SkrukNu skriver:
Joo det skal I da, det har jeg godt nok ikke været alt for god til at få gjort på det sidste hehe... Meen jeg må lige få kæresten til at knipse lidt med spejlreflekskameraet igen så I kan se hvor meget den er vokset.. 
Hehe ååh ja hvad man dog ikke må finde sig i for de små guldklumper.. 
Jeg er også godt plaget af vand i kroppen, dog aller mest i fingrene og lidt i fødderne efter en lang dag, og så har jeg forfærdelig meget halsbrand til tider, tror jeg snart skal på apoteket og have noget for det.. 
Men ja jeg mærker lillemanden hver dag, det er sååå skønt, lige siden MD har jeg mærket ham hver dag.. 
Og så var vi til første jordemoderbesøg i tirdags og alt var som det skulle være, blodtrykket var fint og hjertelyden var super og symfyse-fundusmålet sagde 21cm.. 
Har du været til dit første jordemoderbesøg? 
Ja, gør det søde - vil vente i spænding på at se billeder 
Åhh, hvor træls - synes det er tidligt vi har fået vand i kroppen, men sådan er det nok bare i den her varme... Hehe...
Ja, det lyder som en god idé, har jeg også til tider, og det er ret ubehageligt... Men heldigvis ikke så slemt for mig, men smut du afsted, så du kan slippe for det trælse halsbrand 
Dejligt at høre søde - er faktisk også siden MD jeg har mærket hende hver dag, det er bare så fantastisk 
Ej, hvor lækkert - fik I så også hørt hjertelyd?
Var til første jordemoder besøg allerede midt i april, og skal først afsted igen den 13. juli... Sjovt der er så stor forskel på de forskellige hospitaler