Føde selv eller kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.907 visninger
124 svar
0 synes godt om
20. november 2008

starsofheaven

Hvad synes i er bedst for jer? at føde selv eller kejsersnit.??

Jeg ahr den holdning at det at føde sit barn selv er det mest naturlige og det er det jeg foretrækker. Mener med kejsersnit er det jo så nemt og man arbejder overhoved ikke med og bruger ens krafter.

Der kan opstå problemer hvilket gør at der skal kejsersnit til og det har ejg fuld forståelse for og sådan skla det jo være. Men dem der selv vælger at få et kejsersnit fordi de ikke tør at føde, der mener jeg bare det er jo ik at føde!! Føde er sku da når man gør det selv, nogle der er enige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

A.

helt sikkert føde selv det er bare så fedt og kæmpe oplevelse

Anmeld

20. november 2008

lonemus

agnieszka skriver:

helt sikkert føde selv det er bare så fedt og kæmpe oplevelse

Samme her.
Jeg ville aldrig selv vælge et kejsersnit, men kunne selvfølgelig blive nødsaget til det af forskellige årsager.

Lone

Anmeld

20. november 2008

Loggidut

starsofheaven skriver:

Jeg ahr den holdning at det at føde sit barn selv er det mest naturlige og det er det jeg foretrækker. Mener med kejsersnit er det jo så nemt og man arbejder overhoved ikke med og bruger ens krafter.

Der kan opstå problemer hvilket gør at der skal kejsersnit til og det har ejg fuld forståelse for og sådan skla det jo være. Men dem der selv vælger at få et kejsersnit fordi de ikke tør at føde, der mener jeg bare det er jo ik at føde!! Føde er sku da når man gør det selv, nogle der er enige?

nej absolut ikke enig!

jeg har selv født mine fire børn, uden komblikationer, men at tro det er "så nemt" med kejsersnit, vil jeg dog aldrig.

om du har fået kejsersnit eller ej...man har været en fødsel igennem lige godt!

desuden er det ikke smart at kalde et kejsersnit nemt, der skal så vidt jeg ved dybe overvejelser til, og en masse ting man ikke må bagefter, + den første tid hvor man ikke er sammen med barnet som fødende kvinder er...

uanset om man vælger kejsersnit eller ej...så er man lige sej af den grund...
grunden til jeg ikke har valgt kejsersnit er nok fordi jeg er for stor en kylling, det virker skræmmende på mig...så for mig er dem der får kejsersnit mere sej end alm. fødende kvinder.

Anmeld

20. november 2008

twinboys

Ja fik jeg ikke kejsersnit i uge 25+0 ja så havde hverken jeg eller drengene været her idag...

Så jeg siger klart kejsersnit

Majbritt

Anmeld

20. november 2008

Fam. Madsen

Loggidut skriver:

nej absolut ikke enig!

jeg har selv født mine fire børn, uden komblikationer, men at tro det er "så nemt" med kejsersnit, vil jeg dog aldrig.

om du har fået kejsersnit eller ej...man har været en fødsel igennem lige godt!

desuden er det ikke smart at kalde et kejsersnit nemt, der skal så vidt jeg ved dybe overvejelser til, og en masse ting man ikke må bagefter, + den første tid hvor man ikke er sammen med barnet som fødende kvinder er...

uanset om man vælger kejsersnit eller ej...så er man lige sej af den grund...
grunden til jeg ikke har valgt kejsersnit er nok fordi jeg er for stor en kylling, det virker skræmmende på mig...så for mig er dem der får kejsersnit mere sej end alm. fødende kvinder.

der kan jeg kun sige jeg er enig med dig lige min ord..

og ikke nok med at de får ks. så får de også en masse efter veer.. jeg synes de er seje de kvinder der får ks..

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

Uden tvivl kejsersnit....så ved jeg hvad der sker og at det ikke er mit ansvar.

Anmeld

20. november 2008

Lullaby

Jeg er helt enig (selvom det er upopulært)
så får de også en masse efter veer.. jeg synes de er seje de kvinder der får ks..

Nu ved jeg ikke om du ikke har haft efterveer i den str. orden som jeg har haft dem i men hold da op hvor mine har gjort ondt. Det har følt som en ekstra fødsel som var igang hver gang jeg ammede mange dage efter den selve fødsel..

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

starsofheaven skriver:

Jeg har da født tre børn...det handler da ikke om hvordan de er kommet ud. Om de så kom ud af næsen. Jeg synes det er dejligt at der er et valg og at ingen tvinges til at føde, hvis ikke de føler de magter det.
Man er jo hverken mere eller mindre kvinder fordi man har presset et barn ud gennem skeden...jeg synes det at føde naturligt er noget ophøjet og opreklameret...og noget som kvinder åenbart er glade for at gå og banke hinanden i hovedet med.
Der hvor det gælder er alle de år der kommer efter fødslen.
Knus Eva..

Anmeld

20. november 2008

Pia.

Helt klart, helt normalt, hvis alt forløber som det skal... Mine tre børn er født normalt og det er jeg glad for... men jeg er lige glad med hvordan andre føder om det er på den ene eller den anden måde...

knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.