Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Magsen

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha tak.. men mente nu at det var ikke for at være sød  Det var min ærlige mening  Hi hi hi... lige det der med hvordan man formulere sig..

haha, jeg forstod godt hvad du mente, men det lød nu lidt sjovt 

men tak skal du have anyways!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Magsen

MissChrista skriver:

hihi jeg er selv stor tilhænger af chips og dip .. Åh gud hvor er jeg dog usund haha

Jeg vil meget gerne være med!!! Hvor gør I det henne? Altså skriver mål og vægt og billede ?? Bare i tråden her eller ? ..
Håber sådan at jeg kan få taget mig sammen.. også det der med at drikke vand.... ÅRH det er jeg dårlig til !!!!

det er altså bare for godt!! 

ja du gør bare hele lortet her !! 

vi kunne også oprette en tråd, hvor jeg starter med at skrive

Maggie : 58,5 kg.

min mål(som jeg ikke har fået taget endnu.

og så den næste ???  

saaaaaaaaaaaame here !!! 

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

det er altså bare for godt!! 

ja du gør bare hele lortet her !! 

vi kunne også oprette en tråd, hvor jeg starter med at skrive

Maggie : 58,5 kg.

min mål(som jeg ikke har fået taget endnu.

og så den næste ???  

saaaaaaaaaaaame here !!! 

Wuhu - tvang mig til at løbe en tur alligevel (så var det også manden der stod for maden)

Glæder mig til mål på mandag. Hvis der da er sket noget - må hellere se om ikke jeg kan løbe lidt i løbet af ugen

-og tilståelse: ahem.... vi havde lige en halv pepsi max tilbage så den "udrydede" jeg til maden Upsi

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Wuhu - tvang mig til at løbe en tur alligevel (så var det også manden der stod for maden)

Glæder mig til mål på mandag. Hvis der da er sket noget - må hellere se om ikke jeg kan løbe lidt i løbet af ugen

-og tilståelse: ahem.... vi havde lige en halv pepsi max tilbage så den "udrydede" jeg til maden Upsi

jeg gjorde det ikke

MEN, jeg er igang med at se en film, og hver gang der er reklame så lægger jeg mig på gulvet og træne ..

tilståelsen herfra: jeg har lige spist 3 styk. chokolade stykker 

Anmeld

31. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

jeg gjorde det ikke

MEN, jeg er igang med at se en film, og hver gang der er reklame så lægger jeg mig på gulvet og træne ..

tilståelsen herfra: jeg har lige spist 3 styk. chokolade stykker 

Nåååh men det lyder da ikke så dårligt

Jeg har endnu en tilståelse (og måske derfor jeg er så god til at løbe) for jeg havde fødselsdag i søndags og vi har bare franskbrød og pålægchokolade og andre rester i huset ......... Lidt endnu i hvert fald! Heh, for jeg "udryder" en del for tiden!

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Haha, gå dog ned og sig det til ham

Eej, tak søde  Det kan godt være jeg sætter for høje krav til mig selv, men sådan er det nu bare engang. Og jeg ved godt at der er mange der ikke er enige med mig, men jeg har det bare sådan det er MIG der skal være glad for mit udsende, det nytter ikke rigtig noget at andre synes jeg ser godt ud, for jeg tror ikke på dem, før jeg tror på mig selv :s Mine strækmærker plager mig riiiigtig meget, men det er ikke på maven de er værst, men lårene og røven 

Ja jeg ved det!!!! Vand er nemlig det der ''keeps us going'' og jeg drikker det aldrig !!! men jeg kan også virkelig godt mærke at det tærer! 

TAK søde  Du er da velkommen til at komme med en kostplan med normale indgredienser  hehe alle jeg finder har bare de mest underlige indgredienser i :p 

SHIT det har været godt fordelt  du ser overhovedet ikke udaf til at veje så meget for meget på det første billede!!! eeeeeeej hvor blev du fiiiiiin og det bliver du også efter prinsesen er kommet ud  

Det vigtigste er HELT klart hvad man selv ser, for man bliver ikke glad af, at alle andre synes man er smuk og dejlig, det kan jeg sagtens følge dig i Men er sikker på du nok skal opnå dit mål!

Og tak søde 

Jeg levede ikke efter en decideret kostplan. Jeg loggede det jeg spiste på madlog.dk og talte kalorier. Det er rigtig smart, for for det første kan du se, at du får nok kalorier og ikke for mange, og for det andet registrerer den hvad du får af vitaminer, mineraler, proteiner osv. igennem din kost, og at du får nok vand, så man kan checke man får det man skal bruge

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Elias<3 skriver:

Wow, slap af det er godt gået det dér !!!

Maggieh , held og lykke, og så slemt er det ikke Men kan godt forstå dig, vi har ''samme maver'' lige nu, og jeg ville også gerne ''ha det stramt'' igen

Tusind tak!  

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

twinboys skriver:

Waaaaaaauuuuw super flot

Tak

Anmeld

31. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Det vigtigste er HELT klart hvad man selv ser, for man bliver ikke glad af, at alle andre synes man er smuk og dejlig, det kan jeg sagtens følge dig i Men er sikker på du nok skal opnå dit mål!

Og tak søde 

Jeg levede ikke efter en decideret kostplan. Jeg loggede det jeg spiste på madlog.dk og talte kalorier. Det er rigtig smart, for for det første kan du se, at du får nok kalorier og ikke for mange, og for det andet registrerer den hvad du får af vitaminer, mineraler, proteiner osv. igennem din kost, og at du får nok vand, så man kan checke man får det man skal bruge

Men er det ikke ret dyrt ?

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Men er det ikke ret dyrt ?

100 kroner for 10 uger. 10 kroner om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.