Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Jaaa, gør det - gør det Vil rigtig gerne se den begyndende babyhule Århh, tusind tak søde Er glad for vi ikke er blevet forvandlet til sunlolly-is - maven er ihvertfald ikke trekantet (endnu)
Jaaa, gør det - gør det Vil rigtig gerne se den begyndende babyhule
Århh, tusind tak søde Er glad for vi ikke er blevet forvandlet til sunlolly-is - maven er ihvertfald ikke trekantet (endnu)
hahahaha, der grinte jeg her i min stue, helt for mig selv Jeg er heller ikke trekantet ENDNU, men er sikker på jeg bliver det.. Det er ikk meget udover isene jeg får ned ha ha ha, så jeg er en omvandrene sun-lolly indenfor et åar måneder Sender billeder ha ha..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SSL skriver: hahahaha, der grinte jeg her i min stue, helt for mig selv Jeg er heller ikke trekantet ENDNU, men er sikker på jeg bliver det.. Det er ikk meget udover isene jeg får ned ha ha ha, så jeg er en omvandrene sun-lolly indenfor et åar måneder Sender billeder ha ha..
Haha - de er altså heller ikke nogen som en sunlolly-is
Kæresten sagde lige, at både mig og lillepigen havde fortjent en is, og ups - så røg der jo lige 2 ned
Men så er vi trods alt ikke alene søde - hvis vi begge to bliver forvandlede til sunlolly-is, så kan vi da bare hygge os sammen, hvis ingen andre, vil have noget med sådan et par trekanter at gøre
Maalene skriver: Haha - de er altså heller ikke nogen som en sunlolly-is Kæresten sagde lige, at både mig og lillepigen havde fortjent en is, og ups - så røg der jo lige 2 ned Men så er vi trods alt ikke alene søde - hvis vi begge to bliver forvandlede til sunlolly-is, så kan vi da bare hygge os sammen, hvis ingen andre, vil have noget med sådan et par trekanter at gøre
ha ha, men du er også nød til ALTID at spise én for baby også! Det er nu også reglen herhjemme! Dvs. når Jesper henter is til mig, SKAL bebse også have, dvs. 2 af gangen.. Og kommer jeg til at spise tre... Er jeg nødt til at spise en fjerde også ha ha ha.. Ej.. Men det er godt at jeg har en lolly som dig, som jeg kan dele det med
SSL skriver: ha ha, men du er også nød til ALTID at spise én for baby også! Det er nu også reglen herhjemme! Dvs. når Jesper henter is til mig, SKAL bebse også have, dvs. 2 af gangen.. Og kommer jeg til at spise tre... Er jeg nødt til at spise en fjerde også ha ha ha.. Ej.. Men det er godt at jeg har en lolly som dig, som jeg kan dele det med
Haha - et ulige antal går SIMPELTHEN ikke
Så ville det jo bare være SÅ ærgerligt, hvis man kom til at tage en bid af nummer 3 - så duer det jo ikke, så er vi nødt til at sørge for 2 til baby og 2 til mor
Ja - dejligt man har en og dele sine "laster" med
Maalene skriver: Haha - et ulige antal går SIMPELTHEN ikke Så ville det jo bare være SÅ ærgerligt, hvis man kom til at tage en bid af nummer 3 - så duer det jo ikke, så er vi nødt til at sørge for 2 til baby og 2 til mor Ja - dejligt man har en og dele sine "laster" med
ha ha, ja - der er jo HELT SÆRLIGE regler når det kommer til sun-lolly det er regler der skal følges nøje! Det er også perfekt.. Apropos, så tror jeg faktisk der ligger en - jeg mener TO lolly'er og kalder på mig
SSL skriver: ha ha, ja - der er jo HELT SÆRLIGE regler når det kommer til sun-lolly det er regler der skal følges nøje! Det er også perfekt.. Apropos, så tror jeg faktisk der ligger en - jeg mener TO lolly'er og kalder på mig
Haha - bon appetit
Hvis det er ligesom hjemme ved mig, så kan de altså kalde helt utrolig højt sådan et par sunlollyer - og man får altså ikke ro før, man har fået dem ned i maven... Altså man kan jo ikke gøre andet end at spise dem så, hvad gør man ikke for at få fred i huset?
Maalene skriver: Haha - bon appetit Hvis det er ligesom hjemme ved mig, så kan de altså kalde helt utrolig højt sådan et par sunlollyer - og man får altså ikke ro før, man har fået dem ned i maven... Altså man kan jo ikke gøre andet end at spise dem så, hvad gør man ikke for at få fred i huset?
Lige præcis! Men som vi før har talt om, er det da en stor fordel at det er sodavandsis fremfor flødeis Hehe.. Nu kalder 2'eren
SSL skriver: Lige præcis! Men som vi før har talt om, er det da en stor fordel at det er sodavandsis fremfor flødeis Hehe.. Nu kalder 2'eren
Jaaa - haha Så er det da ikke helt så slemt, som det kunne være
Uhh, lyder lækkert - er sikker på babyen nyder det ligeså meget som mor gør
Ihhh.. Hvor du da bare så smuk søde, dejligt at se dig.. Og sikke en flot babyhule du har...
Ja, tiden flyver afsted og det er så skønt at mærke liv i mavsen, savnede det godt nok lige efter jeg havde født..
Men dejligt at man fik dig at se..
Godnat..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128