Jeg har proevet begge dele. Foerst fik jeg min datter ved akut kejsersnit under fuld bedoevelse og derefter fik jeg min soen ved en naturlig foedsel.
Jeg havde ikke de store problemer efter hverken ved den ene eller den anden foedsel. Alt gik planmaessigt baade med helingen af mit kejsersnit og med Daniel fik jeg 3 smaa sting, saa ingen problemer heller.
Skulle jeg have et barn igen ville jeg til hver en tid vaelge en naturlig foedsel, hvis jeg da faar valget. Jeg saa foerst min datter en time efter hun var blevet taget ud og de kunne jo i teorien have forbyttet hende i mellemtiden for jeg saa ikke hvem og hvad der kom ud der

. Men nu er hun som snydt ud af naesen paa sin far, saa det er nok ikke sandsynligt. Den naturlige foedsel var bare helt anderledes og at faa min lille baby op paa maven indsmurt i blod og diverse, var bare saadan en skoen oplevelse.
Men i det store hele handler det for mig ikke om hvordan babyen kommer ud. Bare den kommer ud og har det godt. Jeg forstaar ikke dem der vaelger planlagte kejsersnit fordi de skal rejse eller ikke vil have stor skede eller hvad man nu hoerer. Men jeg respekterer deres valg. Det er deres liv og deres valg. Og saa haaber jeg at andre respekterer mine valg.
Knus
Trine
Anmeld