Merudgifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Lenats31

mortilflere skriver:

jeg hader maj mdr hvert år , dronningen skal ha beviser og jeg hader det , jeg har min ret i orden , men jeg hader at hun for mig til at føle jeg tigger efter ting der er helt hend i skoven...

Også skifter de sagsbehandlere hurtigere end man kan tælle til 10.

Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mortilflere

Lenats31 skriver:

Også skifter de sagsbehandlere hurtigere end man kan tælle til 10.

Lena

Hvad er en sagsbehandler

Anmeld

24. maj 2011

Lenats31

mortilflere skriver:

Hvad er en sagsbehandler

En person i mærketøj, der åbenbart abdicerer hvert år uden at fortælle sine undersåtter noget om det

Lena

Anmeld

24. maj 2011

mortilflere

Lenats31 skriver:

En person i mærketøj, der åbenbart abdicerer hvert år uden at fortælle sine undersåtter noget om det

Lena

vi har haft 2 møder af 2 x 20 min på 5 år ,,,,,,,, de ve3d slet ik hvad vi går igennem , og de melder ikke afbud til møder i bh osv

Anmeld

26. maj 2011

Ann.

Carina1977 skriver:

Hvor meget er lang tid? Synes det er helt hen i vejret, hvis en ankesag skal tage rigtig lang tid  men desværre er det jo gået hen og blevet sådan

Vi fik at vide at det nemt kunne tage 1-2 år 

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

Ann. skriver:

Vi fik at vide at det nemt kunne tage 1-2 år 

Ok det var godt nok længe. Så kan jeg da sagtens forstå, hvis mange opgiver

Anmeld

26. maj 2011

mortilflere

Carina1977 skriver:

Ok det var godt nok længe. Så kan jeg da sagtens forstå, hvis mange opgiver

OG det tror jeg de køre i

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

mortilflere skriver:

OG det tror jeg de køre i

Ja det skulle godt nok ikke undre mig. De sparer jo mange penge på den måde. Synes bare det er trist, når mennesker kommer i klemme på den måde. Nogen gange tænker man....der er et eller andet galt med systemet

Anmeld

26. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

mortilflere skriver:

Alberte skære tænder og bider derfor sutter over , der går mange på en mdr

Ingen af mine andre har brugt sut når de er knap 6 år ...

Savlesmækkerne : Albertes savl er virkelig noget stærkt noget , og giver skjolder som man ikke kan vaske af så jo hun for tit nye , i perioder står der 111 ned ad hagen på hende , hun savler så meget at vi skifter alt senge tøj hver dag og da hun ik havde speciel madras måtte vi ha to i gang da de ikke kunne nå at tørre på en dag , Hun savler så meget at de mener dette er gunden til hun nogen x går 4 dage uden at tisse , og nej så meget har de andre sg ikke savlet  

Jeg kunne søge til tøj på dette grundlag da smækkerne ikke samler alt op , men da Alberte faktisk kun for brugt tøj da hun mest er i molo (sidder kanon laver ikke folder der giver tryk sår når hun sidder i panda stolen og sin kørestol vil jeg ikke søge om dette da jeg ikke ville vide hvordan jeg skulle bevise dette så da de tilbød dette sagde jeg nej tak , selvom det er min ret...

Vådservietter : Alberte kan ikke tåle andet da hun for åben sår af ale andre klude i rumpen fordi hundes hud bag i er som silke papir , hun for sidde sår osv . da jeg begyndte at få det betalt var det faktisk kommunen selv der skrev det på som en mer udgift da de opdagede jeg afeverede det selv i bh , de høre ind under ble skift og er derfor en merudgift til et barn på snart 6 år..

Og jeg presser sg ikke citrunen , så tog jeg i mod afastning hver 2 weekend , natte vagt hver nat , barnepige om eftermiddagen osv osv 

aero sleep laver en lækker topmadras på ca. 1 cm tykkelse. 

- den kan vaskes på 60 grader

- den tørrer på ca 30 min.

- da der er tisseunderlag nederst i hele madras str, er der intet der kommer ned i madras og lever videre der...

- da tisseunderlaget er neders er det ikke i berøring med barnet.

Vi har den og er super glade for vores... Ja den er lidt dyr, men det hele værd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

aero sleep laver en lækker topmadras på ca. 1 cm tykkelse. 

- den kan vaskes på 60 grader

- den tørrer på ca 30 min.

- da der er tisseunderlag nederst i hele madras str, er der intet der kommer ned i madras og lever videre der...

- da tisseunderlaget er neders er det ikke i berøring med barnet.

Vi har den og er super glade for vores... Ja den er lidt dyr, men det hele værd.

Hvor køber man sådan en henne ??

Den kunne vi godt bruge .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.