Hvor tit er jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

nå det bliver lang diskussion kan jeg sedet er ikke altid vanvittig egoisisk for nogen gang er det bedre hvis far eller mor er væk..

Men det jeg konkluderede var bare at det var synd for jeres barn at det ikke har en far i deres liv...og det kan vel ikke diskuteres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

A.

Eva skriver:

Mener du helt alvorligt at du ikke kan se at det er skidt ikke at kende, opleve og få omsorg og opmærksomhed af sin anden forældre...at en far ikke er vigtig i et barns opvækst og at det er lige så godt kun at have en mor???
Jeg synes det er en smule naivt og unuanceret....måske jeg bare er ældre og har oplevet mere end jer, men det må da være dejligt at se så ubekymret på det at ens barns far ikke gider det.
Jeg synes det er synd og har ondt at jeres børn..men lad nu være med at toke det her som om jeg ikke mener jeres børn har eller får et godt liv hos jer....det kan jeg ikke vide og jeg mener heller ikke børn hos ene-forældre behpver at lide under det...jeg synes bare ikke det er det optimale.
Knus Eva...

elsker sådan noget jeg er ældre så jeg ved mere hov hov ven ikke så sikkert

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Barnet mangler jo SIN faderfigur...

det kommer da an på moderen om hun finder en anden mand eller der er en onkel eller en anden der træder ind og er der som en far kan..han kan selvfølgelig ikke være der 100 procent som en far..men barnet vil da ikke undvære noget...

Anmeld

22. november 2008

lonemus

eliasogmor skriver:

nej er helt enig i at en mor ikke kan spille far..men fordi man bor kun med sin mor, behøver man jo ikke mangle en faderrolle....

Helt korrekt - så ser jeg intet problem. Så længe faderen er inde i billedet, så er han godt dækket ind .)

Lone

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

elsker sådan noget jeg er ældre så jeg ved mere hov hov ven ikke så sikkert

Skrev jeg ikke...men det blev i svaret direkte skrevet at personen ikke vidste andet end at have et lille barn...så af gode grunde ved jeg mere end jer hvordan det er at være enlig mor til et større barn...sådan er det bare. Visse ting bliver man og nogle gange desværre, klogere på med alder og erfaring.
I stedet for at se det som negativt så brug det da positivt...

Anmeld

22. november 2008

Christinahr

lonemus skriver:

MIn mand føler der i dag som et stort svigt...han ved faktisk ikke, hvad der skete den gang og han aner ikke hvorfor hans far ikke vile vide af ham. Han aner intet om sin far, hvilket han syntes er meget frustrerende nu her, hvor vi selv har fået børn - han kan jo ikke nogle gener fra sin egen far, eftersom han ikke ved noget om dem. Så jo, det følger ham hele livet. Så jeg syntes absolut også det er synd for børnene, uanset hvad.

Åh Eva, vi måtte på skadestuen igen i eftermiddags, dvs vi kom på børneafdelingen...hun havde fået høj feber, men de mente det var pga. hun var ved at blive rask. Dog var der lidt på ørerne, så vi skulle holde øje med, om det udviklede sig.......åh, bare det snart kunne gå væk, så jeg kunne få min raske datter igen - det er bare så hårdt

Lone

Ja lige præcis, det svigt man må opleve ved at blive valgt fra må da være umenneskeligt at leve med.

Faderrolle eller ej, så er det svigtningen (hmm? måske ikke den rigtig bøjning) der bare ikke kan forklares væk.

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

det kommer da an på moderen om hun finder en anden mand eller der er en onkel eller en anden der træder ind og er der som en far kan..han kan selvfølgelig ikke være der 100 procent som en far..men barnet vil da ikke undvære noget...

Men barnet mangler jo sin far...den rolle kan en anden fremmed mand da aldrig tage....

Anmeld

22. november 2008

A.

Eva skriver:

Men det jeg konkluderede var bare at det var synd for jeres barn at det ikke har en far i deres liv...og det kan vel ikke diskuteres

for det første så skal du ikke har ondt af mit barn...for den anden så læs at han ser sin far er bare aldrig over ved ham...

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Ja, du vil nok se anderledes på det en dag...og lige meget hvor meget du forklarer, så kan du ikke tale dig ud af det svigt og den mangel din søn vil opleve...desværre. Det er synd, for barnet...og det må du leve med og værev vidende til...

han vil aldrig komme til at føle et svigt fordi hans bio far ikke er der.....

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

for det første så skal du ikke har ondt af mit barn...for den anden så læs at han ser sin far er bare aldrig over ved ham...

Dejligt dit barn så ser sin far...forstod det som faderen helt havde valgt fra...det trøster mig for dit barn...dejligt, det skal du være glad for. Det andet er bare ikke ok over for sit barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.