Maiken&Justin skriver:
Jeg føler med dig! Min søn har ceberal parese, og får 2 slags medicin og aff. middel. Han er 19 måneder og får stadig grød og flaske! Han kan godt spise alm. mad, men i små mængder. Han er generalt bare meget småt spisende. Vi får faktisk pt. ingen form for tilskud til medicin ell. andet! Vi får nogle forskellige hjælpemidler, i form af pandastol og en gåstol (venter vi på kommer hjem). Derudover har vi lige ansøgt om en klapvogn. Han skal i special institution her til juli, Centerbørnehaven på Østerbro.
Ved du han allerrede nu kan komme i en kørestol ???
Alberte fik sin den første som 11 mdr , og fes rundt 
Alberte spiser oxo grød , er meget småt spisene , spiser faktisk ikke rigtigt fra kl 15 , men spiser så 6 halve til frokost , og jeg er holdt med at bekymre mig om maden for så bliver jeg skør 
Vi havde 2 timers gulv vask det sparede de væk selvom jeg er førtidspensionist og slet ikke må bære på Alberte (der nu er gående men sidder i kørestol når vi er ude)
Hun vejer 15 kg på en god dag og er vel 110 cm , og når jeg bære hende de fleste nætter eller køre barnevogn så er der ved at være udsogt om dagen..
Jeg griner lidt af at de har opgivet at finde et flex job til mig , men lader mig passe Alberte uden hjælp (faren arbejder virkelig meget er væk melem 14 og 18 timer i dagnet)
Jeg ved jeg bare kunne ha holdt med at få børn , men jeg har 3 super selvhjupende børn , som nr 2 dp mor sage "ale børn skulle ha en mor med dine skader for hvor er hun nem og selvhjulpende LOL!"
Men jeg er lykkelig for alle 4 og ville slet ikke undværre dem , det må i ikke være i tvivl om , men hun er en stor mundfuld , dejlig men stor 
Anmeld