starsofheaven skriver:
Hvad synes i er bedst for jer? at føde selv eller kejsersnit.??
Jeg ahr den holdning at det at føde sit barn selv er det mest naturlige og det er det jeg foretrækker. Mener med kejsersnit er det jo så nemt og man arbejder overhoved ikke med og bruger ens krafter.
Der kan opstå problemer hvilket gør at der skal kejsersnit til og det har ejg fuld forståelse for og sådan skla det jo være. Men dem der selv vælger at få et kejsersnit fordi de ikke tør at føde, der mener jeg bare det er jo ik at føde!! Føde er sku da når man gør det selv, nogle der er enige?
nej absolut ikke enig!
jeg har selv født mine fire børn, uden komblikationer, men at tro det er "så nemt" med kejsersnit, vil jeg dog aldrig.
om du har fået kejsersnit eller ej...man har været en fødsel igennem lige godt!
desuden er det ikke smart at kalde et kejsersnit nemt, der skal så vidt jeg ved dybe overvejelser til, og en masse ting man ikke må bagefter, + den første tid hvor man ikke er sammen med barnet som fødende kvinder er...
uanset om man vælger kejsersnit eller ej...så er man lige sej af den grund...
grunden til jeg ikke har valgt kejsersnit er nok fordi jeg er for stor en kylling, det virker skræmmende på mig...så for mig er dem der får kejsersnit mere sej end alm. fødende kvinder.
Anmeld