Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der er ik meget flodhest over dig. Du er smuk 

Århh, du er sød altså

Glæder mig rigtig rigtig meget til at følge dig, synes det er så fantastisk I har en lille datter eller søn på vej - kan kun blive et fantastisk lille vidunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Det er jeg sikker på hun har.. hehe.. hun tumler hvertfald godt og grundigt der inde

Dejligt at høre

Det er helt fantastisk at mærke de små puf derindefra, som kun bliver stærkere og stærkere

Anmeld

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Århh, du er sød altså

Glæder mig rigtig rigtig meget til at følge dig, synes det er så fantastisk I har en lille datter eller søn på vej - kan kun blive et fantastisk lille vidunder

Århhh, tak  Nu smelter den gravide da helt her 

Ja det er virkelig fantastisk. Er allerede 12+. Det går så stærkt! 

Anmeld

21. maj 2011

B&J

hvor er du godt nok pæn og den mave får dig kun til af stråle dobbels så meget et super godt billede, og det med den sked på dig nej der er vist ikke meget held i

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Joo det skal I da, det har jeg godt nok ikke været alt for god til at få gjort på det sidste hehe... Meen jeg må lige få kæresten til at knipse lidt med spejlreflekskameraet igen så I kan se hvor meget den er vokset..

Hehe ååh ja hvad man dog ikke må finde sig i for de små guldklumper..

Jeg er også godt plaget af vand i kroppen, dog aller mest i fingrene og lidt i fødderne efter en lang dag, og så har jeg forfærdelig meget halsbrand til tider, tror jeg snart skal på apoteket og have noget for det..

Men ja jeg mærker lillemanden hver dag, det er sååå skønt, lige siden MD har jeg mærket ham hver dag..

Og så var vi til første jordemoderbesøg i tirdags og alt var som det skulle være, blodtrykket var fint og hjertelyden var super og symfyse-fundusmålet sagde 21cm..

Har du været til dit første jordemoderbesøg?

Ja, gør det søde - vil vente i spænding på at se billeder

Åhh, hvor træls - synes det er tidligt vi har fået vand i kroppen, men sådan er det nok bare i den her varme... Hehe...

Ja, det lyder som en god idé, har jeg også til tider, og det er ret ubehageligt... Men heldigvis ikke så slemt for mig, men smut du afsted, så du kan slippe for det trælse halsbrand

Dejligt at høre søde - er faktisk også siden MD jeg har mærket hende hver dag, det er bare så fantastisk

Ej, hvor lækkert - fik I så også hørt hjertelyd?

Var til første jordemoder besøg allerede midt i april, og skal først afsted igen den 13. juli... Sjovt der er så stor forskel på de forskellige hospitaler

Anmeld

21. maj 2011

Lotus86

Whhut wuuuh... Hvor ser du godt ud, og hvor er mavsen bare blevet fin

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Sååå smuk en mave... Gud hvor er du altså smuk! 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Århhh, tak  Nu smelter den gravide da helt her 

Ja det er virkelig fantastisk. Er allerede 12+. Det går så stærkt! 

Ja, ens hjerte sidder HELT udenpå tøjet, når man bærer rundt på sådan en lille guldklump

Ej, allerede? Hooold da op, synes lige du har fortalt du var gravid

Skal I så til nakkefoldsscanning i næste uge?  

Anmeld

21. maj 2011

Trine89

Maalene skriver:

Dejligt at høre

Det er helt fantastisk at mærke de små puf derindefra, som kun bliver stærkere og stærkere

Ja det er noget af det mest fantastiske.. elsker også hvert er spark der kommer

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

B&J skriver:

hvor er du godt nok pæn og den mave får dig kun til af stråle dobbels så meget et super godt billede, og det med den sked på dig nej der er vist ikke meget held i

Århh tusind tak - hvor er du bare sød

Haha - nej, det ville vidst være synd at sige

Sikke et dejligt profilbillede du har fået dig, og stort tillykke med det flotte flotte vægttab  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.