Jeg har 3 drenge de 2 er på weekend hver anden weekend og den store på snart 15 har heller aldrig haft noget med sin far af gøre, da han valgte ham fra da jeg var gravid... Da jeg for 15 år siden gik gravid, mente jeg bestemt heller ikke min søn ville lide under hans fars valg, for jeg kunne sagtens gi ham hva han behøvede, men man bliver klogere. Der kommer perioder med spørgsmål og svar som ik altid er lige nemme og gi. Og jeg ved at min søn gerne vil se sin far og er trist over det ikke kan lade sig gøre, selvom han mest holder det for sig selv.. Jeg har flere gange opsøgt faren, men han er stadig ikke interreseret i at se sin søn.. Fatter det ikke, han sku bare vide hva han går glip af... Og jeg bliver ligeså ked af det på min søns vegne som han gør.... Nu hvor de andre er på weekend, føler han sig snydt, det kommer han jo aldrig, min mor har så taget ham de weekender engang imellem, så oz han bliver lidt forkælet udover derhjemme... Så jo selvfølgelig vil børn med kun en forældre mærke det... :-( Man forstå jo ikke dem der vælger fra....
Anmeld