Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

SSL

Maalene skriver:

Jaaa - haha Så er det da ikke helt så slemt, som det kunne være

Uhh, lyder lækkert - er sikker på babyen nyder det ligeså meget som mor gør

Jeps - og jeg skulle hilse dig og sige at der er fire sun-lolly pakker for 49,95kr. i Kvickly ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Maalene

Prisana skriver:

Ihhh.. Hvor du da bare så smuk søde, dejligt at se dig.. Og sikke en flot babyhule du har...

Ja, tiden flyver afsted og det er så skønt at mærke liv i mavsen, savnede det godt nok lige efter jeg havde født..

Men dejligt at man fik dig at se..

Godnat..

Århh, hvor er du bare sød - det varmer  

Ja, det er rigtig skønt, men hun har godt nok været stille de sidste par dage, bliver helt nervøs

Men mon ikke hun bare har fået sig drejet, så jeg ikke kan mærke hende... Må vi håbe

Håber det går rigtig godt

Anmeld

23. maj 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Hold da op hvor er du flot søde .

Ihh, tusind tusind mange tak smukke  og mange gange i lige måde

Anmeld

23. maj 2011

Maalene

SSL skriver:

Jeps - og jeg skulle hilse dig og sige at der er fire sun-lolly pakker for 49,95kr. i Kvickly ;-)

Du kommer som kaldet - er LIGE løbet tør for sunlollyer - KRISE

Anmeld

23. maj 2011

Papaya

Maalene skriver:

Århh, hvor er du bare sød - det varmer  

Ja, det er rigtig skønt, men hun har godt nok været stille de sidste par dage, bliver helt nervøs

Men mon ikke hun bare har fået sig drejet, så jeg ikke kan mærke hende... Må vi håbe

Håber det går rigtig godt

Det er meget normalt at man ikke lige mærker dem hver dag tror jeg.. For der kunne godt gå nogle dage før jeg mærkede min prinsesse da jeg var lige så langt som dig.. Du skal da ikke være nervøs, men bare være opmærksomt hvis der går uger før du mærker noget, skal du selvfølgelig reagere.. Men jeg er sikker på at bebsen har det godt og ligger bare og gemmer sig...

Hav en dejlig aften..

Anmeld

23. maj 2011

Maalene

Prisana skriver:

Det er meget normalt at man ikke lige mærker dem hver dag tror jeg.. For der kunne godt gå nogle dage før jeg mærkede min prinsesse da jeg var lige så langt som dig.. Du skal da ikke være nervøs, men bare være opmærksomt hvis der går uger før du mærker noget, skal du selvfølgelig reagere.. Men jeg er sikker på at bebsen har det godt og ligger bare og gemmer sig...

Hav en dejlig aften..

Ja, det tror jeg du har ret i

Er heller ikke så bekymret endnu, man skal jo først mærke hende hver dag fra uge 26, tror jeg det er, så mon ikke hun bare driller lidt

Tusind tak søde - også dejlig aften til dig

Anmeld

24. maj 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Ihh, tusind tusind mange tak smukke  og mange gange i lige måde

Årh tusinde tak smukke .
Bare min mave dog var så tydelig i uge 23 . Min var først så stor omkring uge 30

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Årh tusinde tak smukke .
Bare min mave dog var så tydelig i uge 23 . Min var først så stor omkring uge 30

Frygter også hvor stor den ender med at blive

Min kusine (som har født 3 piger), spurgte om vi nu var sikre på, at det ikke er tvillinger, når den nu er så stor som den er, men mon ikke de havde set det så

Anmeld

24. maj 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Frygter også hvor stor den ender med at blive

Min kusine (som har født 3 piger), spurgte om vi nu var sikre på, at det ikke er tvillinger, når den nu er så stor som den er, men mon ikke de havde set det så

Årh det skal du ikke frygte , pludselig så vokser den slet ikke mere .
JO tror bestemt os de havde opdagede det hvis det var

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Årh det skal du ikke frygte , pludselig så vokser den slet ikke mere .
JO tror bestemt os de havde opdagede det hvis det var

Det kommer nok lidt i ryk Men det vigtigste er jo også, at hun har det godt lillepigen, så må mor her ligne en oppustet ballon så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.