Ja så må jeg lige blande mig af to årsager....
Min mand har et delebarn, som jo var det oprindelige spørgsmål.... Hun er hos os ca halvdelen af tiden, og det kører fint... Der er ingen faste rammer... Vi/hun tilvælger og fravælger hvis der pludeselig skulle opstå noget... Hun skulle have været hos os hele weekenden, men kommer først idag, fordi hun skulle noge overnatning med sin klub... Så det kører fint...
Så til det diskussinen udviklede sig til
Jeg er selv vokset op uden en far, fordi hab fravalgte mig... Det er da ikke noget man lige kommer over, men man lærer at leve med... Nu er min far død(12 år siden), men der var da en masse spørgsmål jeg gerne vil stille ham... Også med hensyn til min farmor og farfar... For jeg ligner ikke min mor mht til temperament, og ville da være rart hvis jeg havde haft min far at spejle mig i....
Men min mening er at det ville være rart at kende sit fædrene ophav.
Har iøvrigt kun 3 billder af min far, kunne godt have tænkt mig nogle flere....
For god ordens skyld skal jeg sige at min far aldrig fik en anden familie, han levede alene til 3 mdr før han døde, så giftede han sig med en veninde, for at jeg skulle arve så lidt som muligt, og ikke skulle få ting fra min afdøde farmor...
Men jeg har været så heldig at have en dejlig stærk, kærlig og ærlig mor og en fantastisk storesøster, som havde en anden far!!!!(som hun heller ikke så

Knuz Heidi
Anmeld