Hvor tit er jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Hmm, det er jeg ikke enig i...jo, de kan få kærlighed nok, men det er jo ikke det hele...jeg tror på at det at have en far og en mor er det optimale og det bedste...men jeg tror da også på at man uden en far eller mor kan have en god opvækst og blive et helt og lykkeligt menneske.
Knus..

men hva er dit problem så...en barn behøver ikke være ulykkelig fordi det ikke ser sin far... og jeg syntes måske du burde tænke over hva du skriver..det gør mig sgu lidt sur....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

A.

eliasogmor skriver:

man kan da få lige så meget kærlighed selvom man ikke ser sin far det er vel det hele går ud på...og ikke om der står hr. og fru jørgensen på døren, eller på to døre for den sags skyld....

ihh er enig

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

men hva er dit problem så...en barn behøver ikke være ulykkelig fordi det ikke ser sin far... og jeg syntes måske du burde tænke over hva du skriver..det gør mig sgu lidt sur....

Nej nej...det skal du da ikke blive..du kan jo ikke gøre for din søn har en far der ikke er sit ansvar voksen...men derfor må jeg da gerne synes det er synd for din søn og alle andre børn hvis fædre vælger dem fra...hvorfor bliver du sur over det?? det var da kun omsorg og intet ondt...forstår ikke altid hvorfor jeg tolkes så forkert??

Anmeld

22. november 2008

A.

børn uden fædre får lige så godt opvekst som andre børn da

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

ihh er enig

Men er det optimale da ikke for et barn at have begge forældre og er en far der vælger sit barn fra ikke vanvittig egoistisk og tarvelig over for sit afkom???

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Nej nej...det skal du da ikke blive..du kan jo ikke gøre for din søn har en far der ikke er sit ansvar voksen...men derfor må jeg da gerne synes det er synd for din søn og alle andre børn hvis fædre vælger dem fra...hvorfor bliver du sur over det?? det var da kun omsorg og intet ondt...forstår ikke altid hvorfor jeg tolkes så forkert??

kan ikke lige se hvor der er, det er synd for dem...jo det er da synd at det ikke får dobbelt kys..men det er jeg sikker på at der er andre der gerne vil give det barn eller børn...

Anmeld

22. november 2008

Christinahr

Nej hvor ville jer gerne høre til i denne gruppe lige nu og kan ikke lade vær at kommentere... Jeg undskylder mange gange for min indblaning

Men Eva har da helt ret. Når barnet bliver større vil det da blive ked af at vide den ene forældre har valgt banret fra. Det er da at svigte sit barn. Lige meget hvor meget kærlighed moderen og andre giver barnet vil det føle sig svigtet.

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Men er det optimale da ikke for et barn at have begge forældre og er en far der vælger sit barn fra ikke vanvittig egoistisk og tarvelig over for sit afkom???

jo det er han..men er det ikke bedre at han blir væk ,når han ikke gider ham???? for alt andet ville da være synd

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

kan ikke lige se hvor der er, det er synd for dem...jo det er da synd at det ikke får dobbelt kys..men det er jeg sikker på at der er andre der gerne vil give det barn eller børn...

Mener du helt alvorligt at du ikke kan se at det er skidt ikke at kende, opleve og få omsorg og opmærksomhed af sin anden forældre...at en far ikke er vigtig i et barns opvækst og at det er lige så godt kun at have en mor???
Jeg synes det er en smule naivt og unuanceret....måske jeg bare er ældre og har oplevet mere end jer, men det må da være dejligt at se så ubekymret på det at ens barns far ikke gider det.
Jeg synes det er synd og har ondt at jeres børn..men lad nu være med at toke det her som om jeg ikke mener jeres børn har eller får et godt liv hos jer....det kan jeg ikke vide og jeg mener heller ikke børn hos ene-forældre behpver at lide under det...jeg synes bare ikke det er det optimale.
Knus Eva...

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Nej hvor ville jer gerne høre til i denne gruppe lige nu og kan ikke lade vær at kommentere... Jeg undskylder mange gange for min indblaning

Men Eva har da helt ret. Når barnet bliver større vil det da blive ked af at vide den ene forældre har valgt banret fra. Det er da at svigte sit barn. Lige meget hvor meget kærlighed moderen og andre giver barnet vil det føle sig svigtet.

Kommenter endelig...om du "hører med her" eller ej, så er din mening da præcis lige så vigtig og rigtig som alle andres...og jeg er helt enig i det du skriver...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.