MissChrista skriver:
Heej.
Jeg synes du har en super flot mave
Synes slet ikke du skal være så ked af den! Men jeg kan godt forstå hvad du mener.. Jeg har også lidt for mange kilo.. Eller.. mit mål er at tabe omkring 5 kilo.. Det er bare SÅÅÅ svært at droppe den usunde livsstil! jeg lever virkelig også usundt.
Min dag er cirka: Står op, giver victor mad..
leger med Victor.. Drikker måske en cola...... Victor sover. jeg sidder i sofaen med computeren og tv'et og spiser måske et stykke toastbrød med ost .. Victor vågner, får frokost og leger. Sover igen. Sofatid igen. Kæresten kommer hjem og vi laver mad.. Jeg drikker juice til.. og så er jeg doven IGEn..
ÅRH det er godt nok træls at sidde og skrive det :/ .. Man ved jo godt den er gal, men man kan bare ikke tage sig sammen !!!!!
Hvad er din plan? hvad har du tæntk dig at gøre?? Vil MEGET gerne have hjælp også nemlig. Måske blive inspireret af andre 
Heeey, dig har jeg slet ikke set!!
men, det lyder som du lider af det samme som mig !!! Jeg tror vores problem vil hedde :: FOR DOVEN TIL AT SPISE!!!
Hmmm, det betegner os vidst meget godt
)
men, altrå jeg har ikke tænkt mig at gå på sådan en meeeeeega kur hvor man ikke spiser ost, ikke spiser smør osv osv.. bare prøve at HUSKE at spise 6 gange om dagen isted for engang
shit mand, det er altså FEM gange mere måltider til mig
!!!! nå men ja, og DROPPE chokolade og 

CHIPS & DIP

.... Ej, okey overdreven I know, kan ikke gøre for det jeg æææælsker det bare!! MEN ikke sådan at jeg ikke engang imellem kan spise noget usundt
)
Men jaaaa, du må da gerne være med.. mig og preghiera something (kan ikke finde udaf det navn :p) er gået igang - Det kræver kun et billede (også om det er grænseoverskridende) vægt, og nogle mål, hun er allerede startet, vil du være med?
Anmeld