Hvor tit er jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.139 visninger
67 svar
0 synes godt om
22. november 2008

Honningblomst

hos deres far og hvor lang tid af gangen???

Nyder I tiden når I er selv eller er det svært???

Her er de to små hos deres far torsdag til søndag den ene uge og onsdag til torsdag den anden uge...den store er altid hjemme, da han for tiden ikke har lyst til at komme på overnatning hos hans far. Han er dog gerne hos min mor, da han nyder det..

Jeg nyder dagene hvor der er lidt ro, hvor jeg kan nå lidt mere og tage ud med veninderne.

Knus Eva...som tænker vi skal have lidt gang i den her gruppe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Nemesis

Nicklas er kun hos sin far hver anden weekend og så nogle ferier. Før lillebror kom, nød jeg egotid og det at jeg kunne gøre lige som jeg ville.

Nu nyder vi at der er mere ro i huset, for de weekender jeg har min søn har kæresten også hans søn så der er der 3 drenge hvoraf de 2 er under 4.

Nicklas er jo stor, knap 14 så han "passer" jo sig selv, har sine venner, og har bestemt ikke altid lyst til at komme med os andre og det er også helt i orden.

:-) Sisse som har nydt en rolig lørdag med kæresten og bettefyren

Anmeld

22. november 2008

A.

aldrig..han er altid her hjemme..

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

elias ser ikke sin far.......så han er hos mig....

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

Hvor er det synd for jer to's børn at de ikke ser deres fædre....trist...

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

sys nu ikke det er synd for dem..vil nok hellere mene at det er deres fædre der er gal på den...

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

sys nu ikke det er synd for dem..vil nok hellere mene at det er deres fædre der er gal på den...

Jamen fædrene er da gal på det, men det går da ud over børnene og det er da i hvert fald meget synd og slet ikke optimalt...børn har brug for en mor og far, hvis det er muligt...

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Jamen fædrene er da gal på det, men det går da ud over børnene og det er da i hvert fald meget synd og slet ikke optimalt...børn har brug for en mor og far, hvis det er muligt...

man kan da få lige så meget kærlighed selvom man ikke ser sin far det er vel det hele går ud på...og ikke om der står hr. og fru jørgensen på døren, eller på to døre for den sags skyld....

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

man kan da få lige så meget kærlighed selvom man ikke ser sin far det er vel det hele går ud på...og ikke om der står hr. og fru jørgensen på døren, eller på to døre for den sags skyld....

Hmm, det er jeg ikke enig i...jo, de kan få kærlighed nok, men det er jo ikke det hele...jeg tror på at det at have en far og en mor er det optimale og det bedste...men jeg tror da også på at man uden en far eller mor kan have en god opvækst og blive et helt og lykkeligt menneske.
Knus..

Anmeld

22. november 2008

A.

Eva skriver:

synes jeg så ikke at det er syndt..og for resten så matti ser sin far for han kommer jo her når han kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.