Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

SSL

Maalene skriver:

Jaaa, gør det - gør det Vil rigtig gerne se den begyndende babyhule

Århh, tusind tak søde  Er glad for vi ikke er blevet forvandlet til sunlolly-is - maven er ihvertfald ikke trekantet (endnu)

hahahaha, der grinte jeg her i min stue, helt for mig selv  Jeg er heller ikke trekantet ENDNU, men er sikker på jeg bliver det.. Det er ikk meget udover isene jeg får ned  ha ha ha, så jeg er en omvandrene sun-lolly indenfor et åar måneder Sender billeder  ha ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Maalene

SSL skriver:

hahahaha, der grinte jeg her i min stue, helt for mig selv  Jeg er heller ikke trekantet ENDNU, men er sikker på jeg bliver det.. Det er ikk meget udover isene jeg får ned  ha ha ha, så jeg er en omvandrene sun-lolly indenfor et åar måneder Sender billeder  ha ha..

Haha - de er altså heller ikke nogen som en sunlolly-is

Kæresten sagde lige, at både mig og lillepigen havde fortjent en is, og ups - så røg der jo lige 2 ned

Men så er vi trods alt ikke alene søde - hvis vi begge to bliver forvandlede til sunlolly-is, så kan vi da bare hygge os sammen, hvis ingen andre, vil have noget med sådan et par trekanter at gøre

Anmeld

22. maj 2011

SSL

Maalene skriver:

Haha - de er altså heller ikke nogen som en sunlolly-is

Kæresten sagde lige, at både mig og lillepigen havde fortjent en is, og ups - så røg der jo lige 2 ned

Men så er vi trods alt ikke alene søde - hvis vi begge to bliver forvandlede til sunlolly-is, så kan vi da bare hygge os sammen, hvis ingen andre, vil have noget med sådan et par trekanter at gøre

ha ha, men du er også nød til ALTID at spise én for baby også! Det er nu også reglen herhjemme! Dvs. når Jesper henter is til mig, SKAL bebse også have, dvs. 2 af gangen.. Og kommer jeg til at spise tre... Er jeg nødt til at spise en fjerde også ha ha ha.. Ej.. Men det er godt at jeg har en lolly som dig, som jeg kan dele det med

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

SSL skriver:

ha ha, men du er også nød til ALTID at spise én for baby også! Det er nu også reglen herhjemme! Dvs. når Jesper henter is til mig, SKAL bebse også have, dvs. 2 af gangen.. Og kommer jeg til at spise tre... Er jeg nødt til at spise en fjerde også ha ha ha.. Ej.. Men det er godt at jeg har en lolly som dig, som jeg kan dele det med

Haha - et ulige antal går SIMPELTHEN ikke

Så ville det jo bare være SÅ ærgerligt, hvis man kom til at tage en bid af nummer 3 - så duer det jo ikke, så er vi nødt til at sørge for 2 til baby og 2 til mor

Ja - dejligt man har en og dele sine "laster" med

Anmeld

22. maj 2011

SSL

Maalene skriver:

Haha - et ulige antal går SIMPELTHEN ikke

Så ville det jo bare være SÅ ærgerligt, hvis man kom til at tage en bid af nummer 3 - så duer det jo ikke, så er vi nødt til at sørge for 2 til baby og 2 til mor

Ja - dejligt man har en og dele sine "laster" med

ha ha, ja - der er jo HELT SÆRLIGE regler når det kommer til sun-lolly det er regler der skal følges nøje! Det er også perfekt.. Apropos, så tror jeg faktisk der ligger en - jeg mener TO lolly'er og kalder på mig

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

SSL skriver:

ha ha, ja - der er jo HELT SÆRLIGE regler når det kommer til sun-lolly det er regler der skal følges nøje! Det er også perfekt.. Apropos, så tror jeg faktisk der ligger en - jeg mener TO lolly'er og kalder på mig

Haha - bon appetit

Hvis det er ligesom hjemme ved mig, så kan de altså kalde helt utrolig højt sådan et par sunlollyer - og man får altså ikke ro før, man har fået dem ned i maven... Altså man kan jo ikke gøre andet end at spise dem så, hvad gør man ikke for at få fred i huset?

Anmeld

22. maj 2011

SSL

Maalene skriver:

Haha - bon appetit

Hvis det er ligesom hjemme ved mig, så kan de altså kalde helt utrolig højt sådan et par sunlollyer - og man får altså ikke ro før, man har fået dem ned i maven... Altså man kan jo ikke gøre andet end at spise dem så, hvad gør man ikke for at få fred i huset?

Lige præcis! Men som vi før har talt om, er det da en stor fordel at det er sodavandsis fremfor flødeis Hehe.. Nu kalder 2'eren

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

SSL skriver:

Lige præcis! Men som vi før har talt om, er det da en stor fordel at det er sodavandsis fremfor flødeis Hehe.. Nu kalder 2'eren

Jaaa - haha Så er det da ikke helt så slemt, som det kunne være

Uhh, lyder lækkert - er sikker på babyen nyder det ligeså meget som mor gør

Anmeld

22. maj 2011

Papaya

Ihhh.. Hvor du da bare så smuk søde, dejligt at se dig.. Og sikke en flot babyhule du har...

Ja, tiden flyver afsted og det er så skønt at mærke liv i mavsen, savnede det godt nok lige efter jeg havde født..

Men dejligt at man fik dig at se..

Godnat..

Anmeld

23. maj 2011

mortilnoahogmelina

Hold da op hvor er du flot søde .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.