mortilflere skriver:
Alberte skære tænder og bider derfor sutter over , der går mange på en mdr 
Ingen af mine andre har brugt sut når de er knap 6 år ...
Savlesmækkerne : Albertes savl er virkelig noget stærkt noget , og giver skjolder som man ikke kan vaske af så jo hun for tit nye , i perioder står der 111 ned ad hagen på hende , hun savler så meget at vi skifter alt senge tøj hver dag og da hun ik havde speciel madras måtte vi ha to i gang da de ikke kunne nå at tørre på en dag , Hun savler så meget at de mener dette er gunden til hun nogen x går 4 dage uden at tisse , og nej så meget har de andre sg ikke savlet
Jeg kunne søge til tøj på dette grundlag da smækkerne ikke samler alt op , men da Alberte faktisk kun for brugt tøj da hun mest er i molo (sidder kanon laver ikke folder der giver tryk sår når hun sidder i panda stolen og sin kørestol vil jeg ikke søge om dette da jeg ikke ville vide hvordan jeg skulle bevise dette så da de tilbød dette sagde jeg nej tak , selvom det er min ret...
Vådservietter : Alberte kan ikke tåle andet da hun for åben sår af ale andre klude i rumpen fordi hundes hud bag i er som silke papir , hun for sidde sår osv . da jeg begyndte at få det betalt var det faktisk kommunen selv der skrev det på som en mer udgift da de opdagede jeg afeverede det selv i bh , de høre ind under ble skift og er derfor en merudgift til et barn på snart 6 år..
Og jeg presser sg ikke citrunen , så tog jeg i mod afastning hver 2 weekend , natte vagt hver nat , barnepige om eftermiddagen osv osv
aero sleep laver en lækker topmadras på ca. 1 cm tykkelse.
- den kan vaskes på 60 grader
- den tørrer på ca 30 min.
- da der er tisseunderlag nederst i hele madras str, er der intet der kommer ned i madras og lever videre der...
- da tisseunderlaget er neders er det ikke i berøring med barnet.
Vi har den og er super glade for vores... Ja den er lidt dyr, men det hele værd.