mortilflere skriver:

jeg hader maj mdr hvert år , dronningen skal ha beviser og jeg hader det , jeg har min ret i orden , men jeg hader at hun for mig til at føle jeg tigger efter ting der er helt hend i skoven...
Øhmmm..hvad har det med dronningen at gøre?? 
Men anyway, så er det jo sådanne ting vi alle sammen skal igennem, hvis man er under forskellige lovgivninger.
Den erhvervsdrivende skal dkumentere moms, fradrag, lager og lignende..og sådan har enhver sit.
Jeg skal fx hvert år søge bevillinger til min diabetes og speialmedicin pga mine forskellige skavanker, og så skal man også igennem en rumle med det.
Ja, det er selvfølgelig lidt træls, men vend det om..det er jo for at forhindre at skatteydernes penge ikke bliver misbrugt..og vi kan vist hurtigt blive enige om, at hvis ikke der er en vis kontrol med bevillinger, tilskud og al den slags, så ville samfundskassen hurtigt blive tømt for good, så ville mennesker som du og jeg IKKE kunne få vores tilskud.
Så glæd dig lidt over, at man faktisk har lidt hånd i hanke med hvad og hvem pengene går til og hold dronningen udenfor, hun har intet med det at gøre 

Kærligst
Sussie
Anmeld