Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Magsen

Jennifer skriver:

Kender godt det der med andre syntes man er skide smuk og at man ikke selv gør.. og det vigtigste er jo at man selv er tilfreds..

mon ikke bare at det er en vanesag at spise mørkt chokolade.. nu kan jeg ikke selv tåle chokolade men før i tiden tvang jeg mig selv til det,, og så kom det lidt efter lidt.. 

Netop ..

haha, jamen måske skulle jeg prøve :b ej, først prøver jeg lige at lade være :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

kom så Maggieh, frem med målebåndet

Kan i mellemtiden lige anbefale nogle rigtig gode "stue"-øvelser

http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/Motion/Artikler/2010/0406120757.htm

http://go.tv2.dk/articlekrop/id-39411403:bikiniklar-s%C3%A5dan-f%C3%A5r-du-mavedellerne-v%C3%A6k.html

aaaaargh, seriøst jeg kan IKKE finde det målebånd, jeg triller lige over til min mor og henter et :b så lægger jeg målene ud i aften (det jo også der man er fedest hæhæ)

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

ja for søren da !!!!! 

haha, men se hvor goooooood jeg var, det var jo ret stavet  haha

Haha jaaaaa det var flot!

Er bare så dårlig til at finde på sådan nogle "profil-navne" og jeg vil gerne være forholdsvis ano herinde, indtil vi snart får lavet den bebs altså!

Derfor jeg hedder som jeg gør... det er italiensk (har boet og arbejdet i Italien) og det betyder "bøn"... for bebs, hihi..

Anmeld

30. maj 2011

Mikkel's mor <3

Maggieh skriver:

Netop ..

haha, jamen måske skulle jeg prøve :b ej, først prøver jeg lige at lade være :b

det er nok også det bedste

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

aaaaargh, seriøst jeg kan IKKE finde det målebånd, jeg triller lige over til min mor og henter et :b så lægger jeg målene ud i aften (det jo også der man er fedest hæhæ)

Hehe bare i orden! Så vil jeg se om jeg kan KÆMPE mig op af sofaen og få mig en løbetur

Anmeld

30. maj 2011

Den lykkelige

Maggieh skriver:

Ej, hvor du sød  1000 tak, men mine strækmærker er mere tydelige end det der, det må være lyset eller et eller andet 

ååårh, shit hvor godt gået, tillykke med det !! hvad med before and after pic. ?? :b

mhhh, ja det kan godt være at jeg er det  MEN sådan er det jo!! Og NU har jeg tænkt mig at gøre noget ved det !!!!! 

Så lidt.. men jeg er ikke sød.. mener det.. ville være lykkelig hvis jeg vejede 58 kg.. Men alt er relativt jo!

Ha ha ingen pics her

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Hehe bare i orden! Så vil jeg se om jeg kan KÆMPE mig op af sofaen og få mig en løbetur

huff, ja jeg skal også VIRKELIG tage mig sammen til at gå UD AT GÅ  iiiih, når men det GØR jeg sku :b 

synes det er meget sødt alligevel, preghiera !!! 

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Den lykkelige skriver:

Så lidt.. men jeg er ikke sød.. mener det.. ville være lykkelig hvis jeg vejede 58 kg.. Men alt er relativt jo!

Ha ha ingen pics her

HAHA, er du ikke sød ??  du virker ellers meget sød? 

Nånånånå :b 

Anmeld

30. maj 2011

Den lykkelige

Maggieh skriver:

HAHA, er du ikke sød ??  du virker ellers meget sød? 

Nånånånå :b 

Ha ha ha tak.. men mente nu at det var ikke for at være sød  Det var min ærlige mening  Hi hi hi... lige det der med hvordan man formulere sig..

Anmeld

30. maj 2011

Mor Christa

Maggieh skriver:

Heeey, dig har jeg slet ikke set!! 

men, det lyder som du lider af det samme som mig !!! Jeg tror vores problem vil hedde :: FOR DOVEN TIL AT SPISE!!! 

Hmmm, det betegner os vidst meget godt )

men, altrå jeg har ikke tænkt mig at gå på sådan en meeeeeega kur hvor man ikke spiser ost, ikke spiser smør osv osv.. bare prøve at HUSKE at spise 6 gange om dagen isted for engang  shit mand, det er altså FEM gange mere måltider til mig !!!! nå men ja, og DROPPE chokolade og CHIPS & DIP  .... Ej, okey overdreven I know, kan ikke gøre for det jeg æææælsker det bare!! MEN ikke sådan at jeg ikke engang imellem kan spise noget usundt

Men jaaaa, du må da gerne være med.. mig og preghiera something (kan ikke finde udaf det navn :p) er gået igang - Det kræver kun et billede (også om det er grænseoverskridende) vægt, og nogle mål, hun er allerede startet, vil du være med?  

hihi jeg er selv stor tilhænger af chips og dip .. Åh gud hvor er jeg dog usund haha

Jeg vil meget gerne være med!!! Hvor gør I det henne? Altså skriver mål og vægt og billede ?? Bare i tråden her eller ? ..
Håber sådan at jeg kan få taget mig sammen.. også det der med at drikke vand.... ÅRH det er jeg dårlig til !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.