Merudgifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.925 visninger
75 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

mortilflere

jeg hader maj mdr hvert år , dronningen skal ha beviser og jeg hader det , jeg har min ret i orden , men jeg hader at hun for mig til at føle jeg tigger efter ting der er helt hend i skoven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Na-Wi

mortilflere skriver:

jeg hader maj mdr hvert år , dronningen skal ha beviser og jeg hader det , jeg har min ret i orden , men jeg hader at hun for mig til at føle jeg tigger efter ting der er helt hend i skoven...

Jeg forstår ikke hvad du mener

Anmeld

23. maj 2011

mortilflere

Det er noget man kan søge når man har handicappet barn , men da vi ikke ved hvad Alberte fejler stiller de altid ?? om hun nu oxo bruger de ting vi skriver ned...

Anmeld

23. maj 2011

Ni-ko-li-ne

mortilflere skriver:

Det er noget man kan søge når man har handicappet barn , men da vi ikke ved hvad Alberte fejler stiller de altid ?? om hun nu oxo bruger de ting vi skriver ned...

men hvem er dronningen?

Anmeld

23. maj 2011

Laulund87

mortilflere skriver:

Ja det må ikke være rart

Hvad skal i bruge til hende og er det noget med at hun ikke sover ret meget? Kan huske du har skrevet noget om det..

Anmeld

23. maj 2011

Aves.

mortilflere skriver:

Det er bare op af bakke med syge børn....ikke nok med de skal leve med en sygdom men at man så skal kæmpe for at de kan få hjælp...føj altså...håber I får de tilskud I har ret til..

Jeg undres over at jeg med en kronisk syg dreng skal søge hvert år, han kan jo for pokker ikke blive rask...systemet er sgu mærkeligt ind imellem..

Anmeld

23. maj 2011

mortilflere

Eva. skriver:

Det er bare op af bakke med syge børn....ikke nok med de skal leve med en sygdom men at man så skal kæmpe for at de kan få hjælp...føj altså...håber I får de tilskud I har ret til..

Jeg undres over at jeg med en kronisk syg dreng skal søge hvert år, han kan jo for pokker ikke blive rask...systemet er sgu mærkeligt ind imellem..

Hende der sidder med merudgifter mener Alberte bliver rask.....

Men ok hun sagde jo oxo til en mor med en Autist søn at hun skulle se fremad så voksede han jo nok fra det 

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

mortilflere skriver:

Øhmmm..hvad har det med dronningen at gøre??

Men anyway, så er det jo sådanne ting vi alle sammen skal igennem, hvis man er under forskellige lovgivninger.
Den erhvervsdrivende skal dkumentere moms, fradrag, lager og lignende..og sådan har enhver sit.

Jeg skal fx hvert år søge bevillinger til min diabetes og speialmedicin pga mine forskellige skavanker, og så skal man også igennem en rumle med det.
Ja, det er selvfølgelig lidt træls, men vend det om..det er jo for at forhindre at skatteydernes penge ikke bliver misbrugt..og vi kan vist hurtigt blive enige om, at hvis ikke der er en vis kontrol med bevillinger, tilskud og al den slags, så ville samfundskassen hurtigt blive tømt for good, så ville mennesker som du og jeg IKKE kunne få vores tilskud.
Så glæd dig lidt over, at man faktisk har lidt hånd i hanke med hvad og hvem pengene går til og hold dronningen udenfor, hun har intet med det at gøre

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. maj 2011

mortilflere

Laulund87 skriver:

Ja det må ikke være rart

Hvad skal i bruge til hende og er det noget med at hun ikke sover ret meget? Kan huske du har skrevet noget om det..

hun for astma medecin det gør 2 af de andre oxo .

hun bruger 8 bleer i døgnet 

hun for 2 afførningsmidler

hun for speciel mad

hun kan ik tåle andet end vådservietter 

hun bider sutter over 

kørsel til 3 forskellige syghuse + sko manden

hun bruger savlesmækker 

alt i alt ca 1800 kr om mdr i år 2010

Anmeld

23. maj 2011

Laulund87

mortilflere skriver:

hun for astma medecin det gør 2 af de andre oxo .

hun bruger 8 bleer i døgnet 

hun for 2 afførningsmidler

hun for speciel mad

hun kan ik tåle andet end vådservietter 

hun bider sutter over 

kørsel til 3 forskellige syghuse + sko manden

hun bruger savlesmækker 

alt i alt ca 1800 kr om mdr i år 2010

Puha ja det er mange penge

Er der slet ikke nogen der ved hvad der kan være galt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.