Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

det lyder da meget fornuftigt!!!! 

Her spiser vi ALDRIG take-away!!! Men alt muligt andet usundt :i og nu er jeg jo også en af kagebagerne .. men jeg gider egentlig overhovedet ikke at lave kager mere, så det bliver så nemt med det!! 

her er det ikke sodavand men saftevand eller mælk (underligt at man kan drikke for meget mælk ik?) SÅ DET BLIVE VAAAAND !! 

Og DEN er jeg med på, gå eller maveøvelser  

Og ikke chokolade om aftenen, DEN bliver de sværeste  og ikke noget chips og dip!! Ej jeg skal heller ikke på overdreven kur, dvs. jeg godt må tage et stykke hvis der er andre der har noget :p heh

ja, det gør vi da?? :b 

vi burde egentlig tage mål, mave omkreds :b?

Ej vi er heller ikke SÅ slemme til take-away mere (det er ALT for dyrt og dumt!) Men manden kommer tit sent hjem og så er der det ene med det andet, så vi har tit bare ringet efter noget... Suk. SLUT med det!

Jeg har allerede fået lagt nogle vaner om: Manden EEEEELSKER de der M&M's penuts.. ahem og den hoppede jeg LIGE i! Men der er helt væk nu!

Det samme med cola'en (som godt nok altid er light) - KUN i weekenderne...

Og vi er blevet meget bedre til at lave sund mad

Men ja... måling...? Min vægt er gået i stykker, hehe. Vi kan jo "offentliggøre" tallene  og VIRKELIG sparke os i røven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Ej vi er heller ikke SÅ slemme til take-away mere (det er ALT for dyrt og dumt!) Men manden kommer tit sent hjem og så er der det ene med det andet, så vi har tit bare ringet efter noget... Suk. SLUT med det!

Jeg har allerede fået lagt nogle vaner om: Manden EEEEELSKER de der M&M's penuts.. ahem og den hoppede jeg LIGE i! Men der er helt væk nu!

Det samme med cola'en (som godt nok altid er light) - KUN i weekenderne...

Og vi er blevet meget bedre til at lave sund mad

Men ja... måling...? Min vægt er gået i stykker, hehe. Vi kan jo "offentliggøre" tallene  og VIRKELIG sparke os i røven?

GODT SÅ !!! 

slut med alt det lort !!!  

hvornår bliver vores mavser off. gjort igen??  

ej, glæder mig sku som et lille barn :p haha

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

GODT SÅ !!! 

Jamen mandag er jo sådan en typisk dag, så skal vi sige nye billeder på mandag og så lægger jeg ud nu med de frygtelige målinger! Følg meget gerne trop for føler mig jo helt nøgen og udstillet

Mave (ved navlen) 77 cm

Røv (hvor den er størst) 97 cm

Arme (hvor de er smallest) 31 cm

Lår (hvor de er tykkest) 60 cm

Pyyyh.... det var det! Kom frisk

Anmeld

30. maj 2011

mor-til-vanessa

Maggieh skriver:

.. Idag er det min tur til at gå igang med at tabe mig, jeg er langt fra tyk men heller ikke stram - som jeg vil være

grunden til at jeg går på ''kur'' er heller ikke kun fordi jeg vil tabe mig, men fordi jeg er virkelig, virkelig usund..

Her får i lige en af mine dage:

Står op, giver Naomi mad. - drikker måske et glas mælk.

leger med Naomi, hun skal ud og sove, jeg sætter mig ned foran comp. finder et stykke chokolade, spiser det og orker ikke rejse mig op igen før Naomi vågner.

Naomi vågner, hun får grød, og bliver lagt på gulvet for at lege ..

..al mulig dovenskab senere.. 

Far kommer hjem, og der har jeg aftensmaden stående klar - så der spiser jeg, og drikker et glas mælk eller vin.

far småspiser resten af aftenen. Mor spiser et eller andet usundt resten af aftenen. Og drikker et eller to glas mælk eller kakao e.l. .. 

:s :s :s 

Dvs. INTET vand (kun noglegange, hvis kæresten tvinger mig) Og jeg kan bare mærke hvad mine usunde vaner gør ved mig, jeg orker intet, jeg gider intet, bliver let irritabel, og selvom jeg intet spiser så tager jeg på - selvf.

Så min ''kur'' går nu udpå - VARRIERET kost, ud at gå, få nogle ting lavet og drikke VAND!!!! 

Jeg tænker ikke så meget på vægten, men mere på hvad man ser.

SÅ bare for en god ordens skyld, så vejer jeg altså idag, 58,5 kg. 1, ½ kg. mere end før graviditet. Så det bliver spændende og se om den ændrer sig. Jeg vil nu lægge et billede udaf min mave nu og så ser vi igen om et stykke tid (DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRÆNSEOVERSKRIDENDE FOR MIG DET HER!!! Både at lægge et billede udaf en efter mit hoved lidt for slasket mave, men også at vise min strækmærker frem ): men jeg ved at det er det der skal til, for at tage mig sammen!! )

Når men hvis der er nogen der stadig læser med  Wish me luck 

Hvis du selv er igang eller har været, så fortæl ENDELIG og læg et billede ud af before and after. 

altså jeg synes faktisk at du er ret flot. det er virkelig ikke meget der skal til andet end nogle mavebøjninger.
synes bestemt ikke at du har behov for at tabe dig.

men kan godt forstå at du ikke har "overskud" til så meget. hvad jeg læser mig til, får du  jo slet ikke noget mad før om aftenen? så masser af sund mad og masser af vand.

er også selv igang. skal lige smide 5 kg og træne min topmave væk. så er i fitness center hver morgen, det er super skønt og en god start på dagen

i wish you the best of luck

Anmeld

30. maj 2011

Nalle

Du kan sige hvad du vil, for det gør jeg også

Og du er smuk, uanset hvad du siger!

Det med vand det vænner man sig rigtig hurtigt til, jeg drikker selv 2 L om dagen, hvis jeg ikke får vand nok, får jeg en rigtig træls hovedpine!

Anmeld

30. maj 2011

Mikkel's mor <3

Du er da super smuk.. ingen tvivl om det og de der strækmærker? helt seriøst kan ikke se dem..

men med hensyn til de usunde vaner, har/havde dem også selv..
-frys vingummi ned, det til er helt frosset, så kan man nemlig ikke spise ret meget uden at gå ondt i kæberne af at tygge.
-hav en kande vand stående på køl, så det er let at tage,
-og så køb den mørke chokolande 75% så spiser man ikke meget af gangen

Anmeld

30. maj 2011

Den lykkelige

Ejjjjj du har da absolut INGEN TING at være ked af!!!! og strækmærker???? ej det ser man sku ikke.. du skal virkelig ikke lade dig gå på af det.. du da smuk.. har læst flere gange du har skrevet om din mave og strækmærker.. og har tænkt ej hun må virkelig have rigtig mange.. men du ser da godt ud!!!! Jeg ville gerne have en mave som din.. jeg vejer 98 kg og har strækmærker helt op til navlen fra min graviditet.. Jeg er selv i fuld gang med vægttab.. har tabt 7,5 kg på halvanden måned..  Så det går da ned af..
Kan godt forstå du vil leve sundere og være mere aktiv end du er, drikker mere vand osv.. Men altså du har INTET at være ked af.. du alt for selv kritisk!!!!

Anmeld

30. maj 2011

Swerg

Secrets skriver:

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Wow, slap af det er godt gået det dér !!!

Maggieh , held og lykke, og så slemt er det ikke Men kan godt forstå dig, vi har ''samme maver'' lige nu, og jeg ville også gerne ''ha det stramt'' igen

Anmeld

30. maj 2011

twinboys

Secrets skriver:

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Waaaaaaauuuuw super flot

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

GODT SÅ !!! 

kom så Maggieh, frem med målebåndet

Kan i mellemtiden lige anbefale nogle rigtig gode "stue"-øvelser

http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/Motion/Artikler/2010/0406120757.htm

http://go.tv2.dk/articlekrop/id-39411403:bikiniklar-s%C3%A5dan-f%C3%A5r-du-mavedellerne-v%C3%A6k.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.