mig at skrive mere på denne tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.