Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smokie skriver:Hej jeg har født 2 gange selv og fået et planlagt kejsersnit fordi den sidste lå forkert og det ikke var muligt at vende hende jeg ved ikke hvad jeg helst vil men er gravid nu og ville gerne have et kejsersnit nu fordi jeg er død nervøs for fødslen og arret fra kejsesnittet men må ikke da jeg har født før..Jeg syntes det gode ved et kejsersnit er at man kan følge med og at faren ikke er til side sat min mand og vores sidste datter har et helt specielt forhold da han gik rundt med hende indtil jeg vågnede på opvågning...For mig er en rigtig fødsel lige for tiden kun forbundet med smerter..Knus Smokie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
charlottekri skriver:blev du lagt i fuld narkose?? det troede jeg ikke man gjorde vd pks...
charlottekri skriver:nå okay, jeg kunne heller ikke forstå. den tid brugte jeg på at spise mega meget (mere end jeg havde kunnet i lang tid)
Eva skriver:Uden tvivl kejsersnit....så ved jeg hvad der sker og at det ikke er mit ansvar.
wamse skriver:Jeg ville klart foretrække at føde selv, hvis det er muligt. Det har for mig intet at gøre med om maner mere kvinde eller alle mulige andre grunde, for mig er en naturlig fødsel bare smuk og dejlig. Har født mine 3 naturligt.
starsofheaven skriver:undskyld dwet er ikke for at fornærme eller noget vi har hver vores mening jo men du siger det ik er dit ansvar så, men jeg sys da det er ens ansvar at kunne bringe sit barn til verden selv, det jo så nemt at sige jeg vil ha kejsersnit for ejg tør ik føde.. mener bare har man sagt a må man også sige b!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128