SussieThyssen skriver:
Jamen det kan de ikke vide.
Husk på, at alt står i en computer for dem, og den noterer ikke hvad der er af specielle ting hos dig, med mindre der er specielle rubrikker til at lægge det i, i deres computerprogram, og hvis der ikke er det, jamen så ved Hr. Olsen eller fru Hansen det ikke, som netop i år har med din sag at gøre, hvor det så er en ny til næste år.
SÅdan er systemet nu engang bygget op..og ja..det er ski da også irriterende den anden vej rundt, at de så ikke tager til sig når der er noget man IKKE skal bruge men får.
Systemerne et tit gumpetunge og tåbelige, men det må vi stakkels almindelige små mennesker så leve med.
På bundlinjen er vi alle sammen nede i en stor pose og må følge de fælles regler..upraktisk eller ej 
De har det i deres system , det ved jeg fordi jeg for aktindsigt hver 6 mdr fordi de ikke altid kan huske alt 
Jeg havde dit syn på system danmark inden jeg fik et handicappet barn , og har betalt dyre ære penge på den konto....
Jeg troede systemet skulle hjælpe mig , jeg har ikke fået Alberte for at genere dem slet ikke jeg vidste ikke jeg ventede et handicappet barn , nu ved jeg det er mig i mod systemet ....
Anmeld