Maggieh skriver:
Haha, gå dog ned og sig det til ham 
Eej, tak søde
Det kan godt være jeg sætter for høje krav til mig selv, men sådan er det nu bare engang. Og jeg ved godt at der er mange der ikke er enige med mig, men jeg har det bare sådan det er MIG der skal være glad for mit udsende, det nytter ikke rigtig noget at andre synes jeg ser godt ud, for jeg tror ikke på dem, før jeg tror på mig selv :s
Mine strækmærker plager mig riiiigtig meget, men det er ikke på maven de er værst, men lårene og røven 
Ja jeg ved det!!!! Vand er nemlig det der ''keeps us going'' og jeg drikker det aldrig
!!! men jeg kan også virkelig godt mærke at det tærer!
TAK søde
Du er da velkommen til at komme med en kostplan med normale indgredienser
hehe alle jeg finder har bare de mest underlige indgredienser i :p
SHIT det har været godt fordelt
du ser overhovedet ikke udaf til at veje så meget for meget på det første billede!!! eeeeeeej hvor blev du fiiiiiin
og det bliver du også efter prinsesen er kommet ud

Det vigtigste er HELT klart hvad man selv ser, for man bliver ikke glad af, at alle andre synes man er smuk og dejlig, det kan jeg sagtens følge dig i
Men er sikker på du nok skal opnå dit mål!
Og tak søde 
Jeg levede ikke efter en decideret kostplan. Jeg loggede det jeg spiste på madlog.dk og talte kalorier. Det er rigtig smart, for for det første kan du se, at du får nok kalorier og ikke for mange, og for det andet registrerer den hvad du får af vitaminer, mineraler, proteiner osv. igennem din kost, og at du får nok vand, så man kan checke man får det man skal bruge 
Anmeld